14 marca 2016

POZNAJ MNIE [CZYLI PYTANIA DO NIBY Q&A + ILEŚTAM FAKTÓW O MNIE]

Hej! Fani [mogę tak mówić/pisać? ech...i tak napiszę tak jak napiszę], mam dla was coś, co może wam się spodobać [lub nie]:

+
  • zrobię wam coś w stylu "50 faktów o mnie" [nie wiem skąd tyle wytrzasnę, więc może być trochę nudno...]
No to zaczynam...

PYTANIA OD JuliLou:

Oki to pytanka
1. Dlaczego nazwałabyć swojego kota Ninuś?
[pominiemy gramatykę twej wypowiedzi]
No, cóż, muszę cię rozczarować, ale nie mam w planach nazywania kota Ninuś...
2. Czy psa też nazwałabyś Ninuś?
Nie lubię psów...[nie obrażając osób które psy lubią]
3. Czy podpisujesz swoje zeszyty szkolne jako Ninuś?
Niestety nie...czasem nawet zapominam podpisać...
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski [wszystkie odcienie...]

PYTANIA OD Linelle:

Pytanka :
Czemu wszystkich blokujesz ....? XD

Blokuję jak przekręcają mój nick...i nie blokuję wszystkich [zablokowałam dotąd jakieś 4-5 osób, także luzik]
Czemu tak się denerwujesz jak ktoś przekręci twój nick?
Może dlatego że mam trudne nazwisko...które ludzie lubią przekręcać...i po prostu odbieram to jako brak szacunku


Pozdrawiam obie dziewczyny, które zadały pytanka [piszcie na jaki temat chcecie dedyk]...


No a teraz obiecane "50 faktów o mnie"




[maska z Biedronki jakby coś]

  1. Nie lubię jak ludzie zdrabniają moje imię [niektórzy nawet myślą że to zdrobnienie]
  2. Chodzę do gimbazy [jak wiele z was...]
  3. Moją ulubioną piosenkarką [i nie tylko] jest Sia
  4. Mam jeden jej album [1000 Forms of Fear]
  5. Lubię robić zdjęcia zarówno na chrysi i na PAD...czasami nawet chętniej robię zdjęcia niż piszę posty
  6. Mam drugiego bloga [na którym piszę o bardziej "artystycznych sprawach"]
  7. Oba moje blogi zdrabniam [nie wiem czemu...po prostu się przyzwyczaiłam] ~ CHRYSIRIDIA RIPHEARIA to chrysi, a Paper Art Dimension to PAD
  8. Umiem robić na drutach [szok/śmiech na twarzach czytających to...]
  9. Znam cztery języki [to jeden z tych nijakich faktów...]
  10. Jestem na stronce LL równo dwa miesiące
  11. Prawdopodobnie [jak wiele rzeczy zresztą] przespałam moment w którym stałam się względnie "znana"
  12. Mam tylko dwa szkicowniki LL
  13. Moją ulubioną aplikacją do robienia zdjęć jest Retrica...
  14. ...a ulubionym filtrem Sora [robię nią zdjęcia do wszystkich dokumentacji projektów]
  15. Mam dwie książki autorstwa Keri Smith [może będzie post]
  16. 25 stycznia 2016 roku założyłam na FB stronę Paper Art Dimension
  17. Jestem 17. w dzienniku [dziwny fakt...]
  18. Jeszcze nigdy [ani na TOPModel, ani na LillaLou] nie byłam projektantką miesiąca [ani niczego zresztą]
  19. Uwielbiam używać słów typu "ech...", "ta...", "no...", "ok..."
  20. ...oraz trzech kropek...
  21. Zawzięcie walczę z wszelkimi kopiami i plagiatami na LL
  22. Możecie inspirować się moimi projektami, ale NIE DODAWAJCIE TYCH PRAC NA KONKURSY!!!
  23. Nie mam ani Snapchata, ani Instagrama, ani Tumblr'a, ani DeviantArt'a [nawet nie wiem czy to dobrze napisałam]
  24. Kocham książki z serii "Rywalki" autorstwa Kiery Cass...i mam wszystki dotąd wydane w Polsce
  25. Zwykle jak robię posta na chrysi to zapominam dodać etykiet...więc potem je dodaję...
  26. Jestem dość zapominalska...
  27. Nazwa "CHRYSIRIDIA RIPHEARIA" [wiem że już o tym było] pochodzi od tego motyla:
  28. A skoro mowa o motylach...moim ulubionym motylem jest [teraz będę nudna] rusałka pawik
  29. Nie lubię zbytnio robić prac "pod dyktando"...czyli nie lubię mieć narzuconego tematu pracy...niestety z konkursami włącznie...może to dlatego nic nie wygrałam...?
  30. Jeśli miałabym przypisać sobie zwierzę...to byłaby to pewnie sowa [nie chodzi mi tu o mądrość]
  31. Lubię spać do późna...ale niestety niezbyt mogę XD
  32. Mój nick to połączenie mojego pierwszego i drugiego imienia...tak...oryginalne to nie jest...używam go od trzeciej klasy podstawówki
  33. Jestem w miarę dobra z matmy
  34. Jak się postaram potrafię z pamięci napisać/powiedzieć teksty niektórych piosenek...
  35. Mam pewne zasady rysowania, których nie potrafię się wyrzec 
  36. Uwielbiam kwadratowe nawiasy...
  37. ...oraz czcionkę Courier 
  38. Mój ulubiony kolor to niebieski
  39. Znam na pamięć potęgi dwójki [od 1. potęgi do 13.] i swój pesel
  40. Mniej więcej przy fakcie nr 4. straciłam wenę do tego posta
  41. Jestem dobra w robieniu afer...
  42. Nie przepadam za liczbą 42
  43. Nie łapię pewnych żartów...części slangu...ech...
  44. Najchętniej przeniosłabym się do własnoręcznie stworzonego wymiaru
  45. Moimi ulubionymi "stworzeniami" z baśnie i legend są wojownicy
  46. Gram/grałam w badmintona [możecie się śmiać]
  47. Mam miotełkę do kurzu którą traktuję jaklo różdżkę


  48. Moje ulubione zaklęcie z HP to EXPECTO PATRONUM
  49. Mój ulubiony kwiat to kalanchoe
  50. Kocham film "Alice in Wonderland" i znam html...[to było bez sensu]



Uff...jakoś to napisałam...WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ MOJEGO AUTORSTWA I NIE ŻYCZĘ SOBIE UDOSTĘPNIANIA ICH W JAKIKOLWIEK SPOSÓB!!!!




2 komentarze:

  1. Fajny post
    U mnie też przekręcają nazwisko... Obirek, a mówią Ogórek, Obierek no i różne inne. Wielokropka też często używam. Z zaklęć najbardziej lubię lumos XD -_-. Tak wiem jestem dziwna. Zdjęcia fajne :)
    - Lin

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Lin...Ja też jestem dziwna, ale teraz to chyba normalne...

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję