12 czerwca 2016

It hurts

Hej...jak sprawić przykrość wszystkim [albo większości] uczestniczkom Mistrzostw Projektowania 2K16 Hawaii?

Niektórzy doskonale wiedzą, jak to zrobić...



Nie chcę was tu jakoś wprost urazić, od razu mówię...


Nie potrafię wyjaśnić, czemu zamazałam coś, co każdy może sobie w dowolnym momencie sprawdzić na ll...

Ten komentarz jest bolesny. Zapewne nie tylko dla mnie...
Słuchajcie, ja nie mówię, że nie możecie tak pisać, bo MNIE to boli, bo uważam że JA jestem najlepsza. Bo nie jestem. [ta, ja nawet słyszę, jak zaprzeczacie ;-;]
Rozumiem, że macie swoje faworytki w tegorocznych MP, i może nawet ktoś mi kibicuje. To nie zmienia faktu, że takie mówienie wprost "TY jesteś najlepsza, one nie mają szans, ty wygrasz" jest niezbyt grzeczne.
Pomyślcie, zanim napiszecie komentarz, o innych osobach, które go przeczytają. Czy im nie będzie przykro?

Poza tym, tytuł MP nie zależy tylko od tego konkursu. Zastanówmy się przez moment ~ czy konkurs o takim czy innym temacie [powiem szczerze, że dla mnie temat "Aloha Hawaii" jest beznadziejny], i wygrana w nim serio czyni cię najlepszą? Owszem, fajnie jest zostać wyróżnioną przez ll jako "ta najlepsza". Ale jury wybiera zwycięzców patrząc na ich prace na konkursy. Moim [podkreślam, MOIM] zdaniem, tytuł MP powinien być przyznawany nie tylko za to, jak ci pójdzie finał, ale za całokształt. NIE chcę tu [tym razem] wywoływać jakiejś rebelii czy czegoś, ale nie uważacie że żbey zostać Mistrzynią nie potrzeba czegoś więcej? Charakter powinien też się liczyć ;-; [ta, to by mnie od razu zdyskwalifikowało, za dużo osób ma do mnie wieczne wąty]


Autorkę tych komentarzy większość z was na pewno zna. 

Nie wiem, jaki jest sens w tym wszystkim, ale mi osobiście jest przykro czytać komentarze tej osoby, zwłaszcza po tym, jak wygarnęłam jej to, co nie tylko ja myślę o jej zachowaniu [tj. komentarze pisze takie jak wyżej, jak jest konkurs i bierze udział to "ocenisz moją pracę pt. '******'?", itp...]. No i zyskałąm wroga, kolejnego [wiecie, już nawet mogę was kolekcjonować]. 

Najgorzej, jak takie osoby nie zauważają własnych błędów. Ja wiem, idealna nie jestem. Ale staram się być szczera i pomagać innym [także w realu, ale niestety jak trzeba pomóc mi to już chętnych brak], i są osoby, które to cenią i mnie lubią. I to nie za to, że ładnie rysuję, ale za to, że jestem sobą [a przynajmniej próbuję być]. 

A że prawda jest niekoniecznie miła? [zauważyłam kiedyś, wiem że to głupie stwierdzenie, że lud daje mi się poznać często od najgorszej strony] Cóż, to wy ją tworzycie ;-; a ja, niestety [a może i stety], ślepa nie jestem ;-;


Ja nie wiem, co robić ;-; swoje zdanie ja już wyraziłam, teraz wasza kolej 

Speedpaint rosheruuu the nerd



Co myślicie o poście? Spotkaliście się z takimi komentarzami? 
A jak speedpaint?

14 komentarzy:

  1. Prawda, mnie też takie komentarze bolą. Ale wtedy sobie myślę, że ta osoba (która napisała ten komentarz) nie dostała się do finału i już mi się humor poprawia :D Tak jestem wredna i dobrze mi z tym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta osoba, nie wiem, czy się nawet zastanawia nad tym, co pisze, i czy to kogoś może urazić. Za to, innym by to pewnie chętnie wypominała. ;-; Robi to złośliwie, i tyle. Też nie lubię czytać komentarzy napisanych przez tą osobę. Wszystkiego się odechciewa ... ;-; ~~ Olać [ tą osobę] i się nią nie przejmować, bo tylko nam się humor psuje. ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to jest wredne... można powiedzieć że praca śliczna... ale no to się robi nie fajne... jak ktoś pisze... że praca musi wygrać ;-;
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  4. Yyyy... Nin, nie wiem co napisać ;-; ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tą teorią ale widziałam u Ciebie dwie ściągnięte prace na LL. Nie chodzi mi o to że tak nie możesz tylko o to że ludzie się wkurzają potem idzie afera, ( np. Lepsza jakość już bez tej... Wiesz o co mi chodzi. ) a potem usuwają konta. I nie chodzi mi o te poszkodowane osoby tylko o ludzi z LL. Skąd wiesz że np. ( przez usunięcie konta ) nie tracą za to pieniędzy albo że nie jest im przykro. Bierz pod uwagę to od kogo ściągasz. Tak szczerze to nie wiem jak ocenić tego kogoś charakter ale myślę że Ci się uda :)
    PS Masz boskie prace *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli...czekaj...to "widziałam u ciebie dwie ściągnięte prace na ll" jest w sensie, że ja ściągam, czy ktoś ode mnie? I "bierz pod uwagę od kogo ściągasz" też...do mnie to czy do ogółu? [wiem, jestem niekumata] a jak do mnie, to napisz, które prace są "ściągnięte", proszę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z króliczkiem i z tym rączkowatym serduszkiem. A wiadomość... ( ? ) 1. Ty tak prawie ściągałaś ale prace były różne 2.No cóż do Ciebie i do ogółu żeby pomyśleli za nim zaczną tak robić

    OdpowiedzUsuń
  8. z króliczkiem...[sorki, śmiać mi się chce] pisałam, że to jest postać z czegoś [pewnie z anime], a takie postacie może rysować każdy, a z serduszkiem, to od kogo niby ściągnięte?

    OdpowiedzUsuń
  9. Od Konto Usunięte. Wiesz ja sama nie wiem ale to widziałam i to PODOBNE a nie ściągnięte. (Sorka za taki byk :( ) A opisu nie czytałam tylko komki... Ale jednej się podobało a drugiej nie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. od tej, co mnie nazwała hejterką? [nie na czasie jesteś] ona to ode mnie wzięła...to skomplikowane ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.lillalou.pl/artwork/show/id/g1kl4md0l6e02q ~~ to było dwa razy dodane, i pod pierwszym zwróciłam jej uwagę, że to jest podobne do mojego, no to ona że mojego nie widziała...to ciekawe, bo szkic ten sam, serce z rąk, też sweter, blond włosy, oczy, nawet spodnie też ciemne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaa... To sory. Dobrze że nie mam LL bo by mnie prześladowali za te komki które bym ci popisała tam ;) A twoja nowa praca jest MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie shejtowaliby...bo bym ci spokojnie wyjaśniła [każdą sprawę najpierw staram się spokojnie wyjaśnić, a potem, wszystko zależy od drugiej osoby...jak mnie obrazi, tak jak tamta użytkowniczka, to niech się nie dziwi, że mogę być niemiła...i cieszę się że to wyjaśniłyśmy...mam ogromną prośbę - piszcie do mnie dokładnie o co wam chodzi, jak nie chcecie w komentarzach, to mam email ~ olainina@gmail.com, chętnie z wami popiszę, jeśli macie jakieś wątpliwości...bo widzicie, jaka jestem nie do końca kumata]

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie na ten podany w "kim jestem" też możesz pisać ;-; gdziekolwiek mnie znajdziesz, to pisz, nie ignoruję wiadów [no ok, te powiadomienia o czymś tam z wattpada czy fb to tak, ale wiady ~ nope]

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję