6 marca 2016

Kopiowanie ~ poziom:expert

Hej! Wczoraj znowu na stronce LL pojawiła się kopiarka, tym razem używała nicku Lexee123. Tak o sobie napisała:


To późniejsza wersja opisu, wcześniejszą możecie zobaczyć tutaj:
Napisałam jej, że "Gdy będę duża to [...]" to tekst w stylu małych dzieci, a kopiarka twierdziła, że ma 15 lat, więc pewnie dlatego opis się zmieniła na "Gdy będę dorosła [...]". 
Lexee wybrała dobrą porę na kopiowanie, gdyż po 20.00 mało osób pracuje, co sugeruje, że mogła kopiować nie pierwszy raz.
Na pierwszy ogień poszła ta praca:
Zdjęcie jest rozpikselowane, złej jakości...w dodatku podpis prawdziwej autorki widać obok brzucha modelki. Gdy zwróciłam uwagę na ten szczegół, dostałam taką wiadomość:

Później kopiarka dodała tą samą pracę jeszcze raz, z dopiskiem, że to "naprawdę jej, że mamy się odczepić, oraz że żal jej takich ludzi, którzy piszą, że z neta..." [zdjęcie obok]
Następnie skopiowała to:
To...[praca ze Szkoły Rysunku]

To...[kolejna SR]
To...
To...
[Dodajmy że LL nie ma chyba 5 lat]
Pod tą pracą jej autorka zostawiła komentarz [jestem z Ciebie dumna!]
Następnie ta praca...
I ta...[dodana grubo po 23.00]
I ta...
I ostatnia...[mam taką nadzieję!]
Teraz, jak to zaśmieciło galerię:
[Te napisy KOPIA są mojego autorstwa, żeby administracja na pewno tego nie przeoczyła]


Poniżej galeria Lexee123:

A to...uwierzcie mi, wpieniłam się, więc postanowiłam napisac cały refren "Free The Animal" Sii

 Komentarze kopiarki pod "jej" projektami:



Czemu wiem, że to kopia?
- prace są rozmazane, złej jakości;
- widać znaki wodne z nickami autorek;
- praktycznie każda praca jest rysowana innym stylem, innymi kredkami, inną techniką...;
- kopiarki zazwyczaj wybierają prace, które są wysoko ocenione, jeszcze nie rozgryzłam, czemu tak się dzieje, ale te projekty są po prostu znane i każdy wie, że już się pojawiły w galerii;
- większość osób jest na LL na tyle długo, że wie, kto jakim stylem rysuje, oraz czyj projekr jest czyj;
- autorki prac [prawdziwe autorki] podpisywały się w większości obok swoich rysunków [patrz: drugi obrazek od dołu].

Teraz mój komentarz:


Dobra, teraz mały przerywnik:  moje prace konkursowe [tak, zrobiłam drugą], oraz jak idą moje mizerne notowania w Mistrzostwach Projektowania.


 Brakuje mi kilku głosów...ale przy innych pracach moje projekty nie wypadają zbyt dobrze. Wiem, nie mam szans. I wiem, że nie chodzi tu tylko o to, czy umiem rysować czy nie. Ja nie jestem jedną z tych projektantek, któresą znane, rozpoznawalne od razu, doceniane...jestem tu prawie dwa miesiące. Tak, nie jestem zupełnie nierozpoznawalna, ale nie jestem znana aż tak jak osoby, z którymi konkuruję. Wątpię, żeby do mojej galerii ktoś wchodził tylko po to, żeby sprawdzić, czy nie dodałam czegoś nowego.  

Dobrze, kolejna sprawa. Postanowiłam nieco pozmieniać w opisie na LL. Avatar tez zmienię [tak, to moje zdjęcie, możecie się śmiać].


Możecie to "podziwiać"...


Edytor PIP Camera [jakby ktoś pytał]. Wszystkie zdjęcia [dokładniej to screeny] edytowane na telefonie, więc przepraszam jeśli coś jest niewyraźne czy złej jakości.


Bardosnego dnia wszystkim!







4 komentarze:

  1. jak chcesz mogę skopiować Twoją pracę xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie...bez przesady Ave, ja to tak dla jaj pisałam...ale dzięki za propozycję [sorry, pstrągi by Cię za to zniszczyły]~

    OdpowiedzUsuń
  3. Żal...
    Madzia

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję