22 maja 2016

Skąd czerpać pomysły/inspiracje?

Hej, dzisiaj taki nieco inny post [w sensie bez omawiania problemów, chyba że mnie poniesie, także sorki od razu]...

Wiele osób pyta mnie, skąd czerpię pomysły, inspiracje...

[Em, jak nikt się nie obrazi, to przytoczę kilka komentarzy z takimi pytaniami]
Wiesz mam do cb sprawe... napisz mi prosze z kąd ty bierzesz pomysły na takie prace !? xD
[Ech, i tu wychodzi to co zawsze, czyli jeśli chcę znaleźć komentarz z określoną treścią, to go nie znajduję ;-;]


 Także teraz postaram się wam odpowiedzieć na tak strasznie nurtujące was pytanie...[a mianowicie] SKĄD JA BIORĘ POMYSŁY?!

No...nie ma na to takiej łatwej i jednoznacznej odpowiedzi...
Często inspiruję się tym, co widzę [np. kwiatami, ulotkami z reklamą jakiegoś filmy, etc.], ale najczęściej tym, co słyszę [#MasłoMaślaneForever]. Czyli? Muzyką. [Nie wiem jak wy, ale ja, gdy coś rysuję, a zwłaszcza projekt, muszę mieć słuchawki na uszach i puszczony jakiś fajny kawałek]

[Nie wchodzą mi zdjęcia za dobrze, więc tekst może dość dziwnie wyglądać]
Ten projekt był tworzony przy Just Like Fire P!nk, czyli piosenki z drugiej części Alicji w Krainie Czarów.
Ta praca powstała przy Die Young  Ke$hy oraz Team Iggy Azalei [poprawcie mnie jak to źle odmieniam].
Praca następna stworzona została [jak raczej wiecie, bo zagadkę z tym robiłam] podczas słuchania Ready Aim Fire Imagine Dragons.
Można tak praktycznie bez końca wymieniać, czego słuchałam przy rysowaniu...
[Uwaga. Nigdy nie jest tak, że słucham tylko jednej czy dwóch piosenek jak rysuję...wymieniam wam tylko te, które miały największy wpływ na powstanie danej pracy]

Często też inspirują mnie zjawiska atmosferyczne [typu deszcze, śniegi, burze, pewnie źle to odmieniam], mój humor w danym dniu, serio wszystko.

No, jako osobną inspirację można to co mój mózg mi podsunie uznać...

A was co inspiruje?

[PS. jeśli chcecie, to piszcie śmiało, jaką piosenką mogę się zainspirować przy następnej pracy...może coś sobie wybiorę...]

 
[chyba zmienię ten podpis] 

9 komentarzy:

  1. cóż...ja jak nie wiem co rysować to wchodzę na Pinteresta xD

    OdpowiedzUsuń
  2. tak też można [każdy sposób jest dobry, jeśli działa...chyba]

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie inspiruje to co się dzieje wokół mnie, google grafika ,książki , kolorowanki antystresowe, filmy i seriale, prace innych(NIE ZGAPIAM), Coldplay <3, Muzyka , żarty itp. Ja ze wszystkiego umiem coś wyczarować.Słyszę krzyki matki na dziecko,które spaceruje po ulicy rysuje wiedźmę i wybiedzone dziecko, widzę ognisko to rysuje dziewczynę z włosami ogniem, Widzę prace na ll np.syrenę tworzę pso-syrenę(pies+ syrena = mój najlepszy projektXD)
    Widzę nawet hejt to umiem narysować taką osobę i jej myśli.Mnie inspiruje dosłownie wszystko.Czasem jak nie wiem kompletnie co narysować wyciągam kolorowankę ,koloruje i ....BINGO narysuję kwiatową królową(mój 2 najlepszy projekt XD.
    Kolejny świetny post:)
    Weronika M

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, że tyle rzeczy was inspiruje ^^ google grafika the best

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą w 100% :D
    Weronika M

    OdpowiedzUsuń
  6. Google is cool -,- Och... Ach... Ech... Nie wiem co napisać... Mnie wszystko inspiruje... Głównie tematy konkursów XD ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie inspirują różne rzeczy np. Jak mój pies robi różne głupstwa (podbóje grać na komputerze xD i różne takie) , a kot je jedzenie dla psów ;-; xD (tylko czasami , gdy miska psa ma swoją zawartość) , lub GRAFIKA GOOGLE XD Wycieczki szkolne , natura (kwiaty , drzewa itp.) Dzięki jednej piosenki (tytuł podam na koniec) inspirowałam się przez miesiąc ;-;. Czasami spiew ptaków , a kiedy indziej prace innych na LL. Różne filmy (zwykle dla ludzi z wiekiem 18+). Czasami inspirują mnie tak dziwne rzeczy , że chyba tylko mnie inspirują ;-; np. Jak dostanę nowe kredki , to ich kolory , kształt , wielkość , długość, forma mnie inspirują. A także różne kolory , nie raz ombre. Gdy widzę tęczę na własne oczy , zaraz robię nową pracę. Nowy lakier do paznokci mamy (XD) też mnie inspiruje. Zapachy perfum , i ogólnie wszyskie nowe zapachy , mnie inspirują. Różne święta jak np. Halloween , Boże Narodzenie , Święta Wielkanocne , itp. Jeśli jestem w hotelu , robię z inspiracji pracę. Inspirują mnie też różne plaże , nad może. Różne stroje , oraz kraje takie jak np. Farancja , Wlochy itp. Lekcje w szkole są czasem kreatywne , więc maluję na lekcji. Inspiracje znajduję wszędzie , gdzie się da. Czyli wszystkim :D kitty333 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ta piosenka nazywa się Color Of Your Life.~ kitty333

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc... Ja tak nie do końca wiem co mnie inspiruje. Lubię przeglądać Google grafikę, uwielbiam słuchać muzyki, z książki raz udało mi się narysować bohaterkę ( umiem sobie wyobrazić postacie, ale narysowanie ich nie jest takie łatwe ). Prace innych również są cudne, wspaniałe itp. Jak praca bardzo mi się spodoba, korci mnie żebym zgapiła, ale powstrzymuje się. Nie jestem kopiarą. Bardzo często ( tak myślę ) isnpiruję się filmami, bajkami i serialami. A co do piosenki... to może... Hall of fame? Na chwilę obecną to moja ulubiona piosenka ♡

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję