27 lutego 2016

Szkoła rysunku II chrysi nos

Tą sr robię z czysto egoistycznych pobudek. Serio. Po prostu oczy mi krawaią, gdy widzę takie coś:

Ludu...kto was tego nauczył? Ech...

Dążymy do uzyskania takiego efektu:

Do rzeczy:

rysujemy otwory w nosie, brwi i twarz

kolorujemy skórę na wybrany kolor

teraz rysujecie takie coś, nie wiem jak to dokładnie opisać, najlepiej to przerysujcie

cieniujemy nos

najciemniejsze miejsca poprawiamy ciemną kredką, a najjaśniejsze białą

Mam nadzieję, że komuś pomogłam. Następna sr będzie o oczach fantasy i ustach (zrobię albo jedną długą albo dwie osobne). Bardosnego dnia wszystkim!


10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Za wcześnie wysłałam XD
      *Skorzystam c: Jeszcze nigdy nie widziałam SR rysowania nosa *podekscytowana Ola* U mnie na projektach nos to taka kreseczka XD Ale mam nadzieję, że to się zmieni.

      Usuń
    3. Ja nie mogę po prostu patrzeć na to js K niektórzy rysują nos...to zbrodnia przeciwko światu...miło mi że skorzystasz ^-^

      Usuń
    4. Ja nienawidzę gdy ktoś rysuje taką krechę ;-; Kiedyś sama rysowałam - kiedy mama mi zwróciła uwagę, że rysuję Avatary. Zorientowałam się, że robię wielką krechę (taką 2 - łabędzia) I uznałam, że mama mówi prawdę - i od tej pory starałam się rysować inne nosy ^^

      Usuń
    5. Ja kreche zrobilam na potrzebe posta

      Usuń
    6. Chodzi mi o takie Maźnięcie ołówkiem xd Takiej " 2 " xd

      Usuń
  2. Na pewno spróbuję, chociaż efekty zapewne będą marne :/

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję