8 kwietnia 2016

Animorphia

Hej! Postanowiłam dokonać kilku zmian...tutaj wam to za chwilę wyjaśnię...ale najpierw recenzja Animorphii. Kupiłam ją dość dawno...tu jest pierwsza wzmianka o niej...[pamiętał ktoś?]

W poście porównam ją z Secret garden, moją pierwszą taką kolorowanką. Więc...nie ma co zwlekać




Ogólnie kolorowanka bardzo mi się podoba, obrazki do kolorowania dają duże pole do popisu. Jak na razie skończyłam tylko dwie ilustracje - stronę z podpisem oraz jednego z rajskich ptaków.

 [poprawione żebyście lepiej widzieli intensywność barw]

[podczas pracy]


I rajski ptak:






[te "plamki" w tle robione akwarelkami ze zdjęcia tytułowego]


A teraz...porównanie Animorphii z Secret garden


OKŁADKA I TEMAT

Secret garden jest nieco bardziej dziewczęca [?] i "postarzona". Z kolei Animorphia od razu przyciąga wzrok połączeniem koloru pomarańczowego z czarnym na okładce, czym zwróciła moją uwagę w księgarni. 

[porównanie wielkości kolorowanek]

PAPIER I KLEJ

Papier w Animorphii jest o niebo lepszy od tego w Secret garden. Kredka nie robi zbytnich dołków w kartce, i nie trzeba mocno jej przyciskać, by uzyskać pożądany odcień. Jeśli chodzi o klej, którym są sklejone ze sobą kartki, muszę przyznać, że tym razem punkt dostaje Secret garden. W Animorphii klej jest...nie najgorszy, ale już po zaczęciu kolorowania rajskiego ptaka kartki zaczęły się odklejać od okładki. Teraz po prostu kartki wyrywam.

[Secret garden]

[Animorphia]


STRONA NA PODPIS


To już taka moja tradycja, żeby kolorować te strony neonowymi kredkami. W Animorphii jest więcej do kolorowania, wzory też są trudniejsze.

TYLNA STRONA


Informacje o wydawnictwie, krótki opis kolorowanki...

PODSUMOWUJĄC,
Dużym plusem dla Animorphii jest papier oraz temat. Wzory są naprawdę skomplikowane i pomysłowe. Minusem jest klej...
Secret garden ma możliwość kolorowania na każdej stronie, nawet na okładce. Cała jest jednak z tego papieru...ja używam do kolorowania w niej kredek KIN, którymi nie muszę aż tak przyciskać, aby uzyskać pożądany kolor.


A wy co myślicie o tych dwóch kolorowankach? Podobają wam się? 

[tak już poza postem, ze zwykłej ciekawości...czy komuś z was nie rozpadła się może Animorphia?]


2 komentarze:

  1. Mi się rozpadła:(
    Chwyciłam ją za okładkę i fruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję