23 lutego 2016

WAŻNY POST - PRZECZYTAJ!!

Skończyło się. To znaczy skończyłam się dobra ja.

Ten post jest dla mnie bardzo ważny. Może i najważniejszy na blogu, tak samo jak sprawa, którą opiszę. Nie zamierzam nikogo obwiniać. Chcę tylko wyrazić swoje zdanie.


Jak niektórzy wiedzą, od niedawna mam konto na stronie LL. Pewnie pamiętacie tą pracę?

Otóż musiałam (a raczej zostałam zmuszona) ją usunąć. 

Okej. Ja rozumiem, że to nie projekt. Praca została uznana za niezgodną z regulaminem strony. To skłoniło mnie do ponownego zapoznania się z regulaminem
I wiecie co? 
Tam nic o tym że praca ma być wykonana na szkicu LL nie ma. 
"Podstawową zasadą obowiązującą w Lilla Lou jest dodawanie do Galerii wyłącznie WŁASNYCH projektów związanych z Lilla Lou." ~~cytat
I dodam jeszcze, że praca jest jak najbardziej związana z LL, co mogą potwierdzić inne użytkowniczki.


Oto komentarz, od którego prawie spadłam z krzesła. Sorry, ale nie można było na priv? Ani FB? 

No więc troczę się opisałam w odpowiedziach na komentarz:


Niestety, jedyny skutek to kolejne komentarze...



Rysunek nie został wykonany na szkicu, to przyznam. Ale regulamin nie mówi nic o takim warunku...

Ja mówię serio, nie wkurzałabym się tylko przez jedno: to była moja najwyżej oceniona praca. 108 - SUMA OCEN. 


Zdaję sobie sprawę, że tym postem naraziłam się wielu osobom. Jednak nie otrzymałam zakazu pisania o sprawie (punkt dla mnie). Rozumiem, że mogę zostać wyrzucona z LL, co wiele osób pewnie ucieszy. Ale to wyrzucenie będzie oznaczać, że wygrałam. Że MIAŁAM RACJĘ. Bo przecież jeśli bym się myliła, nie stanowiłabym "zagrożenia". 

Proszę was, jeśli ktoś mnie popiera, NIECH NAPISZE KOMENTARZ POD POSTEM. To wiele dla mnie znaczy. Tak wiele, ile znaczył projekt.


66 komentarzy:

  1. Moim zdaniem masz rację, przecież jest to praca dotycząca LL. Mam radę: Może zrób zdjęcie tej pracy na szkicowniku LL (jako "tło") Pozdrawiam Cię ninaleksandro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poparcie! Nie, następne rysunki będe robić w szkicownikach. Będę rysować na szkicu, a jak ktoś się czepi, wyślę zdjęcie.

      Usuń
    2. i w dodatku dobrze odmieniony nick! Dzięki ci, za twą dobroć...

      Usuń
  2. Jeszcze jedno. Mam tyle lat, ile mam, i już dawno nie jestem w podstawówce, Nie życzę sobie więc traktowania mnie jak dziecko, któremu ktoś pozwolił pobawić się internetem. Mam prawo do wolności słowa, a posta z bloga nie usunę nawet pod karą śmierci. Jestem istotą żyjącą, i nie mam zamiaru dać się poniżać. A to, będę brutalna, co zrobił admin, było wredne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okey, w takim razie - TO jest dziwne... Też dostawałam komentarze dotyczące prac w galerii, ale to było jak straszenie. Moje prace pozostały na miejscu. Zostaw tę pracę, inaczej ja porozmawiam z Adminką, bo to już nie pierwszy taki skandal.. Mam dużo do powiedzenia w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca usunięta, Boovy...Ale porozmawiać możesz, i racja, to jest jak straszenie. To dlatego wolę TM: tam jest kategoria dodawania projektów LL, a dziewczyny normalnie dają rysunki...

      Usuń
    2. Ja nie lubię TM... (Nie doceniam ich jakże potrzebnej krytyki xD) Działa mi na nerwy . Ludzie są nie mili i nie dostrzegają "słabszych" xD

      Usuń
    3. Kochana, wiesz co zrób? Wstaw banknot na tle rysunku z Lilla Lou, tak, żeby był znak Lilla Lou , Zrób zdjęcie, a następnie wstaw na stronę, że to jest np. Nowa waluta Lilla Lou czy coś w tym stylu. Dodatkowo podaj link do tej strony , potem porozmawiam z adminką..

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. No ale w takim razie nie spełnia tylko jednego warunku, i mogliby o tym na początku napisać

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Nie dobijaj mnie...ale to i tak było wredne i napisać o tym mogłam

      Usuń
    9. I czemu inni mogą dodawać takie prace? Albo grafiki, zapytania, i tego się nie usuwa?

      Usuń
    10. Noo ;* I już głowa do góry xd
      Przepraszam, ale przeczytałam cały regulamin i mam mętlik w głowie ,za dużo praw.. xd

      Usuń
    11. Zakazów więcej...A ja na miejscu anmina zacytowałabym regulamin, a nie pisała czegoś takiego...

      Usuń
    12. Boovy, po czyjej jesteś stronie?

      Usuń
    13. Po Twojej, bo też nie jestem święta xD Dostałam miliardy upomnień ;-;

      Usuń
  4. Możesz mnie zgłosić ;-; Mam co najmniej 2 grafiki xd Każdy z nas łamie regulamin, to nie feir ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy łamie, a tylko mi się tak dostało...coś mi tu nie gra...admin pewnie zna kogoś z rzeszy ludzi nienawidzacych mnie...Nie śmierdzi co to czymś?

      Usuń
    2. Masz dwie, dalej nie chce mi się patrzeć

      Usuń
    3. Znam Administratorkę . (Ona też nie jest święta...) Po prostu o tym zapomnijmy, boi się o swoją pracę, bo jest coraz więcej zgłoszeń.. Daruj jej to, teraz taka jest, ale normalnie nie, serio..

      Usuń
    4. Acha...sorry, działania wojenne rozpoczęte, czołgi ruszyły...

      Usuń
    5. Ja idę kontynuować mój rysunek. Wybacz. Nie mogę się sprzeciwiać - ktoś zobaczy ile zrobiłam wykroczeń i już nie odzyskam konta ;-; >.<

      Usuń
    6. Ja będę z tym walczyć...jeśli przez to usuna konto, to nie będzie ŻADNEJ litości z mojej strony. A potrafię być jak wrzód na tyłku.

      Usuń
  5. I jeszcze to "dzieki"...po pierwsze ortografia, a po drugie to brzmi tak, jakby ktoś z góry obstawiał, że usunę

    OdpowiedzUsuń
  6. To.. Jest nie fair!!! Jakby w regulaminie pisało, że nie wolno.. to okay. I to na dodatek ludzie ciąglę wstawiają obrazki pt.: Wiem, że to nie LL, ale prosze o nie usuwanie, ja sama usunę jutro :). A im to nie usuwają. Popatrz sobie do czyjej kolwiek galerii. I co? I każdy ma kilka takich prac. Ja na przykład wstawiłam swoją pracę nie w ll i administratorka mnie poprosiła o usunięcie, ale jakbym napisała, że sama usunę ( Choć NIKT z tych co tak piszą nie usuwa) To by pewnie zostawiła. TO JEST NIE FAIR! WIęc zgadzam się z ninaleksandrą!
    ~ Linelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja już nie wiem co robić. Podobno jest o tym w regulaminie, ale przeczytałam fo znowu i co? I nic. Może mam inną wersję? A jeśli o tym coś jest, proszę, pokażcie mi. Dzięki za poparcie^-^

      Usuń
  7. Mam pewien pomysł.. wstawię pracę nie ll i napiszę, że usunę. I nie usunę i zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  8. Może to zadziała jak tak to daj znać jak postępy ja następnym razem narysuj na szkicu i jak się będą czepiać wyślę na fb zdjęcie ze jest na szkicu

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dodałam.. WIem brzydkie, ale to tylko po to..., więc trzeba czekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty super jest...Ja swoje sama własnoręcznie kredkami rysowalam...ale dodałam na ll, bo nie wszyscy mają fb i to dla RDS ...I Tto była moja najlepsza praca...ech, ale kogo to obchodzi ? Ja jestem przecież głupią dziewuchą, której zachciało się sławy...szkoda gadać po prostu

      Usuń
    2. No właśnie. postarałaś się, dla Rebecci, zrobiłaś takie cudo... Chciałaś jej to pokazac i innym dziewczynom z ll... a tu... według mnie na ll powinno być dozwolone dodawanie prac zrobionych przez siebie. No dobra pamiętam jak ktoś kiedyś dodał zdjecie klamki.... Ale takie rysunki...
      ~ Lin

      Usuń
    3. Na TM można tak dodawać, nawet jest zakładka dla LL

      Usuń
  10. Nie, wiesz, to co napisałaś jest bardzo mądre. Albo niech się lepiej wyrażają w regulaminach, albo niech ci to zostawią~! :V

    STRAJK!~~ XD
    Ej no właśnie podnosimy bunt!~~ Zawsze chciałam uczestniczyć w jakimś strajku, a tym bardziej jeśli chodzi o moją walutę >o<~~

    ~~RDS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOJNA!!!!!!! CZOŁGI W RUCH!!!!! PODADMIRAŁ RDS ZAMELDOWANY! !!!

      Usuń
    2. AYE~~!
      (ale serio, robimy ten strajk? ;-;)

      Usuń
    3. Ja wojnę prowadzę, nie widać?

      Usuń
  11. Zdecydowanie jestem po Twojej stronie. No to ruszamy na wojnę ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czołgi w ruch, karabiny za pazuchę...I na bój! O wolność słowa! [I rysunku]

      Usuń
  12. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! To nie jest fair! Strakuję z Wami, i tak mam tylko 1 pracę na moim profilu na ll, więc praktycznie nie mam nic do stracenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poparcie ^-^ ja mam kilka prac, i wiem ze dużo ryzykuje, ale nie będę się poddawać.

      Usuń
  13. Ja też się z tobą zgadzam! '-' Przecież w końcu Rebecca to użytkowniczka LillaLou, więc jest z nim związana! '-' Czasami nie rozumiem Adminów :T
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich nie rozumiem...dzięki za poparcie;)

      Usuń
  14. Myślę że nie potrzebnie zrobiłaś całą aferę z tą pracą, zapraszam na prv:) Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja bardzo przepraszam, ale może lepiej było od razu napisać do mnie na priv? I, o ile się nie mylę, zakazu pisania o tym nie dostałam. I ja jestem moderatorem swojego bloga, a puki co wolności słowa mi nikt nie zabrał. Więc ja też mam możliwość usuwania pewnych rzeczy, hmmm...pomyślmy...np. komentarzy. I mogę przekopać cały internet, żeby dowiedzieć się, jak się banuje ludzi na G+.

      Usuń
    2. Możesz sobie wypisywać co chcesz na kogo chcesz, na swoim blogu. Ale obrażać się nie pozwolę, bo jestem sporo starsza od Ciebie i wykonuję tylko swoją pracę. Chcesz żebym wyjaśnila Ci sytuację z pracą, to do mnie napisz.

      Usuń
    3. Jeszcze nikogo nie obaziłam. A wiekiem się proszę nie zasłaniać.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Och nie! Co za zakręcona sprawa! A ja jak zwykle zostaję bezstronna, chyba jedyna z nas wszystkich. Połowę racji masz ty ninaleksandro - masz prawo być zła, za upomnienie i prośbę usunięcia pracy, która była piękna i ważna dla ciebie, nikt ci również nie zabroni mówić co myślisz ( ja również nie mam zamiaru tego robić), ale adminka też ma część racji: punkt mówiący o dodawaniu prac ,,związanych z LL" należy rozumieć jako dodawanie prac wykonanych na obrysie ( oryginalnym lub przetransformowanym w coś trochę innego) i zadaniem admina jest dopilnowanie, aby ta zasada była egzekwowana. Proszę, nie miejcie mi za złe tego co napisałam. Nie bronię nikogo, staram się tylko zapobiec większej kłótni, która i tak do niczego nie doprowadzi.
    ~ tyle mam do powiedzenia, a wy myślcie co chcecie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zamieszczajmy projektów na Lilla Lou ! Pewnie zauważą, że nikt tam nie zamieszcza projektów, i może zmienią regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądrze :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to do mnie, to dziękuję z całego serca. A jeśli jednak nie...:,(

      Usuń
  18. Ludzie.. Co im jedna własna praca w galerii przeszkadza.. Porównajcie sobie tą stronę ze stroną Top Model. Wstawiacie, co chcecie (nawet LL) i nikt wam głowy nie zawraca. Jakoś .Neko. (kiedyś Flora) ma z tego co wiem dwie prace nie na szablonach i nikt jej morałów nie prawi. Czy tylko mnie to wnerwia?!
    Neko_Chan (a co tam, niech mnie zablokują xdd)

    OdpowiedzUsuń
  19. Głupki,co to ma być?Wyróżnianie kogoś?!
    Bo ktoś ma a ty nie możesz!
    Madzia

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję