9 kwietnia 2016

Wojna...i szacując +657564 do wrogów

No okej...wczoraj wojna z użytkowniczkami...możecie to czytać, jak wam się chce, serio napracowałam się przy cenzurowaniu niektórych komów...[bez cenzury są komy osób, które prosiły żeby zostawić komentarz takim, jakim jest]







Komentarze: 69






Ja nie biorę udziału w proteście, (jakby co) ale praca jest śliczna!
Zgłoś

Emm...A po czyjej jesteś stronie? ;-;
Zgłoś

Eh... sama nie wiem. Po prostu się w to nie angażuję.
Zgłoś

Troche ten protest jest głupi....
Zgłoś

Nina ty tez? Czy ktoś jeszcze nie zwariował?
Zgłoś

No, w sumie zgadzam się z Zuzą ;-;
Zgłoś

Jestem za Niną...;-; *Idę ostrzyć złote bronie*
Zgłoś
Przeciwko waszemu protestowi i hejtowaniu mnie "jej praca była ładna, ale ***** bez porównania"
Zgłoś
Nina po pierwsze nikt ciebie nie hejtował, a jedynie wyrażał swoją opinię, więc nie wmawiajcie ze hejtujemy. Wam pasuje, że wy wygrywacie to róbcie własny protest, ale naszego nie obrażajcie. Każdy ma własną inicjatywę, więc szanujmy się nawzajem
Zgłoś
No. To ja na chrysi też wyraziłam swoją opinię. Pisałam, ze wiem, ze nie powinnam wygrać. Ale wygrałam. A wy, za przeproszeniem, nie możecie pogodzić się z przegraną. Wejdź w Galeria> spring > najwyżej ocenione i zobacz, gdzie są moje prace, a gdzie twoje. Te wszystkie oceny moich prac to z litości według ciebie?
Zgłoś
*********-dobrze że przywołujesz ludzi do rozsądku ;)
Zgłoś
Przykro mi, ale wszystko jest sprawiedliwie oceniane, może i wam podobala się bardziej inna praca, ale nie od razu trzeba mówić że powinien kto inny wygrać, skoro Ninuś wygrała to widocznie zasłużyła, a skoro już chcecie wyrażać swoją opinię - to odpowiedzcie mi, dlaczego w formie protestu? To chamskie '-'
Zgłoś

Nina to co ty teraz napisałaś mogę uznać za hejt "zobacz gdzie są moje prace, a gdzie twoje". Ale ok nie wnikam skąd masz oceny i nie mówię, że z litości? Twoje prace są bardzo ładne i myślę, że dlatego mają tyle ocen, ale są według mnie ładniejsze. Nie jest to hej a po prostu moje własne odczucia. Z przegraną potrafię się pogodzić, ale nie z niesprawiedliwym - moim zdaniem- werdyktem :)
Zgłoś

Rebecca, bo powtarza się to któryś raz z rzędu i chcemy coś zmienić :) To samo mogę wam powiedzieć. Mogłyście wyrazić swoją opinię na temat protestu, a nie od razu robić własny ;)
Zgłoś
...I nawet nie powiedzą człowiekowi w twarz, co o nim myślą, i nie napiszą w aktualnościach, przy wynikach js, ze uważają je za niesprawiedliwe, tylko na swoich fajnych zebraniach, łamiąc reg. grupy, będą pisać...ręce człowiek załamuje...już nawet myślę czy nie zacząć wam współczuć...bo współczucie, taki uczuć, jest ważny, wiecie? Możecie bo w Google wpisać, razem ze słowem "empatia" i może "jury" oraz "sprawiedliwość", tam powinno być napisane, co znaczą te wyrazy
Zgłoś
Aha, a wy mogłyście robić protest bo nie wygrała wasza faworytka? To tak samo jakby w jakiejś kreskówce umarła jakaś postać bez możliwości powrotu, a bym dzwonila do tworców i obrażała się na cały świat, ludzie, bądźcie poważni!
Zgłoś

my również najpierw wyraziłyśmy opinie, a potem robiliśmy protest. Swoją opinię wyrażamy publicznie na grupie i nie łamie żadnego regulaminu. Poza tym nie mamy żadnej faworytki, a chcemy jedynie by konkursy były sprawiedliwe. W końcu to ******* w ostatnim konkursie miała najwięcej głosów tak samo było w innych. Dziewczyny których prace były najlepsze ( co potwierdzalo się w ilościach ocen) nie wygrywały bo tak chciało LL.
Zgłoś

I właśnie dlatego Protestujemy. I proszę się odnosić do nas z większym szacunkiem, bo my nikogo nie obrazilysmy.
Zgłoś
*********- czyli mają wygrywać cały czas te same osoby? :/
Zgłoś
Regulamin grupy raczej nie zezwala na dodawanie nie prac. A prace z największą ilością głosów powinny mieć WYRÓŻNIENIE jak w regulaminie każdego normalnego konkursu ll, więc teraz dostały nawet więcej niż powinny według regulaminu. A może, cytując mnie, praca która mi się podobała nie zajęła żadnego miejsca? I rabatu jakiś nie robię.
Zgłoś

Och...Widzę że Aero ostrza też się przydadzą... ;-;
Zgłoś
Konkursy są sprawiedliwe, to już kwestia gustu, a nie stylu, bądź "piękności" pracy, więc nie widzę sensu waszego protestu
Zgłoś

Nie dodaje "nie prac"? Nie mają wygrywać te same osoby, ale te które wybieramy my, czyli te które maja najwięcej głosów. W końcu po to się chyba głosuje? Nie zawsze prowadzą te same. Ale patrzmy na to realnie. LL przestaje być sprawiedliwym konkursem, a jednym wielkim marketingiem, żeby wygrywali wszyscy i żeby jak najwięcej osób się tym interesowało.
Zgłoś

Dobra ogarnijmy swoje artystyczne tyłki i dajmy z tym spokój...
Zgłoś
I tymi słowami zabilas sobie trumnę. Nie mogą wygrywać wszyscy...tylko wybranj przez was, tak? A kto wam dał takie prawo, wolno spytać?
Zgłoś
Słuchaj, ty chyba czegoś nie rozumiesz, spytalam się Adminki i ona mi wytłumaczyła, ZWYCIĘZCY są wybierani przez ADMINISTRACJĘ, a PRACA Z NAJWIĘKSZĄ LICZBĄ GŁOSÓW zostaje WYRÓŻNIONA, jak chcesz mogę ci screena podesłać, albo sama się Adminów spytaj
Zgłoś
Więc praca ***** zajęła wyższe miejsce nuż powinna zająć, wiesz o tym? Powinnyście się cieszyć, że ma takie wysokie miejsce, a nie protestować o to, ze dostała wyższe miejsce niż w regulaminie pisało
Zgłoś

Nina Protestujemy właśnie przeciwko temu regulaminowi. Skoro miała najwięcej ocen powinna wygrać. A poza tym nie protestujemy o ****. Nie musisz jej w to mieszać tylko dlatego, że moja opinia dotyczyła ostatniego konkursu. Chodzi nam o ogół. Kiedyś wygrywały te prace które miały najwięcej głosów i tak powinno być
Zgłoś

Ja biorę udział - łączmy się!
Zgłoś

Nie musisz mi nic wysyłać. Jeśli nie bierzecie udziału w protescie to się nie mieszajcie. My chcemy żeby 1 miejsce miały osoby z największą liczbą głosów, a nie wyróżnienie.
Zgłoś
Nie kapujecie. W VD, KZ, i innych konkursach, praca z największą ilością głosów otrzymywała WYRÓŻNIENIE. MIEJSCA OD 1-3 wybiera JURY
Zgłoś
Teraz wyczuwam brak szacunku skoro podważasz ich zasady, oni ci łaski nie robią że udostępniają ci stronę i konkursy.
Zgłoś

Podważa ich zasady i nie uważam to za brak szacunku. Chcę po prostu zmienić tę zasadę.
Zgłoś

Praca ***** była boska!Ale łaskawie wszystkie teraz zamknijmy mordy i skończmy to!KOMISJA WYGRAŁA PRACĘ NINY!OGARNIACIE?NINY!Więc łaskawie zamknijmy się,a jak nie...TO ZŁOTE BRONIE PÓJDĄ W RUCH!
Zgłoś

I chce by prace były wybierane według ocen nie jury.
Zgłoś
A Kiedy ja podwazalam zasade, to jakoś nie chcieliście mnie poprzeć...Wiec muszę nazywać się *******, zeby zmiebic regulamin., tak?
Zgłoś
Nie będziesz zasad im ku*wa zmieniała! >.< Oni zawsze mogą w ogóle konkursy pousuwać, szczęśliwa będziesz? I co, jeśli miejsca będą przez nas wybierane, to co Admini będą robić, obrysy? I co ku*wa więcej? To oni LL wymyślili, więc opanuj się.
Zgłoś

Jak ci przeszkadza stwórz własny produkt i jego stronę i rób konkursy na swoich zasadach -.-
Zgłoś

Ja nic nie wiem o twoim poważaniu, a ta ironia posłana w moja stronę jest nie potrzebna.
Zgłoś

Rebecca mam prawo do wyrażenia zdania że chce zmienić zasady a ty nie przeklinaj bo cię zablokują a tego nikt nie chce
Zgłoś
Tak jasne, niech najlepiej Admini jeszcze nam oddadzą stronę...przepraszam niech oddadzą TOBIE, a my ich zatrudnimy jako tworców obrysów, będzie fajnie, nie?
Zgłoś

BO PRZYWALĘ Z NUNCHACU I ODECHCĘ CI SIĘ ZMIENIANIA ZASAD!
Zgłoś

Rebecca nie zachowuj się jak dziecko. Chcę coś zmienić i mam do tego prawo. A jeśli ty nie chcesz to chociaż mnie nie obrażaj.
Zgłoś
Tak...I robicie protest po to, żeby osoby typu ja, były znienawidzone, i nie dostawaly głosów, żebyście w wygrywaly...polecam słownik w Google
Zgłoś
Nie no, zarąbiście, Admini zostaną naszymi robolami, my sobie będziemy wszystkim rządzić, na serio, gratuluję inteligencji
Zgłoś
To w takim razie ha chce zmienić zasadę ze można dodawać tyko projekty...bo Ty DODALAS RYSUNKI, ALE USUNELI CI? NIE. A poparlas mnie jak chciałam żeby tą zasadę zmienili? Też nie. Wiec z laski swojej STUL DZIÓB
Zgłoś

Nie chcemy żeby kogokolwiek ktoś nienawidził. Chcemy sprawiedliwości i nie mówię że ja mam wygrywać, ale chcę żeby te konkursy miały sens. My chcemy zmiany a w nie? To zostawcie nas w spokoju i piszcie do adminów.
Zgłoś

Przecierz ta strona się (za przeproszeniem! ) *******!
Zgłoś

A Rebecca kiedyś tak było i jakoś admini nie mieli z tym problemu.
Zgłoś
Chcę zmian. Pierwszą, której pragnę, jest usunięcie takich chamskich księżniczek jak ty ze strony
Zgłoś

wydaje mi się że skoro poświęcają ponad 100 zł na miesiąc żeby ktoś dostał darmowe szkicowniki to sami mogą wybierać zwycięzców
Zgłoś
Oj, jak słodko, myślisz że nie umiemy się same obronić i obronić naszych racji i musimy Adminów prosić o pomoc? To chyba raczej ty powinnaś zwrócić się do Administracji skoro chcesz zmian, i proponowałabym pomyśleć o tym jako pierwszym
Zgłoś
******* ma dość pokojowych rozwiązań..*
Zgłoś
Następne komentarze, już pod inną pracą...

Spieram wszystkie artystyczne Tyłki!Ja Pier***...Idę po techno ostrza,a jak wrócę to..Tej pracy ma nie być... ;-;
Zgłoś

Czemu? Według mnie wybieranie zwycięzców jest nie fair ;-;
Zgłoś

Ok, w sumie co może zdziałać jedna, głupia *****....
Zgłoś

racja :) Zgadzam się **** (mogę mówić *****?) ja dołączam do protestu-dopiszcie mnie....
Zgłoś

ale z tą racja mi chodzi o twój pomysł że jest super
Zgłoś

Ok, ale i tak jest nas za mało...
Zgłoś

Na razie tylko 4 osoby są za :(
Zgłoś
******* jest z nami! :DDDD
Zgłoś

Jednak nie usunę, najważniejszy punkt na tej pracy to STOP ŻEBRANIU O GŁOSY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś

Rebecca haha nikt nie żebra? Nie rozśmieszaj mnie.
Zgłoś

Pod moimi pracami ciągle ktoś pisze: ocenisz moją pracę?To troche wkurzające...
Zgłoś

Taa napewno - to czemu dostaję co misiąc z 30 wiadomości typu "ocenisz moją pracę na MP" "Ocenisz moją pracę na konkurs"
Zgłoś

Wacek...Tasaki poproszę.... T.T
Zgłoś

Następnym razem zrobię screeny
Zgłoś

Ja też to dostaje, ale pamiętaj że one się pytają, nie nakazują, nie musisz tego robić jak nie chcesz
Zgłoś
Ty mnie nie rozsmieszaj...Ty jesteś akurat pierwsza do zmiany regulaminu...I Nie pogodzilas się z tym, ze nic nie zajelas w js. Wam już nie chodzi o sprawiedliwość w ferosh, bo protestujecie tutaj, żeby wygrywamy te same osoby, wybrane przez was...jesteście jak komuniści, wiecie o tym, c'nie?
Zgłoś

Ale ja nie mówię o Ninie, tylko o wszystkich w moim wieku co mają słabe prace, i np. ******
Zgłoś

Akurat nie powinnam nic zająć w MP bo moja praca wyglądała jak g ****
Zgłoś

do mnie pisała dziewczyna której prace były nieziemskie i nie ma 10 lat ;-;
Zgłoś

I nie myślcie sobie że komukolwiek zazdroszczę, i że jestem tylko idiotką, która chce wygrywać wszystkie konkursy
Zgłoś

Ok, jak wszyscy tego tak bardzo chcą to jutro zawieszam konto!
Zgłoś

Albo i usuwam, bo zastanawiałam się nad tym już od dłuższego czasu
Zgłoś

Tak, tak jestem żałosną debilką
Zgłoś

Żegnajcie wszyscy, za 20min. usuwam konto.
Zgłoś

Będę już tylko na ***************
Zgłoś

O 21.35 nawet możecie sobie sprawdzić, że już mnie tu nie będzie.
Zgłoś

Zgadzam się '-' też mnie wkurzają "ocenisz moją pracę?" ;-; Ale nie wiem po co robić te sceny, ****;-;
Zgłoś

Papa!Może pomóc ci? Jeden trzask z gofrownicy na do widzenia?
Zgłoś

W sumie to obserwuję tę całą akcję od prawie początku i nic nie napisałam. W sumie nie chcę się już w to mieszać, ale miałabym kilka słów do napisania, lecz wolę chyba to zachować dla siebie patrząc po tych wszystkich pełnych nienawiści komentarzach. 'Po co ja w ogóle tu jestem, przecież odeszłam z LL... trzeba to zmienić...'
Zgłoś

Nina - chamskie zachowanie godne 10 - latki
Zgłoś

Oczywiście, żeby nie było to moje powtórzenia są raczej celowe.
Zgłoś

Papa wszyscy, będe za Wami tęsknić :'(
Zgłoś

Widać że głupota bierze góre nad człowiekiem....
Zgłoś

Och...I nie musiałam pomagać jej gofrownicą...Słodko... T.T
Zgłoś
******** byłaś tak łaskawa że mnie zabokowałaś więc pisze ci tu ^^ ~~> "Ahahaahh, musiałaś sobie zrobić nowe konto bo się konsekwencji boisz? xD To tak jakbyś uciekła z pola bitwy, godne pożałowania"
Zgłoś

I do czego doprowadziłyście? Jesteście teraz z siebie zadowolone?
Zgłoś

Mam tyko 8 lat, ale mi by było wstyd na waszym miejscu!
Zgłoś

Mnie jeszcze nie... *Marcel ma pełne pole do manewru..*
Zgłoś

Nikt jej nie zmuszał do usunięcia konta ;-;
Zgłoś

Mam trochę więcej uczuć niż wy i bolą mnie takie słowa skierowane w moja stronę. Zwłaszcza kiedy ja nikogo nie obrażam, a jeśli Nina poczuła sir urażona to przepraszam ale nie chciałam żeby tak to odebrała
Zgłoś

Po co był ten protest??? Widzicie głupota trzebabylo się do tego nie zgłaszac... A teraz dowudzenia bo nie mam zamiaru tych głopich sprzeczek słuhać....
Zgłoś

Chowam topory...Ale to nie znaczy że jestem w jakiś sposób osłabiona...Faktycznie...Nikt jej nie zmuszał...
Zgłoś
Bo zaczną lecieć niepożadane slowa ostregam!!!!
Zgłoś
Trzeba było myśleć co się pisze...I wierz mi, 15 lat doświadczenia w przyjmowaniu obelg nie poszło u mnie nz marne
Zgłoś

Nikogo to wina że usuneła konto... A teraz co do PROTESTU to poprostu wydarzenie ku***ające psychike, bez szans... Normalny człowiek by w tym nie brał udziału... Nie jestem po żadnej stronie ani po Niny ani po protestantach....
Zgłoś

Rebecca nie za późno bo moje słowa nie miały obrazić Niny, a pozatym to
Zgłoś

Nie ma się co nad sobą użalać... ;-;
Zgłoś

To wy wywołuje gównoburze
Zgłoś

Chcecie mnie zniszczyć? Proszę bardzo widocznie nie macie ani serca ani mózgu
Zgłoś

Ja ci dam GÓWNOBURZĘ aero ostrzem w twarz!
Zgłoś

Kurde jeśli od teraz będzicie mówić typu sir, lady albo coś innego skonczy się to źle... I nie mam obrażania się jak ktoś przekręci nick bo to tylko guffno
Zgłoś

Mi też!A nawet jeśli mam Panią Japuszkową i wiele innych użytkowników!O i trzy ilumikoty!I wszystkie bronie z Ninjago!
Zgłoś

Nina ja tez.. Aale kur*a skończcie tą awanture bo jeśli nie inaczej sobie porozmawiamy... ( od czego jest hack)
Zgłoś

Ech ... ****~~ żałosne ... I tak wgl. ... To po co im ten protest?
Zgłoś

Wysokie oceny nie świadczą o inteligencji człowieka
Zgłoś

**** patrzy na waszą wymianę zdań jedząc chipsy* :p
Zgłoś

Brawo dla artystkinastodwa!Szkoda tylko że nie nauczyli cię pisać "mam"
Zgłoś
Mogę...możecie usunąć mi konto, możecie, ale będę dumna że skończyłam obraniając moich przyjaciół i racji
Zgłoś

*** to zależy od typu człowieka... Ja staram być się ambitna ale nic mi to nie wychodzi..
Zgłoś

Ja tak siedzisz to potrzymaj mi bronię,co?
Zgłoś

I jakbyś chciała wiedzieć, to ty też " nie masz serca" Pod jakim powodem, nazwalas Ninę chamska? Moze ... Spójrz na siebie, a potem oceniaj innych ...lepiej na tym wyjdziesz
Zgłoś

Rączki, nie martw się, jak Ty nas bronisz to my Cię też. I jakąś jedną **** Cie nie usunie ...
Zgłoś 

Nina, właśnie ... Coś tak myślałam.
Zgłoś

O Nina!Dobrze się zakamuflowałaś!A tera Yuk
Zgłoś

*A teraz z łaski swojej może mi ktoś potrzymać bronię?
Zgłoś

A ja w sumie chętnie usunęłabym konto na tej stronie... znudziło mi się już to wszystko.
Zgłoś

Łap!Idę po rtęć...***** może masz ochotę się czegoś...Napić...?
Zgłoś

O ******, a mi mleko truskawkowe :D
Zgłoś

Spoko.Ja brałam napój dla ciebie..A napój dla ****** zgodził się przyrządzić Wacek... :D
Zgłoś

Mleko truskawkowe... pyyyyszne
Zgłoś
******  napisała mi sms, że nie zamierza już tu wchodzić i pisać do was na FB. Możecie być zadowolone.
Zgłoś

Raczku, a kto ją tam wie, o co ona sie Focha i wgl ...
Zgłoś

Jak nie chce się odzywać to niech się nie odzywa ;-;
Zgłoś

Przeczytałam wszystkie komy i tak sobie myślę *po co to wszystko? * te obelgi itd. do niczego nie prowadzą.Nawet jeśli usunęła konto to jest to jej sprawa tak samo jak protest .*Aczkolwiek mogło się obejść bez tych negatywnych komentarzy z OBU stron *(i jak coś to jesteś po niczyjej stronie) :/
Zgłoś

PRZESTAŃCIE! TO JEST CHORE! MOŻE MNIE TEŻ WKURZA, JAK CIĄGLE WYBIERAJĄ ******* NAWET JAK ZROBI BRZYDKĄ WG MNIE PRACE, ALE NIE PRZESADZAJCIE. W KAŻDYM KONKURSIE DOSTAJĄ JAKIEŚ 300 PRAC, CAŁE WEEKENDY ZAMIAST SPĘDZAĆ Z RODZINĄ SIEDZĄ W PRACY ŻEBY JAKIEŚ BACHORY NIE PISAŁY CIĄGLE "JENY, NIE MOGLIBY DODAĆ WYNIKÓW NA CZAS" I STARAJĄ SIĘ WYBRAĆ NAJLEPIEJ, KIEDY ICH DZIECI PYTAJĄ SIĘ "MAMUSIU, CHODŹMY DO KINA, ALBO NA BASEN", ALE NIE, BO JEST PRACA, ŻEBY 10 OSÓB SIĘ UŚMIECHNĘŁO I POWIEDZIAŁO "TAK, WRESZCIE", A ZA TO 100 OSÓB NAPISZE "JENY, KOGO WY WYBIERACIE". TEN PROTEST JEST CHORY!!! OSOBY, KTÓRE PRACUJĄ W LL POŚWIĘCAJĄ CAŁY WOLNY CZAS NA KONKURSY, PRODUKCJE SZKICOWNIKÓW, SPECJALNE GRAFIKI, NAGRODY, CZAS, PIENIĄDZE ŻEBY WAM BYŁO MIŁO A WIĘKSZOŚĆ Z WAS NAWET NIE PODZIĘKUJE ZA NAGRODĘ. CZEGO WY OCZEKUJECIE!? NAJPIERW SIĘ ZASTANÓWCIE! WYDANIE KSIĄŻKI JEST DROGIE, NIE MA NIC ZA DARMO. TAK SAMO ZE SZKICOWNIKAMI, A WYDAWNICTWO JEST NIE BYLE JAKIE. JAK COŚ WAM SIĘ NIE PODOBA TO PROSZĘ, ODEJDZCIE Z LILLA LOU I DAJCIE SPOKÓJ TYM BIEDNYM LUDZIOM, KTÓRZY MAJĄ PRZEZ WAS NIE PRZESPANE NOCE BO WAM SIĘ COŚ NIE PODOBA.
Zgłoś
Czy naprawdę ja muszę być wspomniana w każdej, po prostu każdej kłótni czy guwnoburzy nawet nie mieszając się się nią
Zgłoś

Po prostu mówię że często wygrywasz :*
Zgłoś
Wygrywa często, bo jej pracę podobają się jury i wam. A według waszej zasady "my wybieramy zwycięzców" wygrywalyby ciągle te same prace tych samych osób, ew zmiany by zalezaly od tego, czy dana osoba was nie obrazila, wtedy pewnie nikt by sie talentem nie przejmował, bo ona się narazila i teraz jest ble i wszystko w czym wygra jest ble niesprawiedliwe i wgl
Zgłoś

Ty się ****i buntujesz że Jula wygrywa? Spójrz na ****** której rysunki wyglądają jak 10-minutowe bazgrołki... Jula często wygrywa, czasami nawet jak są lepsze prace, to rozumiem ze adminom się najbardziej podobały. Ale ****** i pierwsze miejsce w MP 6-11...
Zgłoś

Szczerze? Są też lepsze projektantki od Juli (oczywiście nie ja XD) ale są też projektantki, które są "pupilkami"
Zgłoś
Serio teraz kolejna kłótnia i będziemy wymieniać kto słusznie wygrywał a kto nie?
Zgłoś

Nie, po prostu uważam że ta kłótnia jest zupełnie nie potrzebna, ale w kilku procentach się z Wami zgadzam, że powinni wygrywać faktycznie najlepsi. A z resztą, ****i się usunęła przez ten idiotyzm
Zgłoś

Lubię ******, i serio jej rysunki z czasu gdy zajęła 1 msc w MP nie były jakieś wooow
Zgłoś

Może nikt, ale przez to odeszła dobra projektantka
Zgłoś
Ludu...przeczycie samym sobie, ja wiem, że każdemu podoba się co innego, i macie do tego prawo, ale jeśli piszecie że to wy powinnyście wybierać zwycięzców, to miejsce na podium zalezaloby od tego, czy nie obrazilo się kogoś z was, a jeśli tak, to "żegnaj, nie chcemy Cię tu, weź usuń konto" bo powiwdzialas coś, co d ie nie spodobało jury...I Nie tylko wy możecie głosować, są też inne użytkowniczki, którym wasz protest wydaje się zwykłą głupotą, i które będą oceniać nie zależnie od waszej woli, i nie będą słuchać ze "ta jest zła, powiedziała mi to i to, strasznie chamska"
Zgłoś

Ale teraz ****** nie rysuje 10 minutowych bazgrołków
Zgłoś
Rati przejęła się kłótnią i pewnie myślała, że to wszystko przez nią i się zdenerwowała...
Zgłoś

W takim razie ja nie głosuje na żadne pracę!
Zgłoś

Czuje się jak w sejmie....
Zgłoś
9 rano. Budzę się, idę włączyć wi-fi. Wchodzę na ll, z nadzieją ze wojną skończona, a tu to...ej, a wy nie mieliście na ferosh czasem protestować? I nie miało was być więcej?
Zgłoś
A ja po prostu żeby innym nie było przykro, nie czuli się urażeni, zgorszeni czy nie wiem jak tam się czują, przestanę wstawiać prace tutaj?
Zgłoś

Dobra mózg mi się przegrzał... :|
Zgłoś
Tak...powiedzcie nam po prostu w twarz, ze nas tu nie chcecie, to odejdziemy, jak tak was wkurzamy...I Nie pisać ze nie, ślepy by zobaczył że nas nie tolerujecie
Zgłoś

Spokój!Jula nie mów tak...Muszę posłuchać BAM na uspokojenie. ♥
Zgłoś

Nie chciałam się mieszać, ale jednak napiszę. Rati się przejęła. Odeszła, to odeszła, tylko nie rozumiem przedstawienia. Zrozumcie, ona jest od Was młodsza, miała prawo się przejąć. Ale zgadzam się też w Wami, nikt jej nie kazał.
Zgłoś

Nie rozumiem całej tej kłótni. I żeby było jasne, nie jestem po niczyjej stronie.
Zgłoś

Czy można skonczyć tą kłotnie? Moze administratorka zmieni kategorie i będzie inaczej!!!! Dajcie sobie już spojój!!!!
Zgłoś
Ja już powoli też...chyba o to, kto się usunął słusznie, i o to, ze jednak są osoby które wasz protest nic nie obchodzi
Zgłoś

Protest i tak nic nie zmieni. Trzeba dać szansę wszystkim, poza tym nie zawsze liczy się wykonanie ale również pomysł! Każdy chce coś zająć, więc to że admini wybierają też inne osoby jest jak dla mnie całkiem fair. Gdyby ten cały protest jakkolwiek zadziałał, to młodsze osoby byłyby urażone, bo nie miałyby szansy nic zająć... Kilka osób które to popierają nic nie zdziałają.. - takie jest moje zdanie. Czekam na hejty.
Zgłoś
Oki, ale mnie obchodzi i mam zamiar bronić ciebie, a ja sobie tak tą dyskusję śledziłam i nie mam pojęcia za co się **** usunęła, po prostu nagle zaczęła odwalać sceny, że się usuwa, a przecież nikt jej o nic nie oskarżał, ani nic
Zgłoś

I muszę trochę poprzeć ****i, admini robią naprawdę dużo i widać że się starają, a co miesięczne konkursy są po to aby KAŻDY miał szansę co wygrać! Nie tylko ci, którzy rysują najlepiej..
Zgłoś
Wasz protest sprawilby, ze udział w konkursach nie miałby najmniejszego sesnsu dla ponad połowy użytkowników, bo każdy by z góry wiedział, ze tylko jakieś nie wiem dajmy na to 30 osób mogloby chociaż myśleć o zajęciu czegoś, bo ich pracę sprostalyby waszym kryteriom, a cała rzeszta nie miałaby szans, po pewnym czasie nikt by już nie próbował brać udziału, zaczelaby się kolejną wojna, a ll by sie powoli rozpadło
Zgłoś

Poraz pierwszy zgadzam się z Anią...
Zgłoś

Puki Admini wybierają pracę ta strona się nie stoczy...Takie jest moje zdanie... T.T
Zgłoś

SZKODA ŻE OSOBA WSTAWIAJĄCA TEN PROTEST NIE JEST NA TYLE ODWAŻNA ABY SIĘ UJAWNIĆ (OD RAZU SAMA USUNĘŁA KONTO) TAKIE SPRAWY POWINNY BYĆ ZGŁASZANE W MAILU DO WŁAŚCICIELA PORTALU!!!! PRZYPOMINAM WAM TYLKO ŻE OBRAŻANIE I HEJTOWANIE KOGOKOLWIEK GROZI ZABLOKOWANIEM KONTA. W SPRAWIE "POSTULATÓW" WYPOWIEM SIĘ NA CZACIE WYSYŁAJĄC INFORMACJE DO WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW!
Zgłoś
Dokładnie ******, poza tym co innego by robili? Z czego byli by "szczęśliwi"? Mają tylko pracować dla nas nad nowymi obrysami i konkursami?
Zgłoś

Administratorzy nie mieli by nad tym kontroli. ;-;
Zgłoś
Racja, nie usunęła, po prostu zaczęła jakieś sceny odwalać że usunie konto, nie wiem z jakiego powodu, skoro nikt jej nawet nie obrażał
Zgłoś

No właśnie. Przez protest admini też mogą się czuć urażeni. A przez takie kłótnie LL traci tylko na jakości, no bo nowy użytkownik widząc co tu się teraz dzieje, raczej nie zostanie na długo.. *ps. dzięki za poparcie*
Zgłoś

***** ma racje...Dobra ogarniamy artystyczne tyłki i wracamy do normy...
Zgłoś

Dziękuję, dziękuje. Czuję się taka mądra XD Czyli rozumiem że koniec protestu. Dobrze, że tak to się skończyło. Ahoj kamraci!
Zgłoś

**** usunęła konto, bo przejęła się tym, że cała szopka jest przez nią.
Zgłoś
Nie jest przez nią...mam pewne pojęcie przez kogo, ale już serio Nie chce wymieniać żeby kolejną wojnę zacząć...
Zgłoś

Tak...Artystyczne tyłki ogarnięte,bronie schowane (ale topory w pogotowiu!)...
Zgłoś

Eh... trochę się spóźniłam ale... po co wam to wszystko? Tylko się pokłóciłyśmy. Wyniki nie są bezsensu, choćby i nam się tak wydawało. To w końcu Jury wybira. My możemy tylko ich pokierować, głosując na pracę. Może i często wybierają pracę np. *******( nie, to nie ma być nie miłe, to tylko przykład), ale starają się wybierać też inne. Pomyślcie, macie swój gust, ale musicie wybierać też prace, które podobają się innym, a wam niezbyt. To musi być trudne. Ale akurat rozumiem że nie podoba wam się żebranie o głosy. Sama czasami piszę np. Fajna praca 6/6 Zajrzysz do mnie? Ale żeby nawet nie ocenić i tylko "Ocenisz moją pracę na MP??" to jest głupie. Mam nadzieję ze ktoś to przeczyta i zrozumie, ale nie chcę mieć tu wrogów. Ja przyszłam na Ll, nie po to aby wygrać, ale głównie po to by mieć stronę na której można spędzić wolny czas, porozmawiać, itp. Wiem jak ciężko jest zmienić swoją decyzję, ale chociaż to przeczytajcie...
Zgłoś
Jak się ma już tyle wrogów co ja, to się nie myśli, tylko walczy e słusznej sprawie
Zgłoś
A teraz trochę screenów...









Ech...gratki dla tych, co przeczytali do końca...ktoś chce się wypowiedzieć na ten temat w komentarzu pod postem? 

24 komentarze:

  1. Ej no, te cały protest to jest jakaś głupota!!! W ogóle kto to wymyślił???!!!!~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten protest przeciwko protestowi to ja, a ten że wyniki są niesprawiedliwe, głównie Maniusia i kilka innych dziewczyn na grupie na fb

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, powinnaś się wstydzić! Nawet Admina obrażasz! A taki niby stróż prawa na LL... Poniżasz i obrażasz Admina, Ratilove - kogoś, kto nawet nie ma jeszcze 11 lat! Jeszcze kłamiesz w żywe oczy, że ta osoba nie przez twoje poniżające ją komentarze się usunęła! A Admina nawet nie przeprosiłaś za tą aferę z walutą rebecci - po prostu świetna jest twoja postawa ninaleksandro, trzymaj tak dalej! Następnym razem chociaż ostrzeż małe dzieci, że będziesz je obrażać, bo potem się nie pozbierają przez 5 lat! Nie wiem czy to zrobiłaś, ale jakbyś miała chociaż trochę honoru przeprosiłabyś Admina i Rati!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchaj, ja nawet nie wiem, kim jesteś, bo nie masz na tyle odwagi, żeby się podpisac pod komentarzem. Nie obraziłam admina, a rati nie usunęła się z mojej woli. Może i nie wiesz, ale admina przeprosiłam już dawno. Co z tego, że nie publicznie? Zapytaj, to się dowiesz. Nie wiem, w którym momencie poniżyłam admina i rati, więc z łaski swojej pokaż mi, gdzie to robię. Ja nikomu nie kazałam usuwać konta. Nie wiem, kim jesteś, bo jak już pisałam, nawet wy, hejterzy, nie macie na tyle odwagi, żeby powiedzieć mi w twarz, co o mnie myślicie. Ludu...Co z tego, ze napisałaś komentarz? "Anonimowy" nic mi nie mówi, ale mam grono osób, po których bym się takiej postawy jak twoja mogła spodziewać. Nie pomyślałaś pewnie nawet, że ja zostawię twój komentarz na blogu. Ja umiem przyjąć krytykę, a ty widać boisz się nawet, że ktoś się dowie, że to ty wypisujesz na mnie takie rzeczy. Nic, tylko Ci współczuć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli coś wam nie pasuje to tylko i włącznie przez jej charakter, sami nie jesteście idealni.
    Wiecie co? Strasznie się nad niną w tym momencie pastwicie ;-;
    I jeszcze kłamiecie, bo co? Chcecie ją poniżyć czy co? Ja nie widzę w tym sensu, tak samo jak nie widzę sensu protestowaniu o sprawiedliwe konkursy.

    PS. Bo te konkursy są już i tak sprawiedliwe ;-;

    ~~RDS

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja... chyba nie mam nic do dodania. Ale Anonimie, jak niby Nina obraziła admina? Ja już nie wiem o co niektórym chodzi. Ludzie, to Admin decyduje o wszystkim, nie my! No przestancie. Teraz to większość osób już nie wie o co chodzi. Te konkursy jak mówiłam są sprawiedliwe. Ja już mam dość. Nie no nie ma to jak zwalić na Ninę, tak? Sama się nawet nie przyznasz kim jesteś!
    ~~ Lin

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż ja też nie wiem gdzie w tej aferze ninaleksandra obraziła Adminkę. I chyba wiem kim możesz być Anonimowy bez podpisu....

    OdpowiedzUsuń
  9. Alart~~ Wiesz? Kto to?
    ~~Lin

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam pewną teorię...chociaż, sądząc po tym ile osób wczoraj [i dzisiaj] obraziłam, to może być praktycznie każdy...

    OdpowiedzUsuń
  11. E lilla lou mi się zacięło, wie ktoś może czemu? Piszę tu bo nwm...
    ~~ LIN

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też...pisałam kiedyś do admina o tym, i widocznie serwer jest przeciążony, albo dużo osób jest na stronce

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi już działa . kiedyś mi przez 2 tyg nie działało :(
    ~ LIn

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też...dobra, głębokie te rozważania, chyba się utopię

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż myślę że to mogła być Tutinka Rati albo Maniusia. Te trzy wydają mi się najbardziej prawdopodobne

    OdpowiedzUsuń
  16. No...zwłaszcza [na razie nikogo nie oskarżam] ze po mojej od odpowiedzi na hejt Rati napisała kom ale go usunęła

    OdpowiedzUsuń
  17. Podejrzane? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    ~~RDS

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy są podejrzani...A zwłaszcza Ci co są przeciwko

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czemu, ale ja Maniusię podejrzewam ;-;
    Jakoś mi się tak wszystko układa.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    ~~RDS

    OdpowiedzUsuń
  20. No...stwierdzenie, że moje prace są wyżej w rankingu, to nie był hejt, jak ona mówiła, Alle stwierdzenie faktu...A teraz ktoś pisze, że moje komy są "poniżające"...

    OdpowiedzUsuń
  21. Rati miła, młoda osoba, tylko chyba zbyt wierzy w swój talent. Maniusia ma 15 lat a zachowuje się jak 8 latka , której mamusia obiecała lizaka jak będzie grzeczna , a ona nie była xD . pozdrawiam `Taka jedna osoba co jej nie było jeden dzień na LL, a czuje się jakby jej nie było 10935276 dni lub po prostu Amela

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się po prostu wydaje, że one zazdroszczą Wam talentu i tylu sukcesów... One mają może po jednym, albo wcale ich nie mają i dobrze wiedzą, że na nie nie zasługują, ale oczywiście muszą pokazać, że to one są najlepsze, a ci, którzy byli nagradzani do tej pory to oszuści, beztalencia, hejterzy itp. No bez przesady!!! Żeby zniżać się aż do tego poziomu???!!! ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet gdybym rysowała nie wiem jak niesamowicie to bym nie brała udziału w konkursach. Ja nawet uważam że te osoby które już wygrały jakiś konkurs mogłyby chociaż na chwilę odstąpić od udziału w nich, by dać szansę innym '-'

    ~~RDS

    OdpowiedzUsuń
  24. Ci ludzie są głupi no....
    Madzia

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję