23 czerwca 2016

"Bo jej się nie należało"

Hej...
Jak większość z was wie, niedawno zakończyły się Mistrzostwa Projektowania 2016. W niedzielę LillaLou ogłosiło wyniki, o których pisałam, i na które mnóstwo z nas czekało. Wyniki pewnie wiele z was zaskoczyły...i zasmuciły lub zdenerwowały. [A, i robię eksperyment, gdzie nie będzie cenzury danych ;-; macie jakieś pretensje, to napiszcie, a zrobię cenzurę]


Czemu? Nie wiem do końca...

Ja mogę o sobie powiedzieć, że byłam w szoku ;-; pewnie kilka osób to potwierdzi...
Posłuchajcie [tak, wiem jak to głupio brzmi, przecież wy to czytacie ;-;]. Ja jestem na tej stronie krótko. Wiem, że pewnie to wam się też nie podoba. Przez to pół roku nie poprawiłam się zbytnio w rysowaniu. To też wam przeszkadza. Wiem też, że [według was] kilka razy was obraziłam.


No ale możecie mi wyjaśnić łaskawie, czemu to do mnie macie znowu pretensje? Bo ja czegoś tu chyba nie łapię.
Popatrzcie, jak to wygląda ~ zaczęło się mniej więcej od JAPANstyle. Zajęłam pierwsze miejsce, to nawet protest się pojawił, że prace są niesprawiedliwie wybierane. Przez cały drugi etap [tj. Spring] byłam wystraszona, że jak coś zajmę, to znowu coś podobnego się pojawi. I? Zajęłam III miejsce, a osoby od protestu chyba uznały, że mam za swoje, i nie warto robić rabanu. W Marine nie zajęłam nic, i miałam spokój.
A teraz? O komentarzach i faworyzowaniu pisałam w It hurts, więc o tym wiecie.
Teraz, kiedy zajęłam I miejsce w MP, w kategorii 14+, jest...dziwnie.
Zobaczcie:
  • standardowe czepianie się
Nie minęło chyba nawet pół godziny od ogłoszenia wyników, a już ktoś musiał stwierdzić to, co wszystkim od JS przeszkadza, czyli...

Giny blue
MadCalanchoe się nie należało, bo bardziej catty night. Jej praca była o niebo ładniejsza od niej. Kurcze nie wiem czemu ona cały czas wygrywa ( prawie co miesiąc) :/ Mi się to nie podoba.

...Ale wiesz że to moja trzecia wygrana w życiu, nie?

Dziękuję za drugie miejsce! ^^ Gratuluje pozostałym!

Tak, bo nikt nigdy nic nie wygrał, w tamtym roku nie było MP, nikt nie pokonał mnie w springu i w marine...bo wygrana jest tylko, jak ja wygram, tak?
Do Giny blue i tych, którzy będą hejtowac wyniki: MC zasłużyła na wygraną tak jak wszyscy tutaj. Nie możecie jej obwiniać o to, że wygrywa, że jej prace są tak dobre, iż zajmuje jakieś miejsce w konkursie. Jeżeli nie podoba Wam się coś, zostawcie to dla siebie i pomyślcie co ona czuje


Tak, jak fajnie, wygrałam przed MP dwa [DWA] razy, i już jest, że cały czas wygrywam ^^ i to prawie co miesiąc ^^
Nie no, sarkazm był ;-;
Myślcie, błagam...no nawet jak już musicie hejtować, to róbcie to z głową ;-;

Tak, nikt nigdy nic nie wygrał...ludu, jeśli inni wcale nie wygrywają, to znaczy, że wy widzicie chyba tylko mnie, dla was tylko ja zostałam MP ;-; a co z Kejtisiem? I Aniaa2004? Co z pozostałymi miejscami? Te utalentowane dziewczyny nie istnieją? Wy już, drodzy hejterzy, nawet nie myślicie, co piszecie. Owszem, nie zaprzeczam, że niektórzy mają wąty też co do innych osób, które coś zajęły, ale personalnie to się na mnie odbija, bo...właśnie nie wiem. Co ja wam takiego zrobiłam?

Anonimowy
Stronka i wgl wszystko co z nią związane ostatnio jakoś mnie dołuje ;-; Jak czytam wyniki, to nie mogę uwierzyć jakie beztalencia wybieracie! Oczywiście nie mówie tu o wszystkich zwycięzcach, ale np. ******, ****, *******, itd. moim zdaniem nie powinny nic zająć ;-; Miło było mi korzystać ze strony, ale odchodzę. Pa pa.


Kejti Lou
W sumie to nikt nie będzie tęsknił zważając, że piszesz z anonima. Jak dla mnie to tchórzostwo. Lilla Lou nie wybiera osoby które tyko ślicznie kolorują i wszystko cacy. Oni patrzą jakie osoby robią postępy, jak się angażują i czy zachowują się fair w stosunku do innych ;)


Anonimowy
Ale tu chodzi o pracę a nie postępy.Ja też wolę TM
Gruszka


Ratilove Lps
Według mnie obaj anonimowi mają racje. Mistrzyni projektowania powinna mistrzowsko projektować, a nie "robić postępy". Ja też zrobię sobie przerwę od stronki.


Lilla Lou
Według nas te właśnie osoby zasłużyły na wygrane, brałyśmy pod uwagę ich całe galerie (a nie tylko ostatnie prace).
Tytuł VIP Lilla Lou otrzymały wybrane osoby które robią postępy, są w porządku wobec innych i są aktywne na stronie.
Takie tytuły będą przyznawane na bieżąco.

Znowu zostałam źle zrozumiana i moje prośby odnośnie hejtowania zostały zignorowane.
Szkoda...


ninaleksandra 7976
zgadzam się ~ MP [o wszystkie kategorie mi chodzi] powinna mieć piękne prace w galerii, ale postępy też się liczą. Co z tego, że komuś powinie się noga i praca na konkurs wyjdzie nie taka piękna? Tu powinna się liczyć cała galeria, a przynajmniej nie tylko praca na finał ;-;

Zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony, kto oczywiście pisze z anonima, bo jakżeby inaczej...szkoda, że ludzie albo ignorują prośby o zaprzestanie hejtowania, albo po prostu nie czytają postów ze zrozumieniem ;-;


Anonimowy
Piszę z anonima bo nie mam konta google,więc się nie wypowiadaj jak nie wiesz :*
Według mnie tylko 1 praca się liczy,ale ok...

ninaleksandra 7976
Ale podpisać się pod komentarzem to nie łaska ;-;

Anonimowy
Mistrzyni projektowania - to chyba logiczne, że musi być najnajnajlepsza ze wszystkich, ale gdyby miała tylko jedną pracę najlepszą to co to byłaby za mistrzyni...? ;-;
~Angoraa

Anonimowy
Zapomniałam...
Gruszka

ninaleksandra 7976
Ang ma rację...jeśli MP miałaby wszystkie prace przeciętne czy gorsze, ale na finał stworzyłaby cudo, to...co to za mistrzyni, która ma tylko jedną przecudną pracę?

Anonimowy
Czy gdybyś szła na konkurs z języka angielskiego,jako osoba,która nic nie umie i miała w nim najwiecej punktów a wygrałaby osoba która miała 1 pkt na sto,ale ogólnie była dobra to byłoby to fair?
PS:Lilla Lou,to nie jest hejt tylko moje zdanie.UZASADNIONE
Gruszka

ninaleksandra 7976
ale co innego konkurs, w którym bierzesz udział kilka razy, a co innego cała galeria ;-; i nie wierzę, że praca, która wam się tak bardzo nie podoba [mam głupie przeczucie, ze chodzi o moją], była aż tak szkaradna...i lilla lou ocenia prace według swoich kryteriów, i teraz pewnie admin czyta te komentarze i zastanawia się, czy jest sens robić mp w przyszłym roku, skoro wybór, który należy do jury, i wam nic do tego, jest według was taki zły...nie wiem, może załóż swoją stronkę, ściągnij na nią lud, i oceniaj prace jako ty ~ czyli jury...i tak wyjdzie, że komuś się wybór nie spodoba...

Nie ogarniam, o co wam chodzi ;-;





Porównania do konkursu do teraz nie mogę pojąć...przecież, jeśli chodzi o konkursy, to jest inaczej...
W konkursach WIEDZY, masz zazwyczaj kilka odpowiedzi do wyboru. W konkursach na rysunek liczy się coś innego. Nikt z was nie wpadł na to, że ll może ma swoje własne kryteria oceniania prac?
Poza tym, wiem, wiele z was by chciało wybierać prace zamiast jury. Ale...czy wtedy to nie wy bylibyście jury, którego wybory wam się tak nie podobały? To jest przeczenie samemu sobie...

Dziękuję +Catty Night, za ten komentarz na ll, i +Lusia Art. za pokazanie super speedpaintu, który macie poniżej ~ Qinni



Podziękowania też dla wszystkich, którzy nie mają pretensji o wyniki do mnie [tak wgl, to jaka jest w tym moja wina? Ja jedynie zrobiłam pracę]


Aha, jeszcze niespodzianka dla pretensjonalnych


Bye~~



10 komentarzy:

  1. Szkoda gadać ;-; Współczuję Nin :( To nie fair że tylko Ciebie się tak uczepili :( Przecież nic im nie zrobiłaś. Po prostu talentu Ci zazdroszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni [ o hejterów chodzi ] nie myślą co mają pisać? O co oskarżać? Nie umieją czytać ze zrozumieniem? Przecież, to nie od Nas [ robiących prace na MP] zależy, czy zajmie się pierwsze miejsce czy nie. My, możemy się starać, robić prace, itd. Cały czas trzeba się starać. Poza tym, jury, ocenia sprawiedliwie, i bierze pod uwagę postępy... ---- Hejterzy, a weźcie się zastanówcie, jakby to było, jakbyście to wy oceniali prace? Ciągle by wygrywała ta sama osoba, lub ta, którą "lubicie" itp. Nic by nie miało sensu. Więc, nie miejcie do nas pretensji. Nie przepierdujcie, tylko weźcie się do pracy. To najlepsze wyjście. [ Rozpisałam się za dużo ;-; ] ~~ CrL

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze gadasz Nin! ;D Polać Ci xD Ulalala sobie śpiewam. Ulalala sobie śpiewam a hejterzy idą spać! <----- Nie zwracajcie na to uwagi po prostu od nadmiaru słodyczy we łbie mi się poprzewracało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejty dla hejterów! Zazdrość ich zjada i nic innego nie potrafią jak tylko hejtować.
    Ale dasz radę :)
    Nike Loke

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech...moje zdanie: 1. Tak , inni może nic nie wygrali , ale i może nie zasługują. Nie każdy MUSI coś w życiu wygrać. 2. Zgadzam się z Angoraa. Co to za mistrzyni , jak nigdy się nie stara , tylko się stara by dostać tytuł mistrzyni , to kim ona jest? Owszem , na MP każdy powinien się postać , ale na codzień też. 3. Hejty to ZŁO! Wybory jury są dobre! Jeśli ci się nie podoba to spierd****. ~ kitty333.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh...Masz racje...Hejterzy nie są fajni...To ludzie opętani przez Billa Cyferkę. ;-;
    -Marcel dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z wami bez dwóch zdań. Ech...ci żałośni HEJTERZY, widocznie ich życie jest tak nudne, że interesują się życiem innych [niewinnych] ludzi...smutne... HEJTER = czyli nikt kim można by było sb zawracać głowę... Nina pamiętaj - NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ [wiem, że to nie łatwe :"(], zawsze walcz do końca, oni w końcu zginą [bo są słabi i nie potrafią nic więcej oprócz hejtowania] a ty przeżyjesz [bo jesteś silna...MYŚLISZ...wiesz czego chcesz...miałaś tyle okazji aby się poddać, a jednak jesteś dalej. I to świadczy o twojej sile]. Jej, od kiedy jak tak gadam ....O.o....

    OdpowiedzUsuń
  8. +Logana
    Się poryczałam...
    MWERKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio współczuję, nin. Czy oni nie mają uczuć? To jest po prostu żałosne! Nie wiem co powiedzieć. Nie powinnyśmy się przejmować hejtami, ale wiem, że tak się nie da. Jeszcze raz współczuję! ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamiast hejtować, powinni iść i rysować żeby zrobić postęp i też wygrywać.. ;)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję