25 maja 2016

"Relacja" czy inne cuś

Hej...w sumie nie wiem, czemu robię akurat takiego posta, ale...no dobra, chce mi się to robię [i chcem siem zdjęciami pochwalić]


[sorki, skleroza, nie mam pojęcia jak się to nazywało ;-; a nie chcę was wprowadzać w błąd] 


[ratusz w Sandomierzu, bo to tam byłam, z zegarem słonecznym]

[Brama Opatowska]

[emm...opis bramy, chcecie to możecie próbować to czytać]

[ratusz raz drugi...w sumie to oprócz 500 ujęć mew czy rybitw to najwięcej zdjęć robiłam ratuszowi]


[miniaturki Bramy Opatowskiej i tego budynku z pierwszego zdjęcia...wiecie, trudno szukać fotek na których nikogo z ludu nie będzie ;-;]



[widok z budynku którego nazwy nie pamiętam...dziękuję, sklerozo]


[ech, tych zdjęć jest najwięcej...aż mi pamięć psują w fonie ;-;]

[jedyne zdjęcie z {chyba} Wąwozu Królowej Jadwigi, na którym nie ma ludu]

[szachy sandomierskie]

[zamek Krzyżtopór]

Dobra...nie będę raczej wrzucać takich postów, to raczej nie mój styl...

[na koniec nin z autobusu w drodze powrotnej...w Sandomierzu było strasznie ciepło...aż żałowałam że nie zabrałam innych ciuchów...ale chyba tylko mi było w autobusie zimno ;-; a mi bardzo rzadko jest zimno]
[ech, i zdaję sobie sprawę z błędów w tym poście...]

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :D Najbardziej mi się spodobały zdjęcia z wodą i to zdjęcie z Wąwozu Królowej Jadwigi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, zacna koleżanko ^^ zdj w Wąwozu jest robione...jak większość zdjęć na ślepo, bo strasznie jasno było, ale ono przedstawia to co nade mną było...też mi się podoba [a z wodą mi na ptakach zależało szczególnie]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah klawa dziewojo mam w planach coś podobnego. ^^ Zdjęcia są boskie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Też byłam w Sandomierzu, na Bramie Opatowskiej, koło ratusza i płynęłam statkiem po Wiśle. Ta, tych mew dużo było. Suuuper ^^ [#nadużywamtejemotkitochybauzależniające] xd

    PS Ładny masz kolor włosów. :D ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuję [#fonniezawodzizezdjenciamiispecjalnietakpiszem] ^^ [#ohyeahnadużywanieemotki]

    Jej, dzięki...trochę słońce kolor zmieniło na zdj, ale i tak dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :3
    Te szachy można przesuwać? >< Bym sobie pograła :D [Przemilczmy fakt, że nie umiem. Liczą się chęci xD]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Mi najbardziej podoba się...no...ten...to...kurde, nie mogę wybrać, wszystkie takie fajne... Szacun za zdjęcia bez ludzi *-* ja nie czaję jak tyś to zrobiła... Ja tam nie pojadę w najbliższych 5/10 lat [?] więc post mnie bardzo zaciekawił... i delikatnie zainspirował ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, można było nawet grać tymi szachami/ ja też nie umiem ;-; za to w warcaby bym zagrała/ znowu inspiruje? Miło mi nawet

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję