28 lutego 2016

LBA

Hej! Zostałam nominowana do LBA przez Ikulinę XD. Oto pytania od niej:



1. Od jakiego czasu rysujesz?
2. Co sądzisz o kolorowankach antystresowych? Masz jakąś?
3. Co oprócz rysowania jest Twoim hobby?
4. Ile masz szkicowników Lilla Lou?
5. Umiesz realistycznie cieniować ołówkami?
6.  Jakiej firmy używasz kredek?
7. Umiesz robić na drutach? xD
8. Wyobraź sobie świat bez rysowania.... Co będziesz robić w wolnym czasie?
9. Kupujesz jakieś czasopisma?
10. Jaka jest Twoja ulubiona czekolada?
11. Czy wiążesz swoją przyszłość z rysowaniem?


A teraz moje odpowiedzi...

1. Od jakiego czasu rysujesz?
Zabrzmi to może i trochę banalnie, ale całe życie.
2. Co sądzisz o kolorowankach antystresowych? Masz jakąś?
Uwielbiam je! Mam "Secret garden", kalendarz do kolorowania i jakąś z kiosku
3. Co oprócz rysowania jest Twoim hobby?
Hmm...pisanie, słuchanie muzyki, czytanie, blogowanie, robienie zdjęć [sobie też xd],...nie wiem dużo tego...
4. Ile masz szkicowników Lilla Lou?
Dwa. Zaskoczeni? Serio, mam tylko dwa, ale większego problemu mi to nie sprawia. Nie lubię mieć dużo szkicowników.
5. Umiesz realistycznie cieniować ołówkami?
Hmm...raczej ta, ale to sami oceńcie
6.  Jakiej firmy używasz kredek?
Faber-Castell POLYCHROMOS, Koh-I-Noor HARDMUTH PROGRESSO, LYRA, Bic, Bambino, BAUHAUS...praktycznie wszystkiego co mi się nawinie muszę spróbować
7. Umiesz robić na drutach? xD
TAK. Ja, ninaleksandra, umiem robić na drutach. I uwielbiam to. Zrobiłam dość dużo czapek i szalików samodzielnie, to jest tak strasznie relaksujące...
8. Wyobraź sobie świat bez rysowania.... Co będziesz robić w wolnym czasie?
Świat bez rysowania...bez rysowania...rysowania...pomińmy fakt, że z naukowego punktu widzenia nie mógłby taki świat istnieć, gdyż ludzkość rysowała przez wiele tysięcy lat, posługiwała się pismem rysunkowym, a i projekty ubrań czy budynków musiał też ktoś przecież narysować...ale jeśli czysto hipotetycznie istniałby taki świat, to JA najpewniej przeniosłabym się do innego wymiaru albo coś... 
9. Kupujesz jakieś czasopisma?
Teraz? Aktualnie? To dziwne, ale teraz nie...
10. Jaka jest Twoja ulubiona czekolada?
Nie wiem. Ja lubię dużo czekolad, ale łatwiej wymienić, której nie lubię: nieświeżej, starej, zapleśniałej...i gorzkiej bez dodatku w stylu skórki pomarańczy czy czegoś
11. Czy wiążesz swoją przyszłość z rysowaniem?
Nie wiem. Zależy jak rozumieć sformułowanie "przyszłość". Czy chodzi ci o kilka dni? Kilka miesięcy? Lat?


To chyba tyle. Zamierzam teraz brutalnie złamać zasady i przeciwstawić się idei LBA: nikogo nie nominuję. Po pierwsze dlatego, że gdy pierwszy raz w życiu dostałam nominację do LBA, i sama nominowałam innych, to prawie nikt nie odpowiedział, a jeśli tak, to odpowiedział na pytania, na które JA odpowiadałam. Nie wiem czemu tak było, przecież napisałam w poście że pytania wstawię później...nieważne. 

Bardosnego dnia wszystkim!

5 komentarzy:

  1. Twoja odpowiedź do ósmego jest taka... naukowa °° (żartuję jest świetna XD ) Ja też mam 2 szkicowniki LL, ale już mi się kończą :c. Naprawdę robisz na drutach? Zazdroszczę, u mnie na lekcji techniki pani zastanawiała się, jak przyszyłam guzik do materiału XD Serio, to wyglądało tak tragicznie, ale najważniejsze, że się trzymał ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem ze to dziwne, ale stwierdzilam kiedyś że to może mi się do czegoś przydać xd umiem też Szyc i robić na szydełku, ale z szydełkiem już trochę gorzej

      Usuń
    2. Wow! *-* Ja w przedszkolu robiłam na drutach. Brałam 2 kredki i ,,niewidzialną" wełnę, a potem powstała piękna niewidzialna czapka i szalik XD

      Usuń
    3. To ja od 10 roku życia dziergam i zawsze mam prawdziwą wlóczkę i druty odpowiedniej grubości

      Usuń
  2. Też uwielbiam dziergać, może kiedyś pokażę coś na blogu :) Ja nie mam żadnego szkicownika LL - póki co projektuję na obrysach z neta :) Jeśli chodzi o przyszłość, chodziło mi ogólnie - np. liceum plastyczne, zawód itp. Świetne odpowiedzi, szczególnie na 8 - zrobiłabym to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję