18 kwietnia 2016

QUIZ dla was [ZAKOŃCZONY!]

Hej ^-^ [wiedziałam że nikt nie odpowie, ale quiz i tak wam zrobię]



Zasady są proste: ja zadaję tutaj pytania, niektóre typu ABC, na inne sami musicie wymyślić odpowiedź. Nie obędzie się bez pytań podchwytliwych....odpowiedzi piszecie w komentarzach.


Wymagany jest:


  • numer pytania
  • odpowiedź
  • pod wszystkimi odpowiedziami podpis [nick/ksywa]


UWAGA!!! [ZMIENIŁAM TO]
Odpowiedzi należy udzielić na co najmniej 10 pytań:




  1. Projektuję od...    A. roku B. trzech miesięcy C. czterech lat D. zawsze
  2. Na avatarze na ll, na początku [jakiś miesiąc, może mniej] miałam...
  3. Moją ulubioną artystką/piosenkarką jest... 
  4. Robiłam tag/challange.... A. 30 B. 50 C. 100 ...faktów o mnie
  5. Mój ulubiony motyl to...  
  6. Na starej stronce ll miałam nick...
  7. Czy usunęłam World is Crazy? 
  8. Chciałam odejść z ll... A. nigdy B. trzy razy C. 5 razy D. ciągle chcę odejść
  9. Jedyne anime, jakie lubię, to...
  10. Mam na imię... A. Nina B.  Aleksandra
  11. Moja stronka na FB nazywa się teraz [kwiecień 2016, druga połowa miesiąca]...
  12. Moi fani/zwolennicy to... A. Satyridae B. Pieridae C. oficjalnie Satyridae, jednak między sobą - różnie 
  13. Wygrałam... [wasza odpowiedź, liczba] ...konkurs/konkursy na ll
  14. W Mafii nazywam się...
  15. Organizowałam tylko 1 konkurs [chodzi tylko o chrysi]
  16.  Mój nick jest... A. trudny, zwłaszcza dla młodych użytkowników B. prosty C. niewymawialny
  17.  Na początku na chrysi miały pojawiać się...
  18. Rysuję od...
  19. Moja ulubiona kreskówka to...
  20. Wysyłałam swoje fanarty na FB... [firma]
Uokej...kiedyś może zrobię jeszcze taki post...wiem, że pytania są nudne...trudne...łatwe...



Mam nadzieję, że przynajmniej kilka osób spróbuje...

PS. będą nagrody dla tych, którzy zgadną najwięcej

9 komentarzy:

  1. 1.b) 2.Chrysiridie Riphearie 3.Sia 4.b) 5.Rusałka pawik 8.a) 10a) 11.Art by ninaleksandra 12.c)13.1 konkurs 15.tak 16.a) 17.opowiadania 19.Steaven Universe 20.Cartoon Network Mój nick to Ratilove

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej. 8. D. (Tak mi się wydaję). 2. Peridot. 10. Nina. 16. A. 1. A. Co tu by jeszcze....13. Konkurs.5. Rusałka pawik. Więcej nie wiem Przepraszam!!!! A mój nick to kitty333 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 16. c...
    17. opowiadania...
    19. Steven Universe...
    To ty lubisz anime?!!! @,@ *A* ÓuÓ xAx

    OdpowiedzUsuń
  4. 3.Sia, 9.Angel Beats , 13. 1 konkurs, ,16.b , 17. Opowiadania, 19 . Steaven Universe , 20 . Cartoon Network , 8. d ;-; , 4 . a (chyba xDD chociaż.. ) , 2.chrysiridię riphearię , 1. 4 lat ,10 . Nina ,7. nie, 15. tak , ~~ Boovko

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. B
    2. Motylka ^-^
    3. Yyyy...
    4. B
    5. Taki ładny, którego kiedyś miałaś na avatarze, a nie znam jego nazwy XD
    6. Yyyyyy... ???
    7. Nie...?
    8. B
    9. Manga...?
    10. A
    11. Yyyyy... Hmmmm?
    12. C
    13. 2
    14. Pstrąg jakiś... albo coś z Pstrągiem, nie wiem co XD
    15. Prawda ^-^ I jedna osoba wzięła udział XD
    16. A
    17. Posty XD
    18. 3 miesięcy...?
    19. To takie coś z tym zielonym ktosiem, którego kiedyś miałaś na avatarze ^-^
    20. Yyyyyyyyyyy......... yyyyy?
    ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  6. 3.Sia, 4. B.50, 5.Rusałka pawik 8.D, 10. A. Nina 11. Art by ninaleksandra 12.C, 13. jeden konkurs, 15.tak 16.A 17.Opowiadania 18. od dziecka...? 19. Steven Universe

    OdpowiedzUsuń
  7. No to zaczynamy:
    1. B
    2. Motylka- chrysiridię riphearię
    3. Sia
    4. B
    5. Chrysiridia riphearia
    7. Tak
    8. D
    10. A
    11. "Art by ninaleksandra"
    12. C
    13. Jeden
    14. Pstrądagra
    15. Tak
    16. A (ale dla mnie łatwy ;))
    17. Opowiadania
    19. "Steven Univerese"
    Alart :)
    (Jak coś mi się przypomni to napiszę następnego koma)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to zaczynamy:
    1. B.
    2. Motylka- Chrysiridię Ripherię
    3. Sia
    4. B.
    5. Chrysiridia Ripheria
    6. Tiego ni wiem :\
    7. Nie?
    8. B.?
    9. Ja anime nie oglądam ,nwm...
    10. Nina
    11. ,,ART by ninaleksandra''
    12. C.
    13. Jeden
    14. Pstrądagra (czy coś takiego)
    15. Prawda.
    16. A. (chociaż dla mnie prostyy)
    17. Opowiadania
    18. nwm :\
    19. Steven Universe
    20. Yyyyy...
    Bler

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. B)
    2. Chrysiridię Riphearię
    3. Sia
    4. B)
    5. Chrysiridia riphearia
    7. Emm ... nie?
    8. B)
    9. Żadnego nie lubisz?
    10. A)
    12. W ogóle, to nwm o co w tym pytaniu chodzi ... więc strzelam - A)
    13. Jeden konkurs ...
    16. A)
    17. Opowiadania
    18. Od małego ... tak mi się wydaje.
    19. Steven Universe
    20. Cartoon Network

    Caroline Lou ~~

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję