28 lutego 2016

Praco-kopiarka na Lilla Lou. Kolejna akcja kolejnej kopiarki

Hej. Dzisiaj przybliżę wam sprawę kolejnej kopiarki na ll. Tym razem mowa o Ewex, która postanowiła przywłaszczyć sobie pracę konkursowe projektantem ze stronki ll. Kopiarka była jednak wybredna, wstawiała tylko pracę o największej liczbie głosów w konkursie. Co więcej, zażarcie broniła swoich "racji", jakoby prace naprawdę należały do niej.

Prace dodała na konkurs, z idiotycznym komentarzem: "daj 6"

Jedną ze "swoich" prac podpisała nawet...w paincie najpewniej.
Zapomniała jednak o usuwaniu napisów z nickiem prawdziwej autorki...co sugeruje, że nasza kopiarka zrobiła screeny tych prac i tak je wstawiła.
Nasze drogie Pstrągi wzięły się do akcji, a ja, jako ich członkini, piszę ten post ku przestrodze. Pamiętaj: kopiujesz, dodajesz po 20 razy to samo - stajesz się gwiazdą YouTube i Bloggera! 

Link do filmiku: [w trakcie ładowania...]




18 komentarzy:

  1. Wiesz, że wystarczy kliknąć "zapisz pracę"? Wiem, bo organizowałam konkursy i zwycięskie prace (autorzy zezwalali) pojawiały się w bloggerze. ~~ Takie osoby zignorować, po prostu. Zgłaszać, ale nie oddzywać się = bo one specjalnie prowokują, im sprawia to przyjemność. Im się nudzi, szukają rozrywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę...ale post i tak zostawię. I u mnie chyba NIE MA TEGO "ZAPISZ PRACĘ"

      Usuń
  2. Extra ^^ Tylko ktoś mi wytłumaczy o co chodzi a tymi Pstrągami? Bo trochę jestem w nie temacie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAJNA ORGANIZACJA STRZEGĄCA PORZĄDKU NA LL.

      Usuń
    2. Czyli policja LL? Okey, to już wiem :D

      Usuń
    3. Policja, detektywi, youtuberzy, ...

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beznadzieja... Ciągle kłótnie. Najpierw z Starlikt, potem Ewex

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kłótnie... o Starlight nie wiem o co chodzi, ale Ewex rzeczywiście po prostu kopiowała... Bravo za post :)
    ~ Lin

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale gupia...nie no żal
    Madzia

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję