15 maja 2016

Q[zepsuty]&[znaczek]A

Hej, pamiętacie post o Q&A?
Ta, co byście mieli zapomnieć...

Dostałam pytania od Aganki i MarcelineArt [dużo osób]

Więc zaczynamy [poprawka: ja zaczynam, wy to czytacie albo i nie]

Pytania od Marcela:


  • Jaki jest twój ulubiony twórca na YT?
Szczerze to nie wiem, ulubionego raczej nie mam, ostatnio częściej też słucham muzyki [np. gdy rysuję] niż oglądam jakiś filmik

  • Jakie blogi czytasz?
Różne ~ od artystycznych, przez te z opowiadaniami, na modowych kończąc...

  • Jaka jest twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej ulubionej [jest kilka świetnych...nie umiem wybrać]

  • Jaka była twoja ulubiona zabawka którą bawiłaś się w dzieciństwie..?
Nie wiem...pewnie jakiś misiek czy coś [miałam takiego zielonego, fajny był]

Teraz od Aganki:

  • Która twoja praca najbardziej ci się podoba?
Dobre pytanie...teraz [15.04.2016.] chyba najnowsza, oprócz niej Ilume i Chrysiridia...i oczywiście TheMostBeautifulThingI'veEverMade
  • Czy na Lilla Lou masz więcej niż jedno konto?
No [mnie wcale nie tak łatwo zablokować, wiedzcie o tym]
  • Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
Nie wiem...pewnie to, że uznałam WC [ależ zacny ten skrót] za trochę zbyt dziecinny jak dla mnie...a, i zależy o którego bloga pytasz
  • Jaki jest twój ulubiony film?
"Alice in Wonderland" w reżyserii Tima Burtona
  • Warzywa czy owoce?
Hm. Warzywa. 
  • Jaki był twój najdziwniejszy sen?
 Miałam kilka serio dziwnych snów...i chyba lepiej o nich nie gadać...przy ludziach...
  • Jaką miałaś średnią ocen w tamtym roku?
[To test IQ czy coś?] A tak serio to muszę sprawdzić...[idę do pokoju w poszukiwaniu świadectwa] 5.33
  • Jaki masz kolor włosów?
Hm. Chyba brąz [taki ni ciemny, ni jasny, wszystko od światła zależy]
  • Jaki był twój pierwszy szkicownik Lilla Lou?
Romantic.
  • Masz konto na Top Model?
Pewnie [tak przy okazji, miałam je dużo wcześniej niż na ll]
  • Jakie jest twoje ulubione zwierze (motyle się nie liczą...)?
W takim razie nie lubię zwierząt. 
  • Lubisz mnie? XD
Pewnie, czemu miałabym nie lubić?
  • Jaka jest twoja ulubiona rasa psa?
No dobra, od zawsze nie lubię psów, a i jeszcze ni znom siem ;-;
  • Czy pisanie bloga sprawia ci przyjemność?
Tak [inaczej bym to dawno rzuciła]

  • Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Ach...jedzenie...[śmiejcie się śmiejcie] o tym mogę gadać godzinami [nie mam apetytu, ale gadać mogę]....chyba pizza i placki ziemniaczane...

  • Kim chciała byś być w przyszłości? (odpowiedź "człowiekiem, tak jak teraz" się nie liczy... o zawód chodzi...)
Jak wy mnie dobrze znacie....nie mam pojęcia ;-; istotą ludzką [ha, nie człowiekiem]...nie wiem, pozbawiaczem złudzeń, jak mam wpisane w profilu na g+

  • Chcesz zostać Projektantką Miesiąca na Lilla Lou?
Pewnie [ludu...jestem na TM od czterech lat, na LL od kilku miesięcy...ech, marzenie moje...niby tylko głupie pytanka, ale nin chce]

  • Jesteś lubiana w swojej klasie?
[Bałam się że to padnie] Nope [już słyszę jak zaprzeczacie, ale sorki, ja ślepa jeszcze nie jestem]
znaczy...nie że nikt mnie nie lubi, po prostu przeważają osoby nie lubiące

  •  Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
Tajemnica


Dzięki za pytanka [dużo więcej ich było niż ostatnim razem]


PS. macie tu najnowszą pracę 

[a sorki, nie obróci się, nie wiem czemu]



3 komentarze:

  1. :D Fajne pytanka. Też mam dziwne sny... na przykład ten o Harrym Potterze i dmuchanej krowie... Ach nie ważne... Choć jak chcesz mogę ci go opowiedzieć. Ale pewnie nie chcesz. A ta praca...
    - Linelle

    OdpowiedzUsuń
  2. Można jeszcze zadawać pytania? A i jeśli TAK/Nie, to tu, czy na pod tamtym postem ?[ o ile jeszcze jest.. (ludu, moja orientacja) ...]~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytania możecie zadawać zawsze i wszędzie, mam chyba nawet zakładkę na pytania, I pisz czy tu, czy tam...nieważne, jeden blog

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję