29 lutego 2016

New look

Hej! Zmienił się wygląd bloga. Co myślicie? 

3 komentarze:

  1. Mi się podoba, ale jeszcze muszę się nauczyć co kliknąć, żeby napisać komentarz,bo z 5 min. patrzyłam i w końcu się zorientowałam. Brawa dla mnie XD No, ale tak ogólnie: jasne kolory, śliczny, prosty napis na górze (naprawdę nie wiem jak to się nazywa XD ) po prostu ŁADNIE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię ten szablon ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A co powiecie [napiszcie] o nagłówku?

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję