15 maja 2016

"To do" list ~ nominacja od Kejti Lou

Hej
Zostałam wczoraj nominowana do "to do" list challenge autorstwa Kejti Lou. [Mosz, Kejtisiu, żadne wnętrzności nie będą nigdzie latać]

Zadanie polega na zrobieniu listy co najmniej 10 punktów, w których wymieni się rzeczy do zrobienia przed wakacjami 2016, a następnie nominowanie kolejnych 5 osób [ej, ja nie wiem czy to dobrze wytłumaczyłam/zrozumiałam]


 No to...chyba zaczynam:

  

1. Dalej rysować coś codziennie [w końcu Draw All Year]

2. Pisać na chrysiridii [co i tak robię, tak przy okazji] 

3. Pobrać jakiś program graficzny i nauczyć się z niego korzystać 

4. Przejść pasjans w czasie krótszym niż 2 minuty [na razie mam czas 5.23, może się uda]  

5. Kupić sobie glany [po tylu latach...]

6. Dobić do 10 tysięcy wyświetleń i 20 obserwatorów na chrysi

7. Zdobyć 100 polubień na fanpage [niekoniecznie tym, do którego macie link na pasku bocznym]

8. Przeżyć ;-;

9. Świętować urodziny [nawet nie myślcie żeby pytać o cokolwiek]

10. Odpłacić się +Kejti Lou [nie wiem czy ten link działa] za ten challenge 

11. Kupić "This is Acting"



Ech...teraz moja znienawidzona część...

No więc...nominuję...








Macie zrobić przynajmniej 10 pkt swojej listy "To do", a następnie nominować 5 kolejnych osób 




3 komentarze:

  1. Dlaczego ja? ~~http://i54.photobucket.com/albums/g94/Sango1115/gifs/headdesk_zps8ea5c99c.jpg~~

    OdpowiedzUsuń
  2. O Rany, Nie gwarantuje ci 8 punktu ;____;

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja niestety też ;-; to będzie trudne

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję