24 kwietnia 2016

Fanart z Homestucku

Hej ^-^
Tym razem mam dla was fanart z Homestucku, dla Rebekusia [chciałaś, to jest]

Kurloz Makara & Meulin Leijon
Testowałam szary papier...kolory wychodzą świetnie! 
Kredki KIN PROGRESSO, gdzieniegdzie czarna FC POLYCHROMOS, ...i to chyba tyle...ostatnio nie mierzę sobie czasu...

[dopiero teraz zauważyłam, że Meulin ma ucho za nisko...ale ciii, tak może być]

Z HS mam jeszcze kilka projektów...


["ukobiecony" Cronus Ampora]

Jest jeszcze Vriska i Calliope...ale jakimś cudem nie chcą mi wejść...




1 komentarz:

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję