11 maja 2016

Q[zaraz mi ten znaczek popsuje]&[o już zepsuło]A




Hmm...nie wiem, czy jest tu coś do tłumaczenia...no, ale przecież trochę informacji nie zaszkodzi...

Pewnie kojarzycie ankietę na chrysi, tą na pasku bocznym? Niestety...coś popsułam, no i wszystkie głosy, razem z pytaniami, nagle mi się usunęły...ale pytanko o Q&A znacie...
Tak, zrobię to tak czy tak...

Poprosiłabym was o napisanie w komentarzu co najmniej trzech pytań do mnie [możecie pytać o cokolwiek, jednak najbardziej cieszyłabym się z zapytań o prace czy bloga]. Proszę też, żebyście napisali swój nick [albo jak mam się do was zwracać]. Postaram się odpowiedzieć na jak najwięcej [chyba że nie będzie nic, co bardzo możliwe].

To tyle...chyba


PS. wyniki quizu zrobię za jakiś czas, nie martwcie się 

4 komentarze:

  1. Ninu...
    Jaki jest twój ulubiony twórca YT?
    Jake blogi czytasz?
    Jaka jest twoja ulubiona książka?
    Jaka była twoja ulubiona zabawka którą bawiłaś się w dzieciństwie..?
    -Marcel :>

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Która Twoja praca najbardziej Ci się podoba?
    2. Czy na Lilla Lou masz więcej niż jedno konto?
    3. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
    4. Jaki jest Twój ulubiony film?
    5. Warzywa czy owoce?
    6. Jaki był Twój najdziwniejszy sen?
    7. Jaką miałaś średnią ocen w tamtym roku?
    8. Jaki masz kolor włosów?
    9. Jaki był Twój pierwszy szkicownik Lilla Lou?
    10 Masz konto na Top Model?
    11. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę (motyle się nie liczą...)?
    12. Lubisz mnie? XD
    13. Jaka jest Twoja ulubiona rasa psa?
    14. Czy pisanie bloga sprawia Ci przyjemność?
    15. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
    16. Kim chciała byś być w przyszłości? (odpowiedź "człowiekiem, tak jak teraz" się nie liczy... o zawód chodzi...)
    17. Chcesz zostać Projektantką Miesiąca na Lilla Lou?
    18. Jak zaczęła się Twoja przygoda z LL?
    19. Jesteś lubiana w swojej klasie?
    20. Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka?


    No... jest więcej niż 3 =)
    ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję