15 kwietnia 2016

Szkoła Rysunku ~ jak animować oczy?

Hej...wiecie, ja nawet nie wiem czy ten tytuł ma jakikolwiek sens...ale ok, miała być sr, to będzie sr.

A...o co mi chodzi z tym "animowaniem"? Nie, nie o żadne kreskówki, niestety...miałam na myśli zmienienie trochę oczu na szkicach, żeby były bardziej w stylu anime


[najlepiej jak wam wyjdzie takie coś]



[ten napis mówi wszystko, i ja, jak wcześniej, nie użyłam szkicu do tej sr, tylko przestrzeń obok szkicu {masło maślane trochę}]

Kiedy mamy już jakieś oczka, czy to ze szkicu, czy takie jak te tutaj ^, możemy zaczynać je animować


Rysujemy takie półkola w dole tęczówki zakreślaczem albo neonową kredką


Czarną kredką kolorujemy całą połówkę oka, nie martwimy się o plamki światła, przy miejscu styku czarnej części oka z tą neonową cieniujemy trochę, żeby wyglądało to w miarę naturalnie

[nie wiem czemu to jest niebieskie]

Żeby oko wyglądało ładniej, możemy potraktować je kredką w kolorze ciemniejszym nieco od naszej neonowej tęczówki tam, gdzie neon przechodzi w czerń

[ej, tak btw, teraz się zorientowałam, że wcześniejsze sr-y były pisane chyba bezosobowo, a ta...]

[nie jestem do końca pewna, ale mam poważną teorię że pomieszały mi się zdjęcia]

Poprawiamy naszą neonową tęczówkę zakreślaczem/kredką, której do niej użyliśmy


Dodajemy białe plamki żelopisem/korektorem, cienie, skórę...i...gotowe! [chyba]

Nie mam pojęcia czy to się komuś do czegoś przyda...[dzisiaj pierwszy raz w ogóle użyłam tej techniki]

Projekt, w którym użyłam tej animacji


2 komentarze:

  1. Raczej się przyda...Te oczka takie urocze...spróbuję zrobić (tak, czy siak i tak mi nie wyjdzie :)~Logana

    OdpowiedzUsuń
  2. No...Mi za pierwszym razem wyszło...tak samo skóra na tej Pocahontas...wyszła mi

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję