21 czerwca 2016

Dużo się dzieje...czyli długaśny post [ankieta, MP, dokumentacja, i jeszcze kilka spraw]

Hej ^^ tak jak obiecałam, podsumowanie ankiety już się robi ^^
OD RAZU UPRZEDZAM...format ankiet się zmienia, więc i pytania i wasze odp wyglądają inaczej [choć teraz łatwiej mi to wszystko sformatować], i dałam przy tworzeniu ankiety opcję "wymieszaj kolejność" czy jakoś tak, więc...nie zdziwcie się, jak w waszych odp zobaczycie gdzieś teksty o końcu czy początku ankiety...po prostu ktoś miał taką kolejność, i już

[UWAGA. Pytania zamknięte i odpowiedzi na nie na dole posta!]

Ile masz lat?(44 odpowiedzi)
0246810121416182022242618 i więcej14 - 1710 - 13mniej niż 105 (11,4%)26 (59,1%)12 (27,3%)4 (9,1%)
IndexLiczba
45
326
212
14
Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.


Wiek...tu raczej mojego komentarza wam nie potrzeba...[a, i muszę pisać pochyłym tekstem komentarze do waszych odp, bo...inaczej zlałoby się to w coś nieczytelnego]


Gdzie mieszkasz?(44 odpowiedzi)
0123456789nie mieszkam w…woj. lubelskiewoj. świętokrzyskiewoj. zachodnio-p…woj. podkarpackiewoj. wielkopolskiewoj. lubuskiewoj. kujawsko-p…woj. łódzkiewoj. dolnośląskiewoj. opolskiewoj. mazowieckiewoj. podlaskiewoj. małopolskiewoj. śląskiewoj. warmińsko-…woj. pomorskie3 (6,8%)1 (2,3%)6 (13,6%)9 (20,5%)3 (6,8%)6 (13,6%)3 (6,8%)5 (11,4%)5 (11,4%)3 (6,8%)3 (6,8%)2 (4,5%)1 (2,3%)1 (2,3%)2 (4,5%)2 (4,5%)5 (11,4%)
IndexLiczba
173
161
156
149
133
126
113
105
95
83
73
62
51
41
32
22
15
Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Najwięcej czytelników jest...z...małopolski! [a żem Amerykę odkryła ;-;] cieszy mnie to, bo sama mieszkam w tym województwie [ale ciekawostka ;-;]

Czy lubisz ankiety na chrysiridii? Na jakie pytania chciałabyś/chciałbyś odpowiedzieć?(41 odpowiedzi)

Jakie dasz na takie odpowiem ^^

Nwm...lubię a na pytanie....jak często wchodzisz na chrysi ? ;-; nwm.... 'v'

Ja, jak często wchodzę? Co najmniej raz dziennie, żeby sprawdzić, czy przybyły jakieś komentarze, i jak coś poodpowiadać na nie ~ prowadzenie bloga jest super, ale czasem męczy ;-;

Lubię, chociaż mogłoby być mniej pisania, więcej zaznaczania.

Poniekąd rozumiem, że wolicie zaznaczać, ale...pisanie jest mi potrzebne, bo 1. nie umiem przewidzieć wszystkich opcji, 2. to jest lepsza forma komunikacji, a i podsumowanie takiej ankiety jest chyba ciekawsze w odbiorze

Tak, lubię ankiety. A pytania? Nie mam pojęcia.

Różne

Powtarzam jestem tu pierwszy raz

W takim razie witam cię serdecznie ^^

Kocham.Wszystkie możliwe

Nie lubie!Co ty sobie myślisz???Ja kocham!!!

Na np.Masz zwierzęta itp..

Jakie tylko zadasz

Kocham ankiety na chrysiridii riphearii,bo są kreatywne,mają super pytania,są fajne,wesołe.Po porostu genialne.A ty jesteś Bardzo kreatywna,miła,fajnie piszesz itd...Dużo by tu pisać.Ach...

To moja pierwsza,ale jest fajna.Ile ważysz?XD Co lubisz jeść?

Lubię. Pytania są spoko. Nwm, co bym jeszcze mogła wymyślić.

Nie mam wymagań.

Yyyy... trudne... Ile masz lat? XD Nie no... może coś mądrzejszego... Czy czytałeś/łaś Harrego Pottera? :O Jak tak, to jaki wrażenia po przeczytaniu??? (nie zadawaj tego pytania... bezsensowne jest XD)

Tak bardzo mi się podobają :) pytanie? Nie wiem... obojętnie, odpowiem na wszystkie ;) [no, prawie wszystkie]

ankiety są spoczko :) a pytania to nwm

lubie ^^

Lubię. A nwm.^^

Tak

Tak, lubię. Pytanie: Sama nie wiem... to bardzo skomplikowane pytanie XD

Lubie :) Na takie z odp do wyboru :vv

Głosowałam w każdej ankiecie, są bardzo interesujące.

Tak.

Lubię...a o pytania to nawet mnie nie pytaj

Lubię takie zacne ankiety ;D Nwm na jakie pytania...

Bardzo lubię, pytania są spk...

Lubie ☺

Lubię ^^ Nie mam pomysłu na pytania, zostawiam to innym.

Nie mam pojęcia.Na wszystko odpowiemy!!!

Na takie jak w LBA.

Nie wiem

Nie lubię.JA KOCHAM!!Chciałabym odpowiadać na pytania np.Jaka jest twoja ulubiona piosenka,książka itd.

CAŁKIEM

NIE WIEM

Różniutkie ^^ KONIEC ANKIETY ;( Będę tensknić ankieto :((((((((((((((((((

Lubię

Nie mam pytania

NIE

Ojeju......Nie nawidzę takich pytań :( ;( Kocham ankiety a co do pytań to...eh....no może....Ile godzin dziennie po pracy/szkole spędzasz przy komputerze lub telefonie? Takie ni z gruszki ni z pietruszki :/ albo Ktoś podaje Ci szklankę wypełnioną do połowy wodą. Co myślisz? też niezbyt.To mejbi Ile ważysz [BEZ KOMA]

Kocham:)Może ulubiony kolor:)

Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Czy chętnie czytasz blogi?(44 odpowiedzi)
05101520253035Raczej nieRaczej tak36 (81,8%)8 (18,2%)
IndexLiczba
236
18
Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Od jak dawna jesteś [bo zakładam że jesteś] czytelnikiem chrysiridii?(44 odpowiedzi)
0510152025od terazod kilku dniod kilku mies…od roku7 (15,9%)29 (65,9%)3 (6,8%)6 (13,6%)
IndexLiczba
47
329
23
16
Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
O czym, czego jeszcze nie było na chrysi, chcesz przeczytać? (44 odpowiedzi)

O Twoim dzieciństwie... Czyli twoje ulubione kreskówki, zabawki i tak dalej ^^ Jeśli oczywiście pamiętasz :P

Sr skóry

Na temat SR już się wypowiadałam...chyba nie warto się powtarzać ;-;

Nic, co nie było, ale mogłoby być więcej dokumentacji.

Na pewno o jakiś innych problemach na LL i nie tylko ( np. o problemach w realu) i nie wiem o czym innym xD

O czołgach XD.A tak serio to wszystko przeczytam

Emmm... Może ulubieńcy miesiąca? Nie wiem ;-;

Ulubieńcy...miałam kilka razy chęć zrobienia tego, ale...to nie w moim stylu. Czemu?1. dużo osób to robi, 2. to jest takie [bez obrazy] trochę bez sensu, poza tym przy każdym poście już wam "speedpaint dnia/tygodnia/posta"  dodaję...

Nie wiem liczę na creative xD

O Tobie:)

O twoich ulubionych słodyczach!

Raczej piszesz to co chciałabym przeczytać, jet ok

Cóż...mało by wymieniać...

Nie wiem :(

Chciałabym przeczytać post o twoich przyjaciółkach lub DIY.Ewentualnie chętnie przeczytam dokumentację projektów,SR ust i chciałabym zobaczyć twoją kolekcję szkicowników.Chcę też przeczytać post o rzeczach,którymi tworzysz.Ogólnie przeczytam wszystko co napiszesz

Przyjaciółki...[lel, w realu nie mam więc mnie zaskoczyliście tym pytaniem czy prośbą] kolekcja? Nie wiem, czy to można nazwać "kolekcją"...ale w sumie to ciekawy temat na post

O twoich pasjach i Back to school(Wyczytałam z koma poniżej i mnie jakoś wzieło XD

Mam dla was ogromną prośbę ~ może niektórzy już zdążyli zauważyć, a może i nie...że nie jestem zbyt "na czasie", m. in. dotyczy to wszelkiego rodzaju challengy, tagów [nawet nie wiem czy dobrze to napisałam], więc...byłabym ogromnie wdzięczna osobie [lub osobom] które wyjaśnią mi dokładnie, o co w tym "Back to school" chodzi, co należy zrobić...

Nie mam chwilowo weny, ale ... [JA] chciałabym sr włosów *-*

Nie mam wymagań.

SR skóry...

Jeju, ale trudne pytanie... [serio] nie wiem, przeczytam wszystko... a tu jeszcze czegoś nie było?
noo cuś o diy :)

Chyba widziałam już wszystko

nwm

Nwm...

Jakieś opowiadanie lub SR xD

Hm... o tym, ile czasu spędzasz nad rysowaniem

O tym jak i czym rysujesz ._. xD

Nwm, nie mam pomysłu. I tak czytam wszystkie posty i tylko nieliczne mi się nie podobają ^^

Nie wiem.Coś o osobach na ll....

Nie. Mam. Pojęcia.

Nwm...

Może jakiś nowy konkurs, albo Diy :\

Nw

Hmm.. Niewiem '-'

O twoich zwierzątkach(odpowiedź Kasi)O tym czym rysujesz,malujesz itp.(odpowiedź Basi)

O twoim stosunku do homoseksualistów

O nornikach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I czym tworzysz Tak?

O twoim stosunku do osób ,które udają miłe przy kimś a są inne

O TOBIE

BACK TO SCHOOL,ORGANIZACJA ITP

ABJW

Nie wiem

Diy

O tym jak można TAK zepsuć swojego bloga

Oświeć mnie, kiedy i czym go zepsułam ;-;

O Organizacji i Back To SCHOOL :)

Organizacja!!!!!!!!Back to school i czym tworzę

Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Wolisz posty o ll, czy relacje z wycieczek, itp? [patrz: post "Relacja" czy inne cuś] Dlaczego?(42 odpowiedzi)

o ll

o ll

Lubię wszystko co napiszesz... Oj to zabrzmiało nieco dziwnie...

Wolę ll, bo lubię, jak rysujesz.

Lubię obydwa rodzaje

Lubie Cię w roli detektywa:3 Tłumaczysz jakieś magiczności

Lubię czytać obydwa rodzaje postów... Fajne są

O LL i różne wojny!

Inne cuś.Bo fajnie piszesz

Relacje,bo super opowiadasz.Powinnaś zostać pisarką.Piszesz fajnie i wydaje się jakby była to dla Ciebie przyjemność NINALEKSANDRA JEST SUPER!

O LL

Lubię posty ,w których opowiadasz o hejterach itp.Dlaczego? BO MASZ DO TEGO DAR MOJA DROGA!Piszesz fajnie łatwo i prosto.GRATULACJE DLA NINY ZA TO ŻE TAK PRZYKŁADA SIĘ DO BLOGA!

O LL ,bo są ciekawe LOL

Lubię i te i te. Wszystkie są ciekawe, co do wycieczek, to są super zdjęcia. A jeśli chodzi o ll, to są fajne quizy, [ ^^ ] i zdjęcia prac w przybliżeniu, itp.

Nie mam wymagań. Lubię wszystkie posty.

A nie wiem! I to i to fajne :)

Nie wiem... wszystkie świetne :D relacje mają dużo zdjęć, a o ll no to, jeżeli mnie tam nie ma jak dzieje się coś, co mogłoby mnie zaciekawić, to wiem że po jakimś czasie dowiem się stąd ;)

o lilla lou

Oba, ponieważ nie jest to monotonne

nwm

Lubię i jedne i drugie :D

ll

Posty o LL są fajne i relacje z różnych miejsc sa spoko, więc dla mnie jest po równo

LL! Nie chce mi się rozpisywać ._.

Posty o problemach na LL

Wolę posty o ll.Dla mnie są ciekawsze.

Chyba o LL...jakieś takie....bardziej mnie dotyczące[?]

Lubię wszystkie posty :D

Wszystkie twoje posty mi się podobają i czytam je z wielką chęcią

To i to ........ (^v^)

Wolę posty o LL, bo bardziej mnie to interesuje. Ale nie mówię, że tamte mi się nie podobają lub coś!

Relacje z wycieczek,bo fajniasto piszesz

o LL.Czyli o szkicownikach i projektach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inne cuś,a nie wiem

Chciałabym post o tym co myślisz o osobach kopiujących posty z innych blogów

Chętnie się na ten temat wypowiem w przyszłości, dzięki za pomysł

O LL, BO FAJNIE PISZESZ

RECENZJE!!!!!!!! <3 Chcę DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUŻO recenzji od ciebie.

LL

Relacja

Ogólnie nie lubie tego bloga...

Aha. I teraz pytanie ~ jak nie lubisz, to po co tu jesteś, i czemu rozwiązujesz ankietę? W sumie to nie mogę ci zabronić tu wchodzić, ale ja jak czegoś nie lubię, to zwykle tego unikam...

No więc Dlatego że w twoim wykonaciu są ciekawe i fajne Lubię recenzje

Posty o LL.Są super!

Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Czytasz komentarze innych pod postami?(44 odpowiedzi)
02468101214161820222426NieNie zawszeTak26 (59,1%)14 (31,8%)5 (11,4%)
IndexLiczba
326
214
15
Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.

Muszę przyznać, że miło mi, że większość osób jednak czyta komentarze innych pod postami ^^ tu nawet nie chodzi o mój komfort, czy jakieś moje widzimisię ;-; zwyczajnie, jeśli nie czytasz koma [i chcesz skomentować post] to może wyjść na to, że się powtarzasz, i będzie trochę głupio ;-;

Komentujesz? Skomentowałaś/skomentowałeś kiedykolwiek chrysi?(44 odpowiedzi)
0246810121416NieRaz się zdar…Kilka razyTak, często t…13 (29,5%)16 (36,4%)7 (15,9%)13 (29,5%)
IndexLiczba
413
316
27
113
Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.

Czy atmosfera, jaka panuje na chrysi, odpowiada ci?(44 odpowiedzi)

Tak

Tak

Tak

Tak

Tak

Tak

Tak

Tak

uOczywiście zacna Nin

uOczywiście zacna Nin

Oczywiście, że mi odpowiada :) Jakby było inaczej to mnie by tu nie było :P

Bardzao C;

Tak, jest super.

Oczywiście ;-)

Oczywiście

Jestem tu nowa, ale np. Niektóre brogerki gdy poaiesz(kulturalnie) że mogł by coś poprawić to od razu że jestem hejter i w ogóle

Rozumiem ;-; niektórzy faktycznie, nawet kulturalną uwagę czy obserwację wyrażoną w komentarzu biorą za hejt...ale są tez tacy, i to komentatorzy, którzy piszą coś jak typowy hejt, a potem zapierają się, że to tylko grzeczne zwrócenie uwagi ;-;

Oczywiście.Chrysi jest super

Jest ok

Jest ekstra!Miła itp.

Tak : )

Oczywiście!Jest miła ,ciepła,urocza a miętowe tło tylko to umila iż jest to mój ulubiony kolor.Piszesz świetnie i to głównie ty tworzysz tą prze-genialną atmosferę!Kocham tą atmosferę! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mam nadzieję iż nie denerwuję Cię to że tak się rozpisuje:)

Wręcz przeciwnie ^^ im więcej napiszecie, tym bardziej się cieszę, że ktoś odważył się napisać [bo, jak wynika z ankiety, dość dużo osób nie komentuje postów, i ja wtedy nawet nie wiem, kto mnie czyta ;-;]

Tak,bo jesteś ty

O, jak miło ^^

Odpowiada, dlaczego by nie?

Oczywiście.

Tak :3

Jasne :D bez zastrzeżeń :D

nooo raczej tak :)

czasem nie ale ogólnie tak

Tak. Raczej tak.

Tak :)

Raczej tak.

Nawet bardzo x)

Tak :D

Pewnie :>

Odpowiada NAM!

Dziękuję WAM ^^

Raczej TaK,Bo JeSt FaJnIe CaŁkIeM

Odpowiada.Jest taka...inna.Fajne posty,Fajny ludź prowadzący bloga i fajne człowieki czytające.

Jej ^^

OCZYWIŚCIE,CZEMU BY NIE?

tak

Średnio.Denerwują mnie osoby,które komując u CB udają miłe a serio są inne.(Znam co najmniej 4 takie osoby;-;)

Tak odpowiada

NOPE

Sorki, szanuję twoje zdanie, ale, niestety, muszę cię poinformować, że jesteś w mniejszości

Ja na blogach nie wiem co to atmosfera.O co chodzi?

Chodzi o to, czy dobrze się czujesz, wchodząc na bloga, czy posty są pisane odpowiednim językiem, czy nikt [a zwłaszcza blogger] cię tu nie obraża, itp. [w skrócie: czy lubisz to wchodzić]

Tak!

Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Było chociaż jedno pytanie w tej ankiecie, na które odpowiedzieć nie umiałaś/umiałeś, więc zakreśliłaś/zakreśliłeś lub napisałaś/napisałeś byle co? Dlaczego?(44 odpowiedzi)

Nie

Nie

Nie

Nie

Nope

Nope

Nie, nie było takiego pytania ^^ Nad każdą odpowiedzią się dłużej zastanawiałam :D

Nope 'V'

Nie ma takiego.

Chyba nie. Nie pamiętam ;-)

Nie,bo te pytania są super.Proszę o więcej ankiet

Było nieobowiązkowe pytanie o ankiety na chrysi i pytania, na które chciałabym odpowiedzieć. Nie wiedziałam, co napisać :C Lubię ankiety na blogu, ale druga część pytania sprawiła mi problem... Więc trochę głupio odpowiedzieć na jedno pytanie z dwóch, więc je zostawiłam...

Hmmmm jedno, dlatego że ejestem tu od niedawna

Nie,bo pytania są całkiem proste;)

Nie,narazie nie

Nie robienie czegoś takiego nie jest ok.

Nie...Te pytania są SUPER

Nie,ta ankieta ma jasne proste i idealnie sprecyzowane pytanka ;)Ogólnie widać iż przyłożyłaś się do ankiety i dobrze!Uwielbiam ankiety w twoim wykonaniu. Mam nadzieję że częściej będziesz je robić:)

Jeszcze nie wiem!Zachowaj kolejność zacna koleżanko!

Niet. Wszystko wypełniłam. ;-;

Nie było nic takiego. Tylko nie znam za dobrze województw i nie wiem czy mieszkam na dolnośląskim , czy śląskim. A jak coś jestem kitty333
.
Tak: "Na jakie pytania chciałabyś/chciałbyś odpowiedzieć?"... To trudne jest O_o

nooo raczej nie było :) zwykle znajduję jakieś wyjście

Nie było, ponieważ była prosta i przyjemna

na razie nie XD

Nie. Bo nie było takiego.

Było dość... trudne? Jakoś ostatnio brakuje mi słów XD

Raczej nie

Nie, do tej pory nie było takiego pytania.

Nie.

Nie. Bo nie.

Coś tam takiego było...

Niestety tak xD

Nie ☺

Było..

Nie było!

Jedno,bo nie mam zdania LOL

JESZCZE nie :)

NIE,BO PYTANIA SĄ FAJNE(A W TLE LECI SARSA XD )

nie

Nie ,dlaczego?ABJW

Bo nie wiem na jakie pytania chciałabym odpowiadać w ankiecie

Ojeju....To dopiero 2 pytanie a ty już pytasz ;_;

Jedno,nie umiałam odpowiedzieć:(

Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Czy ktoś kiedykolwiek [nie tylko na ll] poprosił cię [uprzejmie lub nie], byś oceniła/ocenił lub skomentowała/skomentował jego jakąś pracę, filmik, itp? (44 odpowiedzi)
051015202530NieNie pamietamTak, nawet n…Tak7 (15,9%)30 (68,2%)4 (9,1%)8 (18,2%)
IndexLiczba
47
330
24
18
Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.

To było typowe pytanie do statystyk. Zadałam je, żeby wam pokazać, jaka jest skala żebrania w internecie ;-;

Masz konto Google, czy komentujesz anonimowo? Jeśli masz, ale używasz opcji anonim, czemu to robisz?(44 odpowiedzi)

Mam konto na Google :P

Oliwia Arciszewska - Stworek na lilla lou nie nie jestem anonim 'v'

Anonimowo, nie mam konta.

Nie, nie mam konta Google

Anonimowo,bo nie chcę ujawniać danych osobowych

Mam konto Google i komentuję z niego.

Mam i nie używam anonimu. Jak coś mam, to pi prostu to mówię

Anonim bom lubie ja

Nie komentuje ;-;

Mam konto Google.

Nie komuje,ale jak już to z kąta Googl

Anonim,bo lubie z niego korzystać :P

Mam,lecz komentuje anonimowo ,bo moja nazwa jest dziecinna: Maja Monster High My Litle Pony-także jak widać pokazać się z czymś takim w moim wieku to coś jak przestępstwo.Niedługo jednak założe nowe konto.

Nazwę konta g+ można spokojnie zmienić w ustawieniach...chyba że na ciebie google też ma focha, i nie pozwala zmieniać ;-;
Skomentowałam tylko raz.Anonimowo,bo moje nazwisko świętym być

Anonimowo, bo ni mom konta. ;-;

Nie mam konta google. Komentuję anonimowo.

Ni mam :( Piszę z anonima...

Mam konto Google... nie używam anonima O.o ktoś tak wgl robi? [wiem głupie pytanie...]

mam konto google i z niego korzystam bo wole żeby ludzie wiedzieli kim jestem

Posiadam konto Google

no comment

Używam opcji anonim, ponieważ moja mama poprosiła mnie, żebym w internecie, nie podawała swego imienia i nazwiska, a nazwa mojego konta, składa się z imienia i nazwiska. Za to zawsze się podpisuję. ^^

Nie komentuję, raczej czytam...

Nie, zawsze komentuje jako Gosia "Goami" Miko

Mam konto

Posiadam konto, ale komentuje anonimowo, ponieważ wtedy nikt nie wie kim jestem i mogę swobodnie wyrazić swoją opinię.

No właśnie...słuchaj, jeśli twoja opinia nie jest jakimś hejtem czy czymś, to spokojnie możesz ją wyrażać

Mam konto blogger i google, ale używam konta z blogera.~Lis Ander

Mam :T

Częściej piszę z konta Google, jednak czasami pisze z anonima bo np. nie chce mi się logować. Ale się wtedy podpisuje pod komentarzem :3

Nie mam konta Google ,więc komentuje anonimowo
Mam google... Ale pisze z anonima bo hasła zapomniałam XD

Nie komentuję anomimowo.

Nie komentujemy.Ale spróbujemy

Anonimowo,ponieważ mama kazała ;-;

Dziś skomętuje po raz 1 .anonimowo,bo mam problem z logowaniem

Konto Google ~Chocolate Monster

NIE KOMENTUJE

NIE WIEM

Anonimowo.Odruchowo

Nie komentuje Anonimowo

Tak mam jako Laura Siatecka

Używam konta

Ja?....Anonimowo....bo ....no....tego.......No nie wiem ;-; Bo po prostu UFIELPIAM

Mam konto,lecz wolę z anonima,bo dane osobowe....

Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Czy myślisz, że ankiety pozwalają poznać lepiej swoich czytelników? Dlaczego?(44 odpowiedzi)

Myślę, że tak... Zależy jakie pytania są w tej ankiecie ^^

Ponieważ można się dowiedzieć co lubią co chcą aby zmienić na blogu itp;

Tak. Najfajniej jest przy sprawdzaniu wyników.

Wiem coś o tym ^^

Oczywiście! Dowiadujemy się wtedy, co o nas myślą, jakie mają poglądy, co może zmienić, itd.

Tak,bo każdy pisze coś od siebie i można się poznawać nawzajem i podzielać własnymi poglądami

Tak, ponieważ wtedy można się dowiedzieć, co należy zmienić, co zostawić...

Noooo zależy jakie są pytania

Tak,bo wiesz co kto uważa itp.

Nie,bo nie każdy odpowiada zgodnie z prawdą

Warto poznać opinie czytelników, to jest ok

Oczywiście,można się wygadać itp...Jak ktoś jest kreatywny to tu wypisze wszystko:)

Tak,bo każdy tu pisze to co myśli [chyba]

To zależy od pytań,ponieważ nie zawsze są one precyzyjne,lecz ankiety na chrysiridii są precyzyjne i pozwalają poznać lepiej czytelników.Zadajesz śwetniutkie pytanka i za to kocham twój blog i uwielbiam ciebie.Ale nie tylko za to:)

Tak,a dlaczego to nie zbyt wiem ;-; Ale wiem że tak ;/

Tak, bo każdy się wypowiada, i wyraża swoje zdanie. Dzięki czemu, widać co komu "odpowiada" itp.

Nie wiem czemu , ale tak.

Myślę, że to prawdą jest!!! Gdyż np.... wiesz ile mamy lat XD

Hymmm...myślę, że... [ wow ja myślę?! ] raczej tak, bo dowiadujesz się z nich wiele rzeczy od osób, które wypełniają tą ankietę np w jaki sposób oceniają ciebie/innych, charakter, a reszta zależy [chyba] od zadawanych pytań :)

noooo mim zdaniem tak, bo można lepiej ich poznać, no nwm

Tak, ponieważ pomagają poznać ich opinię

emmmm.......

Chyba tak. Emm nie wiem jak to uzasadnić.

Tak, można poznać różne poglądy.

Myślę, że tak, ponieważ łatwiej jest ci wybrać temat posta i wiesz, czego ktos chce

Bo odpowiadają na pytania xd ^^

Tak, ponieważ głosowanie jest anonimowe i nikt nie boi powiedzieć co o danej rzeczy myśli.

Tak, w ankietach czytelnicy podają informacje.Pozwala to poznać ich zainteresowania, pasje.

Pewnie tak. Wiesz co im się podoba, co by na blogu zmienili itd.

Nwm xD

Szczerze to nie wiem... Może dlatego ,że piszą co im się podoba?

Tak. Bo dzięki temu bloger wie o czym ma pisać😉

Uważam, że tak. W końcu poprzez ankiety pytasz nas o różne rzeczy, które Cię ciekawią.

Zależy,bo czasem pytania są ok a czasem nie

Chyba tak :)

Nie mam zdania

Zależy od pytań Nin :)

TAK,PONIEWAŻ LUD PISZE CO SĄDZI W DANYM TEMACIE

NIE WIEM

A Bo Ja Wiem (ABJW)

Bo wiesz ile mają lat... Gdzie mieszkają... Czym się interesują i takie podobne ten tegesy.

Tak

NWM

O k***a!Skąd mam to wiedzić?hmm.... CHYBA tak! POniewarz tak

Nie wiem ;(

Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Jeśli, chcesz, to się przedstaw, napisz coś o sobie, chętnie dowiem się, czym interesują się moi czytelnicy, co lubią, itp. Nie musisz tego pisać, ale przynajmniej napisz, czy przyjemnie ci się wypełniało tę ankietę [dlatego pytanie jest wymagane](44 odpowiedzi)

Uwielbiam wypełniać ankiety ^^ I nie wiem dlaczego :P Muszę... Nie lubię o sobie pisać :/ No ale przecież mnie znasz, zacna koleżanko xD

Pewnie ♥ pozdro dla ciebie ^^

Chmmmm...jestem Oilwia mam przezwisko powietrze i stworek *i wiele innych ale to moje ulubione...*lubię rysować malować i lepić z modeliny...uwielbiam zwierzęta ^^tak przyjemnie wypełni mi się tą ankietę 'v'

Miło mi ^^ pozdrawiam

Wolę zaznaczać odp. niż pisać, ale ankietka spoko.

Bardzo miło mi się wypełniało. Tak naprawdę, to chcę Ci podziękować, ponieważ to dzięki Tobie nie przestałam rysować. Dzięki Twojemu postowi, po którym biłam się z myślami, stwierdziłam, że nie ma sensu teraz się obrażać i dołować. Jeszcze raz dzięki.~ Karuś

[dalej nie wiem, co w tym poście było takiego cudownego, ale i tak dzięki] to ja dziękuję ^^ i pozdrawiam

Mam na imię Zuzia.To ja prosiłam o ankietę i dziękuje.Koffam świnki morskie i LL.Ankieta jest super

Jej ^^ dzięki, bo to m. in. dzięki twojej prośbie ankieta była tak długo, a ja zebrałam więcej odp niż wcześniej ^^ pozdrawiam

Lusia ;-; Jeej... Lubię rysować, projektować, jeździć na rolkach, grać w siatkówkę. A ankieta fajna ^^
Pytania są raczej do czytelnik ou w że tak powiem,, zaawansowanych" i interesuje się modeliną, rysunkiem i mangą

"zaawansowanych"...nie wiedziałam, że na chrysi można być w czymkolwiek zaawansowanym, no może oprócz spamienia ;-; pozdro ^^

Weronika lat 12,kocham LL rysować i tego bloga i PAD'a oczywiście.Mam 2 świnki morskie,psa i 5 kotełketów.Masz ekstra bloga :)

Dzięki ^^ pozdrawiam [tak, zamierzam pozdrowić wszystkich, którzy się podpisali]

Mam na imię Olivia i mam 16 lat.Mieszkam w Czechach:3

To chyba niedaleko [wiem, gdzie to jest, tylko coś mi słowa umknęły] pozdrowionka ^^

Ankiety są ok[kocham je <3] Lubię czytać, rysować.

Sandra mam 18 latełków i kocham jeść noi rysować.Uwielbiam Cię...Ot tak Ankiety mi się nie wypełniało przyjemnie,dalej się ją wypełnia:)

Miło mi strasznie ^^ miałam stracha przez moment, że umiem pisać coś, co czyta tylko lud w wieku ok. 12 lat [nie obrażając nikogo] pozdro ^^

Oliwia,12 lat lubie rysować

A ja KOOFFFAM rysować ^^ pozdrawiam ^^

Maja,kocham chrysiridię ,LL,TM od biedy oraz chomiki i szczury.Mam 2 chomiki(oddzielnie trzymane!)Masaja i Gettę oraz 5 szczurów:Amisa,Boczka,Herbatnika i wysterylizowaną Fionę.Mam też psa Anielę rasy Bokser.Ma ona 3 latka.Marzę o kocie brytyjskim i czekam na zarezerwowanego kociaka.W przyszłości będę mieć konie lub chociaż 1 konia. Lubię rysować i blogować,lecz mój ostatni blog usunęłam 12.03.2015 z powodu braku powodzenia.Tak w ogóle to mam 14 latełków i 2 młodsze siostry:5-cio letnia Alicja i 8-śmio letnia Martyna.Mam starszego brata 16-sto letniego Maxa. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ankieta jest super:)

Pozdrowionka dla ciebie ^^ ja obecnie nie mam zwierzaka ;-; też usunęłam bloga, nawet kilka [PAD jest, macie link w "Kim jestem", po prostu...teraz jest nieco...inny?]

Kaja to moje imię(Uwaga !Rozpisuję się!) a mój wiek waha się pomiędzy 9 a 10 lecz me urodziny odbędą się za dwa dni!!!!!!!Lecz i tak zaliczam się do kategorii poniżej 9 lat :( Mam psa Arbuza ,kota Ćpaka ,chomika Kacutera,świnkę morską Lui,myszki Tosię i Mosię(kiedyś była jeszcze Aosia,ale los zadecydwał... ;( ) ,szczurka Fantasie,konia Melkę,lecz ma już 22 lata :(,królika Mannę i oczywiście 3 szynszylę:Gerdę,Kaja,Śnieżkę(I dawniej Malwinkę,ale była agresywne i ją oddaliśmy ;( ).Mam też siostry.Jagoda ma tyle lat co ja,bo jest moją bliźniaczką,Nina ma 15 lat,Asia 18 lat.Mam też przybraną siostrę(moją kuzynkę),bo jej rodzice już jej nie chcieli.Miła wtedy 5 lat,a teraz ma 11.Mieszkam w Łodzi ,w dużym domu.

Rozpisuj się częściej ^^ wszystkiego naj z okazji urodzin [które pewnie już były, nie mam daty odp ;-;] i pozdrawiam ^^

Wypełniało się przyjemnie. ^^ Ty mnie chyba już znasz, ale spoko ... xD ~~ Caroline Lou

Oj, CrLu, znam ~ pozdro ^^ [#OhYeahWidziszNadużywamTejEmotki]

Tak chętnie , ale nie mam pomysłu na coś o sobie.

Tak, przyjemnie. Jam jest Ania (Aganka) nienawidzę pływać, gdyż treningi zrobili nam 4 razy w tygodniu po 1,5 godziny i ja już nie wytrzymuję... jak większość mojej klasy... Uwielbiam rysować... Lubię Olsikową... Na Lilla Lou mam konto od ponad 5 lat... No i tak...

To jesteś na ll dłużej [o wiele] niż ja...kiedyś też chodziłam na treningi pływackie ;-; skutek? No, chyba się nie utopię...chociaż...pozdro ^^

Jam jest Loguś ^-^ może mnie znasz... [przypuszczam, że w jakiś 15/20%] pewnie że miło się wypełniało ^-^ lubię Nutellę xD, piątki i czwartki, ciebie, twoje ankiety....bloga tego...
nooo ankietka była przyjemna :)

Znam ^^ Nutella the best xD pozdro ^^

Catty z ll. Przyjemnie mi się wypełniało tą ankietę (chociaż rzadko biorę w takich rzeczach udział i nie ogarniam zbytnio)

[Zauważyłam że rzadko] to hej ^^ miło mi i pozdro ^^

Gram pięć lat na flecie poprzecznym... Mam 9 królików bo dwa dni temu królica ,mi sie okociła ( może chcesz jednego) gram rok na fortepianie.. Lubie rysowac i projektować... ^^ i uwielbia twojego bloga. Jak już napisałam w poprzedniej ankiecie to wbijam ci 5 wyświetleń dziennie ^.^

A, pewnie najwierniejsza czytelniczka ^^ [nie no, nie obraźcie się za to, plis] pozdrawiam ^^

No hmm... Więc jestem FloRainly... znasz mnie z lilla lou... ;-; lubię... czytać, rysować... ech nie wiem. A ankiety zawsze przyjemnie się wypełnia.

Hej ^^ tak, znam [lel, pół ankietowanych znam] pozdro ^^

Meve

O, hej ^^ kojarzę cię, jako jedna z pierwszych na ll zaprosiłaś mnie do znaj ^^ pozdrowionka ^^

LAMNOROŻCE! *-*

To ja Liwia. Kobieto, pokazuj więcej swoich rys i rób tutoriale czy szkoły rysunku! ^^

Livieł, może coś będzie ;-; [tak mi teraz wpadło do głowy...często pokazuję rysunki na wattpadzie, głównie dlatego że łatwo mi się tam je dodaje] pozdro ^^

Ogólnie to koffam SCIULEŁY <;3)~~ (pewnie już wiesz kim jestem). Ankieta była przyjemna, bardzo sensowne pytania.

Tak, już wiem doskonale ^^ dzięki, pozdrowienia od nin ^^

Tak w skrócie o mnie: ołówek, kredki, kartki, historia, książki, rysunek, wnerwianie wszystkich do okoła, pesymizm, optemizm, ironia....I kilka innych.

[wnerwianie, oj, moja cecha] pozdrawiam ^^

Nom, przyjemnie ^^ Madzia jestem '-' na wsi sobie mieszkam...umiem grać na kilku instrumentach...rysuję sobie...piosenki robię...życie rodzinie uprzykrzam...mleka dużo piję...

[nie lubię mleka ;-;] Pozdro ^^ też jestem ze wsi, ale ja wszystkim uprzykrzam życie

Przyjemnie się ją wypełniało ;) Wybacz mi ale niezbyt mi się teraz chce wszystkiego o sobie pisać...
Super Ankieta! Twój blog jest super, ale może coś więcej o tobie :) Konkury ? no nie wiem

Lubie Starą Trylogię Star Wars (4-6) jako filmy i książki 😂

[nigdy SW nie oglądałam ;-; i teraz pewnie pół komów pod postem będzie, że mam obejrzeć...]

Mam napisać coś o sobie? Oki, jestem Isu. Interesuję się praktycznie wszystkim. Lubię mangę i anime, rysować, totemy, pianki i szamanów '-' no jest jeszcze pare rzeczy które lubię, ale inni czytając moją odpowiedź w wynikach ankiety uznają mnie za chorą psychicznie..

Yay, Isu ^^ niech żyje lud interesujący się wszystkim ~ mnie pewnie już uważają za jakąś kopniętą ;-; Pozdro ^^

Jesteśmy Kasia i Basia mamy 9 i 19 lat.Jesteśmy siostrami.Kasia lubi zbierać LPS i MLP,kocha rysować i kocha chomiczki.Basia nienawidzi marnowania czasu.Kocha świnki morskie rasy baldwin oraz uwielbia malować.Obie jednak mamy podobne zainteresowania.

Pozdrowionka dla was obu ^^ hm, ja przeważnie marnuję czas [m. in. na słuchanie tej samej muzy razy 200, szukanie speedpaintów na chrysi, itp...]

Mam na imię Rosie i mam 15 lat.Urodziłam się 01.01.2001 roku.Lubię kolorowanki ,szycie,malowanie,rysowanie.Mam 4 siostry ;-; Sofię,Louise,Kate i Mandy.Mają 17,12,10 i 8 lat.W zeszłym roku przeprowadziliśmy z Chicago do Krakowa.Fajna ankietka

Dzięki ^^ pozdrowienia i dla ciebie, i dla sióstr ^^ [ech...zawsze chciałam mieć jakieś zagraniczne imię...ech, w sumie "Nina" brzmi tak samo w praktycznie każdym języku ;-;]

Mam na imię Eleonora i mam 12 lat.Kocham norniki mam 3 Saharę,Groszkę i Czekoladkę, a nie długo dołączy do mnie Ogóreczka.Mam też dwa psy.Jeden nie ma 1 łapy a drugi oka.Ze schroniska.Maja i Mana.Oczywiście mam 3 koty:Keshę,Bolkę i Choupę.Nie dawno za TM odeszła Kizia.Moja rybka[*].Mam 2 siostry Wiesławę i Antoninę.Mają 11 i 13 lat :)

Pozdrawiam ^^ [hm, takie imiona też mi się podobają ;-;]

Chocolate Monster.Imienia znać Ci nie trzeba.Ma 11 lat i 10 miesięcy[urodziny ma we wrześniu].Kocha świnki morskie i ma jedną,której imię zaczyna się na S.Świnka znana jest pod pseudonimem Czupiradło.Uwielbia rysować.Ma kredki K-I-N Progresso i K-I-N hardmuth OMEGA.Marzy o FC Eko 48 kol i o K-I-N Mondeluz 72 kol.Chce drugą świnkę ,lecz rodziciele nie wyrażają zgody.W sklepie zoologicznym może spędzić 12 godz. i jej się nie znudzi.Uwielbia swój pseudonim i próbuje swoich sił w malarstwie.Ma 6 kolorowanek anty-stresowych i wciąż jej mało.Ma konto na CAVIARNI i wszędzie[prawie] ogłasza ideę SPŚM-u.Kocha Fineasza i Ferba.Ma psa ,Którego pseudonim to Burek,a imię zaczyna się na H. THE END! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Przyjemnie się ją WYPEŁNIA

Też mam progresso [tak, nin, baw się w Kolumba, odkrywaj Amerykę]nie wiem, ile kolorowanek mam, ale mi na razie dość [tak, jestem leniwa] pozdrawiam ^^

MAM NA IMIĘ MAKSYMILIAN I MAM 12 LAT.KOCHAM RYSOWAĆ I GRAĆ W CS:GO.UWIELBIAM PSTRYKAĆ FOTY

Psrtykanie fot jest super ^^ pozdrawiam

nie chcem sie przedstawiac.fajna ankietełka

Ninuś ma 13 lat ijaijaoooooo a też ma duuużego psa ijaijaoooo(Odwala mi) A tak na serio.Jestę Nina (pjona) i mam 13 lat.Mam psa rotwailera i psa wilczura (Kapi,9 lat,Sauniker 12 lat) i kota Jumaka(1 msc ^^),oraz papugi Demeter i Korę (W zimie Persefonę[2 i 2 lata]).Koffam malować akwarelami i uwielbiam rysować(najbardziej sceny z mitologii greckiej <3[Dziwna ja]).Kocham czytać,a moją ulubioną książką (a raczej tlylogiom XD) jest Koalicja Szpiegów Agnieszki Stelmaszyk <3.Marzę o byciu wolontaliusem XD w SPK lub SPŚM,ale to przyszłość.Uwielbiam ŻELKI <3 #dziwnaja XD .Marzę o odwiedzeniu Francji.KOCHAM słuchać muzyki najbaldziej zespół COLDPLAY !!!!!!!!!! Marzę o spotkaniu Chrisa (Martina <3) a to możliwe bo przez cały sierpień będę w Londynie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kocham kolorowanki odstresowujące!!!!!!!!! To w skrócie o mnie THE END

[Pjona] Kto nie kocha słuchać muzy? Koalicja [...] nie znam, może przeczytam...pozdro, imiennicy czytelnicy [nie lubię jak mi rym wyjdzie ;-; tak, jestem dziwna]

Hejo, jestem Wiktoria, na LL Viczka. Lubię rysować, jeździć konno, czytać Harrego Pottera, pisać z moimi internetowymi przyjaciółmi (smutne :() i zachwycać się takimi rysunkami *-*

HP naj xD pozdro ^^

To ja Laurkapp której nie lubisz. Już więcej nie zgapię i tego się trzymam i obiecują. Zostańmy koleżankami

Nie jest tak, że się nie lubię...po prostu przykro mi jest, jak ktoś ot tak kradnie mój pomysł, i dodaje go jeszcze na konkurs...a i pozdro

Słaba ta ankieta...

Warto wiedzieć, że słaba ;-; witaj w mniejszości ;-;

Ja?Mam na imię Jagoda <3 Mam 12 lat <3Mam 3 świnki morskie: Blubek,Kuki i wysterylizowana Gabi <3Mieszkam w Krakowie.Kocham rysować i czytać twojego bloga.I od biedy Juli lou. Konie(c)

Hej ^^ dzięki za czytanie ^^ pozdrawiam ^^

Maja,16 lat.Mam 2 świnki morskie.10-cio latka Tadzia i 4-ro latka Arka.Moje świnki są chorowitkami.Tadzio to cukrzyk z chorymi stawami,a Arek ma kłopoty z nerkami,przez to że karmiono go m.in. solą.Mam też psa.2-wu miesięczna Sara przybyła do nas 4 dni temu.Jest rozkoszną bokserką.Lubię rysować i malować.Wycinanki to moje 2 imię,a 3 to kolorowanki.Chcę wydać własną.Marzę o kotku,ale szukam takiego,który będzie moim przeznaczeniem. Mam młodszego brata,Jasia.Ma 6 lat.Kocham LL

Ja mam na drugie [nin-Kolumb] Aleksandra [wiem o co chodziło] kotki...kotki są ciudne ^^ pozdrowionka ^^


Ok, to było jednocześnie przyjemne i męczące ;-; to odpowiadanie...

Przejdźmy do dokumentacji:

Zdecydowałam się zrobić remake/redraw mojej kochanej OC Chrysi ^^


Coś mi się zepsuło ze skórą, i wyszła jakaś taka ciemna ;-;


Postanowiłam zmienić Chrysi odrobinę...nie, wiem, czy to są dobre zmiany, to już wy możecie ocenić





Mam niezbyt dogodne warunki robienia zdjęć ;-; ale mam nadzieję, że nie jest tak źle...

MISTRZOSTWA PROJEKTOWANIA 2K16

Cóż...


Wyniki MP poznałam...kiedy odświeżyłam stronę po zrobieniu screena [powyżej], by móc stworzyć memy o powietrzu, które zajęło wszystkie miejsca we wszystkich kategoriach ;-;



Ja...ja...
Ja nie wiem co napisać ;-; a dobra, wiem...
ZROZUMCIE. Ja wiem, że "MadCalanchoe się nie należało, bo bardziej...", i inne takie ;-; ale, czy wy, do jasnej *******, nie możecie pojąć, że to nie zależy ode mnie? Ni należę ani  do zespołu ll, ani tym bardziej do jury. Więc co jest tutaj moją winą? W dodatku, pisanie takich komentarzy, jest totalnie bezczelne, zważywszy na fakt, iż ll napisało, cytuję:
Zapewne nie każdy zgadza się z naszym wyborem, ale bardzo Was prosimy abyście
nikogo nie krzywdziły złośliwymi komentarzami,jeśli macie inne zdanie.

Ostateczne decyzje zapadły po kilku dniach trudnych negocjacji i cały zespół Lilla Lou
odpowiada za wyniki:)
To tekst z bloga ll, podobny jest na fejsie, i chyba był na stronce pod wynikami. Ale zawsze ktoś musi się czepić, i to o kogo [personalnie]? O mnie, jakżeby inaczej?
Nie mam bladego pojęcia, o co wam wszystkim chodzi.
JA NIC NIE ROBIĘ BEZ POWODU
[Nie posiadam na bloggerze większej czcionki, sorry]

Wiem, wygrałam na JS, jestem ble. Zajęłam trzecie miejsce w springu? Dobrze mi tak. Wygrałam MP w kategorii 14+? Jestem fuj.



Ale, zostawiając ewidentnie zazdrosne osoby, gratki dla wszystkich i dzięki za wzięcie udziału w
ankietce ^^


Dam radę? Dam radę. LBA od +Laura Siatecka [nie wiem czy to akurat twoje g+, bo wyświetliły mi się dwa]

1. Czego używasz do rysowania?
Kredek FC Polychromos, KIN Progresso, Bic, LYRA, KIN Mondeluz, oraz tego co mi się wda znaleźć ;-; oczywiście długopisy, cienkopisy, mazaki, farby czasami...

2. Jakie jest twoje skryte marzenie?
Mieć święty spokój od trapiących mnie spraw ;-; nie do spełnienia

3. O czym marzysz?
Obecnie...jestem głodna...więc chyba o czymś do jedzenia, no i oczywiście chcę się wyspać [co mi się od prawie roku nie udaje ;-; nie wiem czemu, chyba przez stres]

4. Co byś robiła w niebie gdyby nie było kartek i kredek?
W niebie? [przemilczmy, że by mnie tam nie wpuścili] zapewne rysowałabym na kompie lub fonie;-;

5. Jaki jest twój styl?
Ubierania? Nie wiem, coś z rockiem, grungem...tak dokładniej to czarne gatki, najlepiej czarny T-shirt z jakimś krzyżem czy czachą, no i moje kochane martensy ^^

6. Od kiedy jesteś na LL ?
Od prawie pół roku

7. Twoje ośgnięcia na Lilla Lou ??
1 miejsce w JAPANstyle
3 miejsce w Spring
1 miejsce w MP 2K16 ALOHA HAWAII
wszystko to w kategorii 14+...ech, i gdzie to:
Kurcze nie wiem czemu ona cały czas wygrywa ( prawie co miesiąc)
;-; widać ktoś mnie nie zna, i to bardzo [to o ten komentarz chodzi jak coś]

8. Jakie chciałabyś mieć zwierzątko?
Kotka. Albo kolejnego wrzaskunka [czytaj: papużkę falistą]

9. Czy jesteś od czegoś uzależniona?
Od rysowania i chęci spania [gupie rymy nie zasługujo na pisownie poprawnom]

10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? 
Obecnie "Soap" Melanie Martinez ;-; szczególnie przez słowa "God I wish I never spoke" ~ "Boże chciałabym nigdy nie umieć mówić" nie pytajcie może lepiej, czemu...

11. Od kiedy prowadzisz bloga?
Nieco ponad rok


I, tym samym, zrobiłam prawdopodobnie najdłuższy post na chrysi ;-; Proszę, męczyłam się ok. 2 h z tym wszystkim...ale jest, kochani czytelnicy ^^

A na koniec...speedpaint w wykonaniu Mapleleauf M




 



Dobra...coś mi nie chcą te pytania zamknięte wejść, więc wrzucę wam screeny tutaj [bo tak się składa, że w te puste pola nie chcę wleźć]








4 komentarze:

  1. Jeeej!Już jest!:)
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  2. Back to school to takie cuś gdzie pokazujesz rzeczy kupine do szkoły i jakieś DIY ,patenty itp.
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo czytania... -_-#
    Ale chyba dałam radę ^^
    Świetna ankietka :3 I odpowiedzi też^_^
    Piękny remake *-* <3 <3
    2 godziny nie poszły na marne ^•~

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, wyniki ankiety~ "niech żyje lud interesujący się wszystkim ~" ← nwm czemu, ale tym to mnie rozwaliłaś ;-; #niechżyje
    Nastała jakaś moda na świnki morskie? Dużo osób je ma. Ach, gratki za miejsce w konkursie~!
    Speedpaint z Wodogrzmotów <3

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję