29 czerwca 2016

LBA #3

Hej ^^
Przybywam dziś do was...z LBA od +Logana Logana [jej blog]

Nigdy nie przepadałam za wyjaśnianiem, czym jest LBA...zresztą, można to przy prawie każdej nominacji przeczytać, więc...

Pytanka Logany i moje odp:

1. Co Cię najbardziej ciekawi?
Hm...wszystko ;-; ludzie, świat...no i motywy innych ludzi...i czemu Kicia musi mnie drapać po ręce jak to piszę...albo czy dwie szamponetki wystarczą na moje włosy

 2. Co miałaś wczoraj na obiad?
...o ile pamiętam, to pierogi ruskie od babci

 3. Jesteś realistą, pesymistą czy optymistą, na czym to wnioskujesz?
Nie lubię tych określeń...nie mam pojęcia, optymistką nie, bo nie jestem zawsze taka 'hepi' jak inni, pesymistką nie, bo są rzeczy, które lubię, i umiem się cieszyć, a realistką nie, bo...nie wiem czemu ;-; pewnie przypomnę sobie później...

4. Jaki był najdziwniejszy/najśmieszniejszy filmik, który oglądałaś na YouTubie?
Wiem, zbyt śmieszne to nie jest, ale po prostu uwielbiam ten filmik


I jeszcze to


5. Śpisz przy otwartej czy zamkniętej szafie?
Zamkniętej...chyba...chociaż moja obecna szafa się niedomyka...

 6. Wierzysz w magię i duchy?
Raczej tak ;-; [ta, dziwnie być mną]

7. Jaki jest twój ulubiony cytat [może być więcej niż jeden]???
"Bez twojej zgody nikt nie może sprawić, byś poczuł się gorszy" [całym swoim postępowaniem przeczę temu cytatowi...]
Oraz parę innych

8. Wolisz zapach deszczu czy skoszonej trawy?
Chyba deszczu

9. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
Islandzkiego naturalnie

10. Jesteś bardziej szalona, czy taka spokojna i normalna?
Szalona ["All the best people are crazy"]

11. Które europejskie miasto podoba Ci się najbardziej?
Reykjavik, bo...jest na Islandii...gdzie jest zimno...i chcę tam kiedyś polecieć


Teraz...jak zwykle, nie zamierzam nikogo nominować, bo...jestem dość leniwa ;-; poza tym, znając życie, połowa osób nie odpowie...ech...



Króciutki jak na mnie post...mam nadzieję, że dowiedzieliście się z niego czegoś ciekawego, albo że was przynajmniej nie zanudziłam na śmierć ;-;


Speedpaint xXIDeathHoundIXx



5 komentarzy:

  1. Dzięki za wykonanie zadania :D fajny ten kot xD i cytat -em, nie mam określenia dla niego jest po prosu no...no. A speedpaint taki poruszający...ona jest taka... ech, znów brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post jak zawsze :)
    MarysART

    OdpowiedzUsuń
  3. A i super filmik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jesteś:)
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te posty, z LBA ;D Się fajnych rzeczy można dowiedzieć xD Ta, ten kot to zajefajny jest ... xdd ~~ CrL

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję