29 marca 2016

Kopie, kopie widzę...

Hej...[to kopiowanie już się robi nudne]

Dzisiaj kolejny post z cyklu "o kopiarach na ll"...zrobiłam naturalnie screeny [wiecie może czemu kopiary pojawiają się akurat wtedy kiedy jestem na telefonie?], tak btw [jeśli jakieś kopiary to czytają] to dziękuję za zapychanie mi pamięci tymi screenami...

[tak to zaśmieciło galerię...acha jakby coś ja pokazuję wszystkie prace dodane z jej konta]


Sorki jak coś jest niejasne...wszystko w telefonie edytuję

[opis kopiary wzięty z jej profilu...ale cenzuralne wyrażenia używane przez nią zmusiły mnie do refleksji nad tym, dokąd zmierza obecny świat...]

[galeria kopiary]

Teraz nowość...wypowiedź od uczestniczki akcji powstrzymującej kopiarę:
TO JEST...TO WSZYSTKO TO OSZUSTWO! TAK! DOKŁADNIE! NATURALNIE! WSZYSTKICH NAS OSZUKALI! '-' I....JA, BYM, SIĘ, TAK, NIE ZACHOWYWAŁA, JEŚLI, BYM MIALA, DWA, KONTA...LIL'MAMA ;-; I-DO-TEGO-TO-ZOSTALIŚMY-EWIDENTNIE-OSZUKANI, TAK ;-; I-TAK, DOKŁADNIE. ~~RDS

[pozdro erdeesie]

No to chyba koniec posta [którego tak bardzo chciała większość z was]...wiec na koniec mój najnowszy zakup:
[zrobię recenzję na PAD...nie bać się]


8 komentarzy:

  1. He, he XD A ta dwie... brzydkie prace to ona też skopiowała??? ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, ale wolałam dać wszystkie dodane z jej konta, tak na wszelki wypadek

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie napisałaś o dziwnej obrończyni
    I tak dobrze, że robisz te posty
    ~ Lin

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej...cebularstwo...(język Serafina) swoją drogą-Yuuuusss! blog działa ^^ jednak Bóg istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiek 0 mam 12 lat XD'
    Madzia

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję