26 lutego 2016

NIE WIERZĘ ŻE TO SIĘ DZIEJE (a obiecałam sobie że już nigdy nie zrobię...)

Hej! (dawno się tak nie witałam XD)



Wpadłam na pewien pomysł. Miałam tego już nigdy nie robić, obiecałam to sobie...i guzik z tego. Przyznam, chodziło mi to po głowie już od paru dni, więc postanowiłam spróbować, co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że to co robię ma jakiś sens...i nie zignorujecie mnie.


A więc...

Nie mogę uwierzyć...

Nina, opamiętaj się wreszcie...

Przecież się nic złego nie może stać...

A jeśli nikogo to nie zainteresuje...?

No weź, spróbować nie zaszkodzi...

Przecież badanie reakcji jest sensem twego życia...

A rysowanie...?

To też...

No!

Teraz!

Wierzymy, że ci się uda!

Napiszesz to!

Przecież tego chcesz!

3...!

2...!

1...!

Nie no...wygrałyście:


ORGANIZUJĘ KONKURS.



Widzisz? 

Już po wszystkim...

Przecież nie bolało...

(Sorki za napisy...taka rozmowa ze samą sobą)


Ok. Przejdźmy do rzeczy. 

CO MUSICIE ZROBIĆ?
Przyznam, że to sprawiło mi najwięcej trudu. Wymyślić coś oryginalnego, ale nie banalnego, coś, co jednocześnie byłoby łatwe i dało wam do myślenia...ale wymyśliłam. Wasze zadanie to....uwaga...czytajcie uważnie...już za momencik...narysować postać inspirowaną Sią, moją ulubioną piosenkarkę. Jej utwory możecie usłyszeć na chrysi. UWAGA! Prosiłabym o wykorzystywanie jako inspiracji piosenek z płyty "1000 FORMS OF FEAR". Prace proszę wykonywać na szkicach LL, i dodawać do kategorii DANCE & MUSIC w nieprzekraczalnym terminie do  12 marca 2016

OCENIAM ZA: 
  • staranność wykonania,
  • oryginalność,
  • pomysłowość,
  • niestety (a może i stety) za jakość zdjęcia,
  • zgodność i skojarzenie z tematem piosenki.
CZEGO JESZCZE WYMAGAM?
  • Błagam was, błagam na kolanach, nie przekręcajcie mi nicku. pod projektem napiszcie ninaleksandra z małych liter, bo mam wrażenie jakbyście mnie nie szanowali, jak piszecie z dużych. Ale, dla ułatwienia, mam dla was odmianę nicku przez przypadki, którą radzę sobie wziąć do serca (prace ze źle napisanym nickiem, choćby były i ósmymi cudami świata, ni będą brane pod uwagę):


MIANOWNIK (kto? co?) ninaleksandra 
DOPEŁNIACZ (kogo?czego? [nie ma]) ninaleksandry
CELOWNIK (komu? czemu? [się przyglądam]) ninaleksandrze 
BIERNIK (kogo? co? [widzę]) ninaleksandrę
NARZĘDNIK (z kim? z czym? [idę]) ninaleksandrą
MIEJSCOWNIK (o kim? o czym? [myślę]) ninaleksandrze 
WOŁACZ (o) ninaleksandro!

  • Pod projektem proszę napisać, jakiej piosenki dotyczy,
  • Nie wymagam, żeby projekt konkursowy był mi dedykowany,
  • Zrobię dwie kategorie wiekowe (napiszcie w opisie projektu, która to kategoria):
KATEGORIA I - do 13 lat 
KATEGORIA II - od 14 lat

COŚ, NA CO PEWNIE CZEKALIŚCIE...NAGRODY:

KATEGORIA I 
I MIEJSCE: dedyk na wybrany temat, wszystkie prace skomentowane i ocenione, dodam na bloga link do twojego bloga (jeśli masz)
II MIEJSCE: dedyk ode mnie (ja wybieram temat), wszystkie prace ocenione, link do twojego bloga u mnie na chrysi
III MIEJSCE: wszystkie prace ocenione, link do twojego bloga u mnie
WYRÓŻNIENIE (BĘDZIE JEDNO): link do twojego bloga u mnie na chrysi

KATEGORIA II
I MIEJSCE: dedyk na wybrany temat, wszystkie prace skomentowane i ocenione, dodam na bloga link do twojego bloga i fanpage'a (jeśli masz)
II MIEJSCE: dedyk ode mnie (ja wybieram temat), wszystkie prace ocenione, link do twojego bloga  lub fanpage'a (też ja wybieram) u mnie na chrysi
III MIEJSCE: wszystkie prace ocenione, link do twojego bloga u mnie na chrysi 
WYRÓŻNIENIE (TEŻ BĘDZIE JEDNO): link do twojego bloga u mnie na chrysi

Nie robię nagród rzeczowych...
Jakieś pytanka? Zadawajcie w komentarzach. Acha, jeszcze jedno...zależy mi na dodaniu pracy przez was do odpowiedniej kategorii, nie będę przeszukiwać całej strony w poszukiwaniu pracy na konkurs.

To chyba tyle...Żegnam się z wami w tym poście. 


Bardosnego dnia wszystkim!



4 komentarze:

  1. Ooo.. fajnie, a praca może być na kompie? Oczywiście na obrysie ll. Fajny temat... trzeba by było posłuchać jakiejś piosenki Sii. Piosenkarkę znam, ale nie potrafiłabym rozpoznać jej piosenki szczególnie, że zawsze słucham tego co leci na rmf fm no więc... ALe tak to się zgłaszam. CO to "Bardosny dzień"?
    ~ Lin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być w kompie. Wiesz, bardosny dzień to taki mój i Batmana slang...Z "Alice in Wonderland" najlepszy film na świecie.
      A Sia leci u mnie na chrysi trzeba na kompie włączyć całe "1000 FORMS OF FEAR" mam na Play liście

      Usuń
    2. A jak mnie ta piosenka zainspirowała do stworzenia czegoś co może się z nią nie kojarzyć ale mi pasuje to może być?
      ~ Lin

      Usuń
    3. Może być jeśli nie dodasz tam czegoś zupełnie nie na temat np. serduszek mnóstwa różu itp.

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję