25 maja 2016

Wyniki QUIZU o pracach

No...[ej, nie zaczyna się zdania od "no", to nieeleganckie] teraz zapoznajcie się z wynikami kolejnego quziu:

Ech, nie będę wam pisać tutaj wszystkiego [nie mam po prostu siły, za dużo tekstu]

Powiem tylko ogólnie...
A dobra, zrobię jak zrobię i zobaczę czy coś z tego wyjdzie...



Odpowiedzi kitty333:
[będę tylko pisać czy dobrze czy źle]

  1. dobrze [zaliczałam wszystkie odpowiedzi gdzie liczba była zbliżona do 80]
  2. dobrze
  3. źle [wtedy było coś koło 18-19, teraz sama nie wiem ile jest]
  4. dobrze [w tym każda odp była dobra]
  5. źle
  6. dobrze
  1. dobrze [na razie pytania, później tą część o pracach będę omawiać]
  2. dobrze
  3. źle
  4. dobrze
  5. źle [od kiedy wygrałam konek na pm? nie żeby coś, tylko gdzie?]
  6. źle
Odpowiedzi Bler:
  1. dobrze
  2. dobrze
  3. źle
  4. dobrze
  5. źle
  6. dobrze
PRACE [czyli ta dość dziwna część quizu]

  1. dobrze
  2. dobrze
  3. dobrze [tu mieliście dwie możliwości, obie bym zaliczyła]
  4. dobrze
  5. dobrze
  6. dobrze
  7. dobrze
  8. dobrze [chyba każdy Mirror Gem był dla A10]
  9. dobrze
  10. dobrze
  11. dobrze
  12. dobrze
  13. źle [dedyk dla Zuz to był]
  14. dobrze
  15. dobrze
  16. dobrze
  17. dobrze
  18. dobrze

Odpowiedzi Bler:
  1. dobrze
  2. dobrze
  3. dobrze
  4. dobrze
  5. dobrze
  6. dobrze
  7. dobrze
  8. dobrze
  9. dobrze
  10. dobrze
  11. dobrze
  12. dobrze
  13. źle
  14. dobrze
  15. dobrze
  16. źle
  17. źle
  18. dobrze
Teraz chwila ciszy, bo za to ni mo nagród ;-; ale macie, proszę, długo wyczekiwane wyniki tego quizu












3 komentarze:

  1. ^^ [#yeahtaknatoczekałam xd] ~~ Caroline Lou

    Congratulations wszystkim. ^^ [#Nina,teemotkinaswciągajądoszczędnie] xd

    OdpowiedzUsuń
  2. [#imitomówisz]
    [#widzężetenawiasytakże]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha...jak na mnie...to nieźle ;-;
    ~ ktoś tajemniczy xD ~ kitty333

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję