31 marca 2016

Podsumowanie ANKIETY #1

Hej...tego jeszcze u mnie [jeśli mnie skleroza nie myli] nie było...
Jak większość z was zapewne zauważyła, na chrysi, na pasku bocznym, pojawiają się "ciekawe" ankiety. Są zwykle zlepkiem tego, co uda mi się wymyślić, tworząc ankietę....


No to...przemyślmy wasze odpowiedzi


[tak, screeny z kompa to totalna prowizorka w moim wykonaniu]

WSCHNOC czy DNIADNIUM?
Tak serio to...woleliście Wschnoc, może przez nazwę...ale nie wiem czemu, to pytanie to pierwsze, co mi wpadło do głowy

KOLOSANKA czy KNYPLÓWKA?
Pół na pół...spodziewałam się tego wyniku, sama nie potrafiłabym wybrać...

Lubisz chrysi?
Większość z was lubi...cieszy mnie to, myślałam że mnie nienawidzicie

Ładnie rysuję?
Ok...doskonale wiem, kto dał nie...[hehe pozdrowienia dla ciebie]


Zablokowałam cię kiedyś?
Ech...albo kłamiecie, albo macie sklerozę, bo zablokowałam jakieś 5-6 osób...albo nie czytacie chrysi

BARDOSNY MAMY DZIŚ DZIEŃ, PRAWDA?
Wiecie...obstawiałam że więcej osób pokusi się na ostatnią odpowiedź


To chyba tyle...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję