27 lutego 2016

Pierwsza szkoła rysunku na chrysi

Hej! No, tego też miało już nie być...ale jest.
Dzisiaj pokażę wam jak rysuję oczy na szkicach. Te będą w naturalnych kolorach, pewnie kiedyś dodam te fantazyjne. Do rzeczy!



Oczka narysowałam obok rycerki, żeby nie marnować szkiców
Zaczynamy od oka niebieskiego:

kolorujemy tęczówkę jasnym niebieskim [light ultramarine]

od góry oka, tam gdzie kończy się tęczówka, cieniujemy ciemnym niebieskim [dark indygo]

ten krok można pominąć:
kolorujemy dół tęczówki jasnym niebieskim lub zielonkawym [cobalt green]

tam, gdzie tęczówka styka się z białkiem tuż pod rzęsami, cieniujemy niebieskim [ultramarine]

teraz od spodu cieniujemy szarym [warm grey II], i rysujemy plamki światła żelopisem


zielone oko:
kolorujemy tęczówkę jasnym zielonym [light green]

cieniujemy górę tęczówki ciemnym zielonym [earth green yellowish]

najciemniejsze miejsca poprawiamy najciemniejszym zielonym 

 po tym oczywiście cieniujemy białko jak przy niebieskim oku, a tęczówkę na dole rozjaśniamy żółtym


brązowe oko:

kolorujemy tęczówkę jasno brązową kredką 

cieniujemy ją u góry na ciemno brązowo 

rozjaśniamy żółtym [light cadmium yellow] i cieniujemy białko oka

gotowe oczka:
teraz wystarczy pokolorować skórę, i oko gotowe!

W takich [] nawiasach pisałam kolory kredek, których użyłam, ale nie pamiętałam wszystkich, niestety. 





4 komentarze:

  1. Jakie piękne oczka :*. Najbardziej podobają mi się brązowe, ale oczywiście reszta też jest bardzooooo śliczna ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązowe rysuję akurat najrzadziej, wolę niebieskie i zielone, bardziej mi do klimatu moich projektów pasują, ale brązowe czasem też robię, i dzięki że ci się podoba, dawno nie robiłam SR, więc miło mi ze ktoś uważa że nie wypadłam z wprawy ^-^

      Usuń
  2. Jak Ty pięknie oczy rysujesz! *^* Mi najbardziej podobają się takie, jakie mam ja ^-^ Czyli zielone ^-^
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze chciałam mieć zielone...ale mam pseudo niebieskie

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję