18 sierpnia 2017

TM Pocket 3D watermelons gen. H /przegląd

Chyba tytuł nie mógł być bardziej skomplikowany...
Hejo ~
Dzisiaj dla odmiany mam coś, o co w pewnym sensie prosiliście od dawna - przegląd szkicownika. Nie jestem pewna, czy zadowolicie się szkicownikiem TM, ale... akurat taki przygotowałam. Prace nie są zbyt chronologiczne, jednak większość ma przy sobie datę, więc raczej nie będzie z tym problemu. Nie sugerujcie się też tym, co jest położone przy pracy - dobierałam przybory raczej na zasadzie kolorystyki, niż tego, czego faktycznie użyłam...
lubię to zdjęcie, a nie mam lepszej miniaturki niestety ;-;

17 sierpnia 2017

Prawo Cytatu etc.

Hej ~
Ten post kieruję przede wszystkim do Fifki Msp, Juliny, JulsonStudio czy jakkolwiek się nazywasz oraz wszystkich, których jakoś uraziłam w poprzednim poście. Otóż dzisiaj wyjaśnię Wam, jak działa prawo cytatu, i na czym to wszystko polega.
Mam też wyjątkową prośbę do osób wiadomych - macie te naście lat, więc zachowujcie się jakbyście były doroślejsze niż małe dzieci, i czytajcie ze zrozumieniem, powoli.
[nie mam zdjęć, ale ten cytat odnosi się bezpośrednio do posta]

15 sierpnia 2017

Ale ja jestem czepialska

Hejka ~
Na dzisiaj [czy kiedykolwiek ten post się pojawi] mam dla Was taką mini-dramę [ponieważ mam nastrój, i to nie pierwszy raz, gdy jestem czyjąś ofiarą ;-;], dotyczącą [no kto by się spodziewał] tego, jak bardzo jestem czepialska. Heh.
~ powitajcie to znane zdjęcie ~

14 sierpnia 2017

Krytyka a hejt

Hej ^^
Lel, idę z takim... no, dość drażliwym tematem na pierwszy ogień w tym roku
Nie ma to jak pisać post tak jakoś w styczniu. A przypomnieć sobie o nim w... co dzisiaj mamy? Sierpień?
W takim razie zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią na temat krytyki i hejtu, różnicami między tymi dwoma typami komentarzy [oczywiście są jeszcze np. komentarze typu "fajne" itd., ale dzisiaj o czym innym], oraz jak to w ogóle wygląda.

13 sierpnia 2017

Oszukiwanie jest cool

Elo, czytający to ludu ~
Na dzisiaj [tak w sumie się zastanawiam, czemu ja ciągle piszę o tym "dzisiaj" itp.] mam dla Was coś odnośnie [ponownie] społeczności ze stronek typu ll i TM. Więc [ninu, ale przecież nie zaczyna się zdania od "więc"...] postaram się pokazać Wam, że oszukiwanie jest naprawdę cool, oraz że wstawianie nie swoich prac czy zdobywanie głosów siłą to nowy trend, którego należy się trzymać, jeśli chcesz szybko zdobyć *niezbędny do życia* fejm.
ogólnie sorry że znacie już to zdj, ale nie mam siły na skakanie z telefonem po domu, poza tym i tak nie wiem co by tu lepszego wstawić

9 sierpnia 2017

Mazaki dwustronne /biedronka

Hejka ~
Na dzisiaj [żeby odetchnąć od spraw związanych z ll itp.] przygotowałam dość nietypową [jak na mnie] recenzję - mazaków dwustronnych z Biedronki. Nie jestem pewna, ale chyba jeszcze można je kupić [o ile dobrze sprawdziłam na stronie sklepu, są dostępne od 3.08 do 13.08 i kosztują ok. 8.99 zł za zestaw]. Z tego co wiem, pisaki dostępne są w zestawach 12 sztuk [z tym, że każdy z nich ma dwa końce], i właśnie taki zestaw dzisiaj omówię.
dla zainteresowanych - link do pracy

5 sierpnia 2017

Upadek bloga ll?

Hej ~
Tytuł może nieco cuchnąć clickbaitem [chociaż z drugiej strony... clickbait jest wtedy, kiedy tytuł myli, a mój jest z postem powiązany], jednak to raczej nie to. Do wpisu zabierałam się od dłuższego czasu, i nie, nie jest to "kolejna" próba dokuczenia ll - chcę zwrócić uwagę na problem, z którym moim [i nie tylko moim, jak się przekonacie] zdaniem boryka się od dłuższego czasu blog ll.
w dzisiejszym poście korzystam z zawartości LILLA LOU BLOGUJE, wszystkie linki do innych użytych witryn w dalszej części posta