30 czerwca 2016

Przybory

Chcecie...widzę to...
"Nin, zrobisz czym tworzę?"
"A może czym tworzę? Bo jestem ciekawa?"
Itp., więc...postanowiłam w końcu to zrobić.
Od razu informuję, że to było dla mnie pewnego rodzaju wyzwanie, głównie przez dwie sprawy ~ po 1., nie trzymam moich przyborów w żadnej skrzyni, pudle itp. [chodzi mi o to, że WSZYSTKICH razem nie trzymam], i może to zabrzmi dziwnie, ale musiałam ich poszukać, i po 2., w mojej 'pracowni' jest teraz [tak, nawet rano] ok. 30 stopni [nie, nie topią mi się jeszcze kredki], i po prostu źle mi tam przebywać.

29 czerwca 2016

LBA #3

Hej ^^
Przybywam dziś do was...z LBA od +Logana Logana [jej blog]

Nigdy nie przepadałam za wyjaśnianiem, czym jest LBA...zresztą, można to przy prawie każdej nominacji przeczytać, więc...

28 czerwca 2016

Moja "kolekcja" LillaLou

Hej ^^
Ten post miał być kiedy indziej, ale...skoro szkicowniki z Mistrzostw przyszły przed chwilą [no dobra, nieco wcześniej], a ja mam już zrobione wszystkie potrzebne zdjęcia...oto jest to, co wiele osób strasznie ciekawi - moje szkicowniki i rzeczy z ll [ja bym tego z wielu względów "kolekcją" nie nazwała]

27 czerwca 2016

MEMY

Hej ^^
Dzisiaj ma być przede wszystkim...śmiesznie xD
UWAGA. błagam was, trochę dystansu do siebie...te memy nie mają a celu nikogo skrzywdzić czy obrazić, proszę więc, nie piszcie komów że 'to jest niemiłe' itp...to ma być taka bardziej zabawa, więc zbyt na serio to prosiłabym jej nie brać...

26 czerwca 2016

Wasze odpowiedzi na wasze pytania + ankietka

Hej ^^
W ostatniej [no wiem, nie ostatniej] ankiecie poprosiłam was o propozycje pytań, na jakie chcielibyście odpowiedzieć. W ankiecie z tego  posta, starałam się zadać kilka waszych pytań, oraz kilka swoich.

23 czerwca 2016

"Bo jej się nie należało"

Hej...
Jak większość z was wie, niedawno zakończyły się Mistrzostwa Projektowania 2016. W niedzielę LillaLou ogłosiło wyniki, o których pisałam, i na które mnóstwo z nas czekało. Wyniki pewnie wiele z was zaskoczyły...i zasmuciły lub zdenerwowały. [A, i robię eksperyment, gdzie nie będzie cenzury danych ;-; macie jakieś pretensje, to napiszcie, a zrobię cenzurę]

22 czerwca 2016

21 czerwca 2016

Dużo się dzieje...czyli długaśny post [ankieta, MP, dokumentacja, i jeszcze kilka spraw]

Hej ^^ tak jak obiecałam, podsumowanie ankiety już się robi ^^
OD RAZU UPRZEDZAM...format ankiet się zmienia, więc i pytania i wasze odp wyglądają inaczej [choć teraz łatwiej mi to wszystko sformatować], i dałam przy tworzeniu ankiety opcję "wymieszaj kolejność" czy jakoś tak, więc...nie zdziwcie się, jak w waszych odp zobaczycie gdzieś teksty o końcu czy początku ankiety...po prostu ktoś miał taką kolejność, i już

18 czerwca 2016

Znowu prace

Hej, szanowny ludu! [tak, coraz dziwnej zaczynam posty]
Znalazłam tak genialny speedpaint [ale o nim na końcu] że po prostu MUSIAŁAM jak najszybciej zrobić posta, by wam go pokazać. I oto, przedstawiam wam...pokaz prac

14 czerwca 2016

Ankietka



13 czerwca 2016

Podsumowanie Ankiety Google Docs #1

Hej...jak wiecie [a przynajmniej większość z was zapewne wie], na chrysi ostatnio pojawiła się ankieta. Teraz, razem z wami, zapoznam się z tym co...a zresztą, zaraz zobaczycie [i TAK, będę komentować wasze odpowiedzi, nie myślcie sobie ;-;


12 czerwca 2016

It hurts

Hej...jak sprawić przykrość wszystkim [albo większości] uczestniczkom Mistrzostw Projektowania 2K16 Hawaii?

Niektórzy doskonale wiedzą, jak to zrobić...

10 czerwca 2016

Ankieta i obiecane prace

Mam dla was małą niespodziankę...
[może idźcie na kompa, będzie wygodniej]


9 czerwca 2016

Style

Hej...zostałam do tego posta "natchniona" już dawno temu, i nie wiem, czemu robię go dopiero teraz...

Styl rysowania...styl rysowania...co to ****** [wstaw ulubione przekleństwo ;-;] jest?
Najprościej powiedzieć, że to sposób, w jaki rysujesz, charakterystyczny dla ciebie...


8 czerwca 2016

NIE-prace ;-;

Hej...o ten post poprosiła mnie Aganka [pozdro]

Sprawa wygląda tak: wiele osób dodaje na ll nie tyle nie projekty, co...zdjęcia, np. z google, we heart it czy czegoś innego.

7 czerwca 2016

Zdjęcia i posty o niczym

Hejo ^^

To jest...post parodia, że tak się wyrażę ;-;

[czołg ;-; kiedyś chyba wam obiecałam zdj...ktoś zgaduje, z czego zrobiony?]

5 czerwca 2016

Podsumujmy ten rok...i trochę

Hej...[tym razem sprawdziłam, ale pewności i tak nie mam...] wychodzi na to, że chrysi istnieje od...kwietnia roku 2015. To, jak na moje blogi, dość dużo czasu, więc...postaram się go jakoś względnie czytelnie i ciekawie podsumować ^^


4 czerwca 2016

Inspiracje a kopie

Hej, niedawno wam zapowiedziałam ten post...no więc jest ^^

Inspiracja ~ co to takiego?
No cóż...według internetu, jest to "czerpanie skądś natchnienia", "wywieranie wpływu", "pobudzenie do działania"
A kopia, plagiat, zgapianie?

1 czerwca 2016

Life Together, Die Alone ~ dokumentacja "projektu"

Hej...[to nie jest tylko post o rysunku, jeśli interesuje was druga część, po prostu przewińcie]