1 czerwca 2016

Life Together, Die Alone ~ dokumentacja "projektu"

Hej...[to nie jest tylko post o rysunku, jeśli interesuje was druga część, po prostu przewińcie]


To słowo "projekt" jest w cudzysłowie nie bez powodu...otóż, by móc dodać choć kawałek tej pracy na stronkę ll, wzorowałam się na jednym z moich ulubionych szkiców postaci ^^ [pewnie i tak mi prace usuną, przez jej..."przekaz"]
[twarz, wzorowana na twarzach z ll ;-; nie wiem, czy to wyszło takie, ale...mi się podoba]

[te oczy...one hipnotyzują...]

A teraz, w przerywniku, trochę o koncepcji tej pracy...
Do jej stworzenia zainspirował mnie niesamowity speedpaint "Picture Perfect" xXIDeathHoundIXx...wideo mnie wzruszyło, zwłaszcza kiedy zrozumiałam, o co chodzi w jej pracy [ale nie liczcie, że będę wam tłumaczyć]


[polecam obejrzeć...]


[tutaj sama skóra...ostrzegam już, że w trakcie prac zmieniałam koncepcję rysunku co chwila]


[te jej włoski...są po prostu świetne, jestem z siebie dumna]


[dziewczyna, która w pierwszym założeniu co do wyglądu pracy miała mieć na głowie chustkę i być chora na raka ;-; ale mi nie wyszło, więc została z czapką]


[nogi w pierwszej wersji]


[...i w ostatecznej wersji]

[to miała być skrzynka...ale wyszły książki]


[kawałek tytułu pracy...]

Mam dla was pewną [pewnie znaną informację] ~ na czarnych kartkach pigment kredek wspaniale się rozchodzi, ale robienie zdjęć pracom...to jakaś masakra ;-;

Ale...po tylu fragmentach tej pracy...w końcu pokażę wam efekt końcowy 


[zrobiłam coś nie w swoim stylu...po wielu próbach zrobienia zdjęcia pracy, w końcu się poddałam i ją zeskanowałam, przy okazji popisując się ciemnotą i po wielu latach użytkowania skanera, dopiero w dniu dzisiejszym odkrywając, że da się zmienić rozdzielczość pracy]

A teraz...INFO ^^


Pod tym linkiem macie listę osób, które zakwalifikowały się do finału...na której jestem ^^ myślałam że co najmniej zemdleję, gdy się dowiedziałam ;-;
Dziękuję osobom, które mi kibicowały [w liczbie pewnie ok. 10 najwięcej], oraz gratuluję finalistkom ^^

Hmm...teraz...nie wiem, podziękowania czy coś dla kilku osób...m. in. tym, którzy są ze mną, wspierają mnie, dla których jestem...hmm...autorytetem [?] czy czymś ;-; oraz dla +Isunna Art+xcvbnqp+Ayris XD+Kejti Lou+Wiktoria Kreczmańska+Rebecca Scarlet+Kamola designer+Jula Lou+Avenir+Natalia Pożoga+Zuza Pater, +Vixenne, +wszyscy komentatorzy i stali czytelnicy, którzy nadal mnie lubią i podziwiają [?] [hm, dużo was tu powymieniałam, wiem]

W dodatku, pierwszy raz jestem pierwsza...w ARCHIWUM KONKURSÓW >> VINTAGE MARINE ^^ I, nie wiem, czy aż tak mnie kochacie, [to powinno być w ""] czy coś innego, ale nagle jakimś cudem z moich ok. 250 ocen, jak wczoraj sprawdzałam, zrobiło się...403. Nie wiem, jak to wyjaśnić...albo nagle coś zaczęliście głosować, albo źle popatrzyłam wczoraj na swoją sumę ocen, albo...magia ( ͡° ͜ʖ ͡° )




No to...po zamęczaniu was różnymi rzeczami, żegnam się...i czekajcie na następny post, tym razem o różnicach między "inspirowaniem się" a inspirowaniem się...i kopiach i innych takich...




PS. 10000 wyśw. zamną, +Kejti Lou, zobaczysz a challenge się spełni ^^

13 komentarzy:

  1. Piękna praca <3 i ten filmik *-*
    Kamola

    OdpowiedzUsuń
  2. WOoOW cudna praca... to Ty jesteś chodzącą magią... ostatnio w jednym komentarzu na LL pisałaś "... że chciałabyś mieć sumę ocen pod swoją pracą ok. 300 [wiem, trochę przekręciłam, bo nie pamiętam pod którą to było pracą i co dokładnie pisałaś, ale mniej więcej o to chodziło]" a tu 403 - gratuluję :D tego i zajęcia "któregoś" miejsca w konkursie Marine :D magia magię przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałam chyba 200..i pod starą, pierwszą pracą na JAPANstyle [za co mnie ochrzaniła jedna użytkowniczka tak btw] i dzięx ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zawsze byłaś autorytetem (nie jestem psycho xd), i twoje prace (jak tak można rysować do jasnej..) zasługują na tyle głosów, więc się nie dziw xD
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten speedpaint jest naprawdę poruszający, choć.. przez ten uśmiech (lekki, ale co tam) dziewczyny trzymającej zdjęcie mój yandere'owy umysł snuje dziwne teornie spiskowe dotyczące tego rysunku... eee, tego wcześniej nie było! Zresztą twój rysunek jest tak samo poruszający *-* *druga częć posta →* Podziękować mi? Za co? *wraca do posta szukać powodów* Dzięki ^^ (← że mi dziękujesz (?) w tym sensie.. ee.. ten... pa.. *oddala się niezrozumiana*)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne *-* Pięknie cieniujesz ^•~
    Obejrzałam filmik i nie wiem, co napisać. ;-; Gdy zrozumiałam jego przekaz, zaczęłam płakać... T-T

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamola ~ dzięki ^^

    Juleł ~ dziękuję ^^

    Logana ~ [już to komentowałam]

    Marcel ~ dzięx

    Vixenne ~ jej, dzięki...nie wiem co napisać ;-;

    Isu ~ nieważne za co, ważne ze dziękuję

    Lusia ~ miałam dokładnie tak samo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ninu ~~ Super rysunek ^^ ~~ Ej, popłakałam się jak to obejrzałam ;-;

    Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  9. *o* Nin pięknie rysuje!!! Nin ma talent!!! ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak btw ten filmik oglądałam na szkolnym korytarzu...Poryczałam się na cały korytarz...;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za wstawienie tego speeda, dawno go nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję