16 kwietnia 2016

Akwarelkowe twory

Hej ^-^ w dniu dzisiejszym [jak to zabrzmiało] przybywam do was z tym akwarelkowym "czymś":



W teorii to była jakaś Japonka [jej, Nina, co z tobą, nie lubisz Japonii], no ale...to wszystko w teorii...



Z niby-japonki powstało to "coś"...nie umiem za bardzo malować akwarelami, zwłaszcza skóra wyszła w innym kolorze niż chciałam...

Cały obrazek zajął mi nie więcej niż pół godziny. Wykonany w całości akwarelami firmy jovi, kontury, napisy i drobniejsze elementy zrobione za pomocą mazaków KIN. [recenzja].

 [#Nie_umim_akwarelkuff mówi sam za siebie]


Chcecie jakiś quiz wiedzy o mnie i blogach [moich]?  Jeśli tak, to w formie ankiety z boku czy jako post, a wy odpowiadacie w komentarzach?




2 komentarze:

  1. *Quiz byłby fajny
    *Obrazek ładny
    *Ale lepiej ci idzie kredkami
    ~ Lin

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem...ostatnio nachodzi mnie jakoś na akwarele...ale, nie ma co, w końcu praktyka czyni mistrza XD

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję