10 kwietnia 2016

"COŚ"

Hej...dzisiaj, tak w oderwaniu od wojen...rysunek:




W olśniewającej teorii [ha, moje teorie zawsze są olśniewające...gorzej z efektem końcowym] to miały być same usta z tą cieczą...ale coś mi kazało dorobić resztę ciała...


Wiem, perspektywa i proporcje poszły w las...i cały rysunek wyszedł jakoś tak "pod kątem"...
Nie mam pojęcia, ile czasu mi ten rysunek zajął, niestety nie patrzyłam na zegarek, za to materiały to kredki FC POLYCHROMOS, biały żelopis, oraz czarny cienkopis Stabilo.

To "coś" postanowiłam podarować JuliLou...wiem, widziałaś to wcześniej...


10 komentarzy:

  1. Śliczne kochana nineczko :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Supeeer :33 Usta są chyba najładniejsze *-* ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  3. no bo miały być właśnie same usta...dlatego przy nich najbardziej się starałam

    OdpowiedzUsuń
  4. To ,,coś" na ustach to farba ? ( nawet jeśli nie to i tak super wygląda)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca...trochę mnie zainspirowała linia błyszczyków Kylie Jenner Lip Kit, a dokładniej ich opakowania, znowu skleroza zapomniałam w poście napisać

    OdpowiedzUsuń
  6. I takie pytanko, sama rysowałaś wszystko? Czy na jakimś obrysie? Ó_Ó ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama...na bloku PaintON Multi - Techniques, recenzja na PAD jest, to ten A5...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny rysunek!!!
    Zapraszam na bloga http://mojswiatbytheonemetis.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję