23 kwietnia 2016

QUIZ o mnie ~ wyniki

Hej ^-^ 
Mam dla was wyniki [powinno być rozwiązania, popraw to] Quizu o mnie [powinno być dla was], który niedawno pojawił się na chrysi...
Będą nagrody...[nudne, ale będą] w postaci projektów z dedykacjami dla trzech osób, które na najwięcej pytań udzieliły dobrej odpowiedzi...


W Quizie brało udział [tylko/aż] 9 osób...dużo, jak na pierwszy taki post na blogu ^-^

[Jak by tu się zabrać za analizę tego...] [okej, wiem, pisałam że trzeba było odpowiedzieć na co najmniej 10 pytań...i tak wszystkich was wzięłam]

Ok: będę tutaj pisała pytania, nicki osób, które brały udział, oraz ich odpowiedzi...mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie...
   
[Prawidłowe odpowiedzi pisze czcionką Courier]

1. Projektuję od...

A. roku

B. trzech miesięcy

C. czterech lat

D. zawsze

WY: 
  • Ratilove: B
  • kitty333: A
  • BettyM: ---
  • Boovko: C
  • Aganka: B
  • Avenir: ---
  • alart: B
  • Bler: B
  • Caroline Lou: B 


2. Na avatarze na ll, na początku [jakiś miesiąc, może mniej] miałam... chrysiridię riphearię 

WY:
  • Ratilove: Chrysiridie Riphearie 
  • kitty333: Peridot
  • BettyM: ---
  • Boovko: chrysiridię riphearię
  • Aganka: Motylka [zaliczę to nawet, nie sprecyzowałam czy trzeba pisać gatunek]
  • Avenir: ---
  • alart: Motylka - chrysiridię riphearię
  • Bler: Motylka - Chrysiridię Riphearię
  • Caroline Lou: Chrysiridię Riphearię

3. Moją ulubioną artystką/piosenkarką jest... 


WY:
  • Ratilove:  Sia
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: Sia
  • Aganka: Yyyy...
  • Avenir: Sia
  • alart: Sia
  • Bler: Sia
  • Caroline Lou: Sia

4.Robiłam tag/challange....

A. 30 

B. 50 

C. 100

 ...faktów o mnie


WY:
  • Ratilove: B
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: A
  • Aganka: B
  • Avenir: B
  • alart: B
  • Bler: B
  • Caroline Lou: B

5. Mój ulubiony motyl to...  rusałka pawik


WY:
  • Ratilove: Rusałka pawik
  • kitty333: Rusałka pawik
  • BettyM: ---
  • Boovko: ---
  • Aganka: Taki ładny, którego kiedyś miałaś na avatarze, ale nie znam jego nazwy XD [masz rację, jest ładny, ale na avatarze go nie było]
  • Avenir: Rusałka pawik
  • alart: Chrysiridia Riphearia
  • Bler: Chrysiridia Riphearia
  • Caroline Lou: Chrysiridia riphearia

6.. Na starej stronce ll miałam nick... sorki, nikt nie zgadł, więc pozostanie to tajemnicą


WY:
  • Ratilove: ---
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: ---
  • Aganka: Yyyyyy... ???
  • Avenir: ---
  • alart: ---
  • Bler: Tiego ni wiem :/
  • Caroline Lou: ---

7. Czy usunęłam World is Crazy? tak


WY:
  • Ratilove: ---
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: nie 
  • Aganka: Nie...?
  • Avenir: ---
  • alart: tak [pozdro, jedyna wiedziałaś]
  • Bler: Nie?
  • Caroline Lou: Emm ... nie?

8. Chciałam odejść z ll...

 A. nigdy 

B. trzy razy 

C. 5 razy 

D. ciągle chcę odejść


WY:
  • Ratilove: A
  • kitty333: D
  • BettyM: ---
  • Boovko: D
  • Aganka: B
  • Avenir: D
  • alart: D
  • Bler: B
  • Caroline Lou: B
9. Jedyne anime, jakie lubię, to... Angel Beats


WY:
  • Ratilove: ---
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: Angel Beats [chyba nie zaliczę, taki podstęp nie wchodził w grę]
  • Aganka: Manga...? 
  • Avenir: ---
  • alart: ---
  • Bler: Ja anime nie oglądam ,nwm...
  • Caroline Lou: Żadnego nie lubisz? [mądre, ale niestety jedno lubię]
10. Mam na imię...

A. Nina 

B.  Aleksandra


WY:
  • Ratilove: A
  • kitty333: A
  • BettyM: --- 
  • Boovko: A
  • Aganka: A
  • Avenir: A
  • alart: A
  • Bler: A
  • Caroline Lou: A

11. Moja stronka na FB nazywa się teraz [kwiecień 2016, druga połowa miesiąca]... ART by ninaleksandra


WY:
  • Ratilove: Art by ninaleksandra [od razu piszę, że nie dbałam o to, czy piszecie duże czy małe litery]
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: ---
  • Aganka: Yyyyy... Hmmmm? [może kiedyś tak nazwę...żeby trollować lud]
  • Avenir: Art by ninaleksandra
  • alart: "Art by ninaleksandra"
  • Bler: ,,ART by ninaleksandra"
  • Caroline Lou: ---

12. Moi fani/zwolennicy to... 

A. Satyridae 

B. Pieridae 

C. oficjalnie Satyridae, jednak między sobą - 
różnie 


WY:
  • Ratilove: C
  • kitty333: C
  • BettyM: ---
  • Boovko: C
  • Aganka: C
  • Avenir: ---
  • alart: C
  • Bler: C
  • Caroline Lou: A [też nie wiem za bardzo, wiec spoko, trudno mi było to jakoś ująć w słowa]
13. Wygrałam... [wasza odpowiedź, liczba] ...konkurs/konkursy na ll 1


WY:
  • Ratilove: 1
  • kitty333: Konkurs [eee...wiem o co chodziło...ale niestety nie zaliczam]
  • BettyM: ---
  • Boovko: 1 konkurs
  • Aganka: 2 [chciałabym]
  • Avenir: jeden konkurs
  • alart: Jeden
  • Bler: Jeden
  • Caroline Lou: Jeden konkurs ...

14. W Mafii nazywam się... Pstrągandra 


WY:
  • Ratilove: ---
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: ---
  • Aganka: Pstrąg jakiś... albo coś z Pstrągiem, ale nie wiem co XD [racja...coś]
  • Avenir: ---
  • alart: Pstrądagra [prawie dobrze...zaliczam takie, nikt poprawnie nie napisał]
  • Bler: Pstrądagra (czy coś takiego)
  • Caroline Lou: ---

15. Organizowałam tylko 1 konkurs [chodzi tylko o chrysi] tak/jeden/prawda 


WY:
  • Ratilove: tak
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: tak
  • Aganka: Prawda ^-^ I jedna osoba wzięła udział XD [no...jedna...on wciąż trwa, chcecie to bierzcie udział...dam dedyka jeśli ktokolwiek prace zrobi]
  • Avenir: tak
  • alart: Tak
  • Bler: Prawda.
  • Caroline Lou: ---

16. Mój nick jest...

A. trudny, zwłaszcza dla młodych użytkowników 

B. prosty 

C. niewymawialny


WY:
  • Ratilove: A
  • kitty333: ---
  • BettyM: C
  • Boovko: B
  • Aganka: A
  • Avenir: A
  • alart: A
  • Bler: A
  • Caroline Lou: A

17. Na początku na chrysi miały pojawiać się... opowiadania 


WY:
  • Ratilove: opowiadania
  • kitty333: ---
  • BettyM: opowiadania...
  • Boovko: Opowiadania
  • Aganka: Posty XD [w pewnym sensie tak]
  • Avenir: Opowiadania
  • alart: Opowiadania
  • Bler: Opowiadania
  • Caroline Lou: Opowiadania [ej...[to do tych co tak samo napisały...w sensie pisownia} w szkole to by podchodziło pod ściąganie]

18. Rysuję od... odkąd pamiętam/zawsze


WY:
  • Ratilove: --- 
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: ---
  • Aganka: 3 miesięcy...?
  • Avenir: od dziecka...? [zaliczam, byłaś chyba najbliżej]
  • alart: ---
  • Bler: nwm :/
  • Caroline Lou: Od małego ... tak mi się wydaje. [zaliczam...obie z Avenir byłyście blisko]

19. Moja ulubiona kreskówka to... Steven Universe [a śmiejcie się]


WY:
  • Ratilove: Steaven Universe [nie bardzo mnie pisownia obeszła w tych odpowiedziach, więc luzik]
  • kitty333: ---
  • BettyM: Steven Universe...
  • Boovko: Steaven Universe
  • Aganka: To takie coś z tym zielonym ktosiem, którego kiedyś miałaś na avatarze [ciągle mam]
  • Avenir: Steven Universe
  • alart: "Steven Universe"
  • Bler: "Steven Universe"
  • Caroline Lou: Steven Universe

20. Wysyłałam swoje fanarty na FB... [firma] Cartoon Network Polska 


WY:
  • Ratilove: Cartoon Network [zaliczałam bez "Polska"]
  • kitty333: ---
  • BettyM: ---
  • Boovko: Cartoon Network
  • Aganka: Yyyyyyyyyyy.........yyyyy? [liczyłam te literki, powinno się zgadzać z komentarzem]
  • Avenir: ---
  • alart: ---
  • Bler: Yyyyy...
  • Caroline Lou: Cartoon Network


PODSUMOWUJĄC...



  • Ratilove: 13/20
  • kitty333: 4/20
  • BettyM: 3/20
  • Boovko: 11/20
  • Aganka: 6/20
  • Avenir: 12/20
  • alart: 15/20
  • Bler: 13/20
  • Caroline Lou: 11/20


I MIEJSCE: alart
II MIEJSCE: ex aequo Ratilove i Bler
III MIEJSCE: Avenir
  
Za udział wszyscy dostaną zbiorowy dedyk, a tak to... I miejsce dwa dedyki [oba na wybrany przez ciebie temat], II miejsce [jak by tu was pogodzić...] z racji tego, że jest was dwie...będzie jeden dedyk, ale wy wymyślacie tematy [może być każdy inny], a ja je jakoś połączę w jednej pracy, III miejsce....też wymyśl temat, ale dedyk jeden...wszystkie wątpliwości i niejasności co do wyników piszcie w komentarzach



[Ech...ten post jest nudny, wiem to...ale już wam zapowiadam następny quiz ^-^ mam pomysł, który może się wam spodobać...ale nie musi :/ zdradzę wam tylko tyle, że będzie się on skupiał bardziej na pracach, niż na mnie i blogach...a konkretniej quiz dotyczyłby projektów...co myślicie o takim pomyśle? Jakie quizy chcecie żebym zrobiła? A może niby Q&A? Jestem otwarta na sugestie ^-^]


Gratuluję wszystkim biorącym udział w quizie, wasze odpowiedzi były genialne...aha, i chciałabym dodać, że zdziwiło mnie, że nie wiecie niektórych rzeczy...a ja wam nie zabroniłam patrzeć ani na chrysi, ani na ll...kto skorzystał, to brawo ^-^ nie wolno było tylko mnie pytać...a zwłaszcza uciekać się do podstępu...

To chyba na tyle...piszcie w komentarzach, co sądzicie o tym poście...i o sugestiach z niego...


10 komentarzy:

  1. Jejj mam drugie miejsce ^-^ W pytaniu o tym jak długo projektujesz, pomyślałam że chodzi o projekty w LL ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem...to jaki chcesz temat dedyka? W sensie że ty wymyślisz temat, tak samo jak Bler, i ja to jakoś połączę w jednej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Juupiiii pierwsze miejsce XD (Alart cieszy się jak dziecko którym przecież jest) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech...ale wy wiecie, że mi potrzeba temat tego dedyka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała dziewczę w okularach, takich zwykłych

    OdpowiedzUsuń
  6. okej...mam nadzieję, że zwykłych w sensie bez ciemnych szkieł, bo tak zrozumialam

    OdpowiedzUsuń
  7. Emm no to ja poproszę może coś fioletowo niebieskiego (obie) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, 2 miejsce... To połącz to co chce Rati z kościotrupeem xDD
    Bler :3

    OdpowiedzUsuń
  9. okej...jak dowiem się, co chce Rati, to zabiorę się do pracy

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję