27 marca 2016

Wywiad z BettyM

Wywiad ze mną tutaj

[pisownia oryginalna]

  •  Czemu taki nick? 
 To połączenie imienia Betty (<-ale nie pamiętam czemu 'Betty') i pierwszej litery mojego.
  •  Jaki jest twój ulubiony film?
Jeśli animowane się liczą to film kinowy Fairy Tail, a z takich 'normalnych'-Bibliotekarz 3.
  •  Co wolisz ~ rysowanie czy projektowanie? 
 Rysowanie ~^^
  •  Lubisz pizzę? Jaką? 
 Nom '-' frutti di mare ~^^
 Fajny jest :) ale dopiero wczoraj zorientowałam się, że posty można 'rozwijać' -_- te ankiety po bokach są ciekawe o.<
  • Twój ulubiony kolor/ciuch?
 kolor - em.... m. in. jasny różowy; ciuch - moja kwiecista, fioletowa spódniczka ~^^
  •  Co najbardziej lubisz rysować?
 Oczy i portrety.
  •  Bardosny mamy dziś dzień, nieprawdaż? 
 Był bardosny póki się nie obudziłam ^^ '-'
  • Jakiej techniki rysowania nie lubisz/czym nie lubisz rysować?
 technika - ...to zależy. Nie podobają mi się obrazy w stylu Picassa i nie lubię używać realizmu. Aczkolwiek bardzo podziwiam osoby potrafiące korzystać z tej techniki. / Nie lubię rysować węglem i malować.
  •  Czemu lubisz anime? [Tak...to głupie pytanie...ale gdzieś rąk przy trzecim skończyły mi się pomysły]
 Ojej...lista powodów jest tak długa jak moja lista "Anime do obejrzenia" xD (czyli bardzo '-'). Może lepiej powiedzieć czemu zaczęłam je oglądać.



Dziękuję ci BettyM za udzielenie wywiadu...a was zapraszam do galerii Betty oraz na jej bloga
Dziękuję ci też że zrozumiałaś o co mi chodzi...telefon mi czasem zmienia słowa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję