29 kwietnia 2016

Podsumowanie ANKIETY #2

Hej ^^
Dzisiaj podsumowanie kolejnej ankiety...[tak, wiem, że jeszcze się nie skończyła, ale już od chyba tygodnia jest tyle samo głosów...więc dłuższe pozostawienie jej na chrysi byłoby zbędne]

Jak zawsze [wiem, było dopiero jedno podsumowanie] postaram się jakoś skomentować wasze głosy i odpowiedzi na poszczególne pytania...zobaczymy co z tego wyniknie tym razem...
[uwaga, widzicie znowu totalnie prowizoryczne screeny z kompa]

Jesteś...
[beznadziejne pytanie wiem o tym] Hm. W większości zaglądają tu dziewczyny...dwa roboty...[wychodzi że 1 osoba = 3 albo 4%] ktoś nie chcący, żebym wiedziała...no, i trzy osoby zwracające mi uwagę na to, że czytają bloga, a nie na to, kim są

Co lepsze? 
Hmm...tego raczej nie trzeba komentować

[jakość i czytelność powala na kolana]

Co byś uczynił/uczyniła, gdybym usunęła chrysi?
Okej...miałabym jakieś +10 do wrogów...[jeśli dobrze liczę]...ale połowa ze wszystkich głosujących albo nie zrobiłaby nic, albo błagałaby o powrót chrysi [spoko, nie mam na razie w planach usuwać tego bloga]

Wolisz stary, czy nowy wygląd chrysi?
Hmm...pominę taktownie to, że często zmieniałam ostatnio wygląd, walcząc z szablonem...cieszę się, że dla większości z was bardziej istotne są posty, a nie design bloga ^-^

Znasz mnie na żywo?
[pytanie kompletnie od czapy] Większość nie...to chyba dobrze

Uokej...[specjalnie tak] dziś dodam nową ankietę, jeśli nie zapomnę...




2 komentarze:

  1. Fajnie, że czasami podsumowujesz różne ankiety. To pozwala utrzymać porządek [moim zdaniem]. A co do szablonu na chrysi, to jest całkiem ładnie. ^-^ ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ^^ miło wiedzieć, że Ci się podoba...I że ktoś jednak czyta te podsumowania...Z szablonem ciągle walczę, muszę coś skutecznego w końcu z komentarzami zrobić, bo ni jak nie można na nie odpowiadać...

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję