10 czerwca 2016

Ankieta i obiecane prace

Mam dla was małą niespodziankę...
[może idźcie na kompa, będzie wygodniej]




Proszę was, wypełnijcie...nie wiem, ile wam to zajmie, ale to wiele dla mnie znaczy


-----------WŁAŚCIWA CZĘŚĆ POSTA------------

Tak, jak komuś z was obiecałam, zrobię post o moich pracach ;-; jak to będzie wyglądać? Cóż...pokażę wam zdjęcia prac, ze zbliżeniami na niektóre ich fragmenty...


Z tego "stosu" [ta jasne ;-;] pochodzą prace, które pokażę...kilka rysunków musiałam wyrwać, ale o tym potem


Tej pracy mój aparat nienawidzi ;-; chodzi mi głównie o to, że sukienka, tło i kula powinny być miętowe, włosy bardziej rdzawe, i ogólnie praca jest w rzeczywistości bledsza niż tutaj


To o czym pisałam...ten projekt musiałam nakleić na tekturę z tyłu szkicownika Street [dlatego teraz mi się on wygina], bo praktycznie się rolowała...chyba ją oprawię i powieszę xD


Co do tego...galaxy jest w realu trochę jaśniejsze i ma bardziej wyrazisty kolor, tak jak włosy...bo skóra o dziwo wyszła bardzo realistycznie [na zdjęciu w sensie]


Tutaj...spodnie są w rzeczywistości ciemniejsze, a włosy jaśniejsze


Tu mam tylko jedno zdj, bo na dole sukni nie ma nic tak strasznie fascynującego, więc moja ulubiona część tej pracy [tj. to na szyi] powinno wystarczyć...dodam jedynie, że praca naprawdę jest nieco...bledsza ;-; znaczy, niebieski jest jaśniejszy i bardziej wyrazisty, ale tak to jest dość blada


Kocham tą pracę *-* patrzenie w zielone oczy Prometheii...ogólnie jestem z siebie dumna, bo pierwszy raz robiłam coś takiego jak te światełka...tylko że normalnie to praca nie jest taka szara jak tutaj


Te zdjęcia, o dziwo, nawet się udały...jedynie tkanina jest odrobinkę ciemniejsza, ale to nie gra zbytniej roli



Bokiem, trochę dlatego, że lepiej wtedy widać, a trochę dlatego, że nie chciało mi się robić nowego zdjęcia, a to nie chciało się obrócić...co do tych zdjęć, nie mam żadnych zastrzeżeń 


Włosy są...w realu bardziej jaskrawe, jak i cała praca...chyba wiecie, czemu ją wycięłam


To też...soczyste jest bardziej na żywo, ale za to muszelki wyszły na zdjęciach świetnie..a pracę musiałam wyrwać, bo...sama mi wypadła ze szkicownika ;-;


Pomarańczowy jest w realu bardziej pomarańczowy ;-; a w krysztale bardziej widać tą ultramarynę


Tu kolorki wyszły realistycznie...i widać tatuaże, bo na ll chyba ich nie ma ;-; [znaczy, są, ale rozmazane]


Lubię tą pracę ^^ na zdjęciach jedynie miętowy wyszedł ciut za niebieskawo, ale za to cudne galaxy na sukni prezentuje się idealnie


To wyszło spoko, włosy powinny być własnie takie jak na tum zdjęciu  


I...SKAN. Czemu? Żeby pokazać wam to wyraźniej 
Czemu tutaj? Wspominałam, że nie mogę obrócić zdjęć Aranei? Cóż...tego nie mogę wstawić wcześniej ;-;


Oraz, na koniec, praca z Bride, którego nie ma na zdjęciu pierwszym ;-; w sumie nie wiem czemu nie ma, chyba dlatego że później sobie o nim przypomniałam



Mam nadzieję, że post wam się spodobał, i że choć jedna osoba wypełni całą ankietę...

Tym razem mam dla was speedpaint w wykonaniu DiegOº - Ilustrações




Co myślicie o poście? Jak wam się podobały zdjęcia prac? A speedpaint?



[PS. ktoś musiał się nudzić...WIEM, że to nie Aganka, już po pierwszych dwóch słowach...i, tak dla tego, który nie był na tyle odważny, żeby się podpisać prawdziwym nickiem, forma "nin" to w trzeciej osobie...oj, nie znamy języka, oj nie znamy...i z ciekawości, czytelnicy ~ czy i jak dokładnie was poniżam?] 

14 komentarzy:

  1. Zrobiłam ankietę ~(^.^)~
    Super pomysł z pokazaniem projektów :3
    I uroczy speedpaint ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam całą ankietę ^.^ Bardzo fajny pomysł z pokazaniem z bliska prac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. post fajny / prace super *U* lubię twój styl, jest taki...no...że patrzysz i już wiesz, że to na pewno niny :D / speedpaintu nie chce mi się oglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ankieta zaliczona, całą zrobiłam. ^^ Super prace... :33 ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypełniłam ankiete posta przeczytałam...jest super ^-^ ~~~~~~~~~~stworek~~~~~~~~~~~~~~~

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypełniłam całą ankietę ^^ super post ^^ ~ kitty333

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypełniłam ^-^ ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ankieta . chciała byś zostać redaktorką mojego bloga tu masz link http://mylivebymarii.blogspot.com/?m=1 reszta konkursu w poście

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, ankieta - super pomysł, i wypełniona cała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ankieta wypełniona!
    - FR

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźniona Kaja właśnie się ocknęła ;-;
    Wypełniam nową

    Kajakonda

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję