17 kwietnia 2016

Wywiad z Zuzełem

Hej ^-^ 
Dzisiaj przybywam z wywiadem z Zuzełem [popraw mnie jak źle to odmieniam]

Zuza zadała pytania mi, a potem ja zadałam jej te same [masło maślane trochu]

[pisownia oryginalna]



1. Twoje imię: 
  • Zuza

2. Jak powstał twój nick: 
  • A troszke długa historia.... Poprostu wiele osób tak na mnie mówi 

3. Ile masz lat: 
  • 11

4. Jakich przyborów używasz do rysowania:
  • KIN Polycolor 72 i KIN Progresso 24, Promarkerów firmy Letraset, Derwent Artist 72

 5. Co cię inspiruje: 
  • Wszystko....

6: Skąd pochodzisz:
  • Mała wieś Brzana

7. Ile lat już projektujesz:
  • Od września 2015

8: Jaki jest twój ulubiony szkicownik:.
  • Chwilowo Bride oraz Dreams

9: Twoje Hobby
  • Yt, Projektowanie, Rysowanie, Creepypasta, Robienie Spamu.... 

10. Jaką masz rade dla początkujących; 
  • Heh jestem bez talenciem więc mojej rady chyba nikomu nie trzeba

11. Twoja strona/blog 

12. Czego nie lubisz robić?
  • Sprzątać

 13. Masz rodzeństwo? 
  • Tak

14. Ulubione zwierzę? 
  • Jaszczurka

15. Ulubiona potrawa ?
  • Spagetti i pierogi z serem, pierogi z borówkami

Teraz czekamy na wywiad ze mną u Zuzy...zrobię wam jednak ten quiz o chrysi i reszcie



2 komentarze:

  1. Mam spagetti dziś na obiad ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  2. spaghetti ja na śniadanie wczoraj jadłam...[dziwne-jedzonko-o-dziwnej-porze]

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję