27 czerwca 2016

MEMY

Hej ^^
Dzisiaj ma być przede wszystkim...śmiesznie xD
UWAGA. błagam was, trochę dystansu do siebie...te memy nie mają a celu nikogo skrzywdzić czy obrazić, proszę więc, nie piszcie komów że 'to jest niemiłe' itp...to ma być taka bardziej zabawa, więc zbyt na serio to prosiłabym jej nie brać...



Memy wykonałam ja i +Vixenne

Memy moje są...zacznijmy od tego, że jest ich mało...[trzy] więc je dam na początek


To jest odnośnie komentarzy pod wynikami wielu konkursów...często jest tak, że wystarczy wygrać coś raz [im mniej 'sprawiedliwie' w mniemaniu ludu wygrasz, tym bardziej cię pamiętają], a potem pojawiają się komentarze typu właśnie 'ona zawsze wygrywa', 'czemu ona wygrywa w co drugim konkursie'


Przy tym memie chodziło mi bardziej o odpowiedzi konkretnej osoby w ankiecie [tej, która trwa, mam wgląd w jej wyniki]...jeśli to czytasz, to wiesz...liczyłam to, i motylków jest [jeśli jesteś na 'stronie głównej' chrysi] tylko [czy raczej 'aż'] pięć...było ich więcej, zanim poradziłam sobie z designem, a w moim nowym podpisie jest ich też pięć...poza tym, może nie wiecie, ale motyle są istotą chrysi...[a, do tej osoby ~ miło mi, że wypełniłaś ankietę aż dwa razy, i dwa razy pisałaś praktycznie to samo]


To jest...screen, który zrobiłam, zanim poznałam wyniki MP, a przerobiłam na mem...teraz...nie mam programu do memów, te dwa pierwsze robiłam na komórce, ten na kompie, i chyba mi coś nie wyszło, no ale...


Teraz memy naszej drogiej Vixenne ^^ zapraszam na jej bloga ~ Sky Photos
[kolejność przypadkowa]


W tym jest dużo prawdy xD


To jeden z moich pomysłów na mem w wykonaniu Vixenne [jak dla mnie jest lepszy od mojego]




Mem odnośnie MP...[powtarzam, nie mam na celu nikogo obrażać]


Jej, kolejna wersja ^^






Mam nadzieję, że to trochę was rozluźni...są wakacje, więc zamierzam dodawać [w miarę] ciekawe posty, niekoniecznie o ll...mam w planach post o muzyce, którą słucham podczas rysowania, post o przyborach do rysowania, szkicownikach [ale na razie czekam na przesyłkę z MP, żeby to jakoś w jednym poście zmieścić...]

Poza tym...te motylki serio przyciągają uwagę bardziej niż posty?
A, i jeszcze...[więcej o tym będzie w podsumowaniu ankiety, które zrobię albo w ten piątek, albo jak zbiorę ok. 25-35 odp, żebym miała o czym pisać, a na razie mam 13 odpowiedzi...]
Tytuł MP ci się należał, ale w tym, że wszystkich obrażasz coś jest... (więcej w odpowiedzi na poprzednie pytanie oznaczonej symbolem *) [powiązana odp: Nie podoba mi się to, że często ostro wyrażasz swoje zdanie na tematy takie jak np. w poście ,,bo jej się nie należało". Czasami piszesz bardzo dołujące rzeczy o pewnych osobach i moim zdaniem jest to nie w porządku. *]
Moim zdaniem to prawda. Może spróbuj się zmienić?!!!?? [odp. jest na pytanie z ankiety, konkretniej na to o hejty, i czy są bezpodstawne]
Pewnie tego nie wiesz, ale ja się cały czas zmieniam, i teraz akurat się sobie podobam...powiedz mi, przynajmniej, czy w tym, co pisałam, np. w przytoczonym przez ciebie 'Bo jej się nie należało', kłamałam? Czy napisałam nieprawdę? Czy którykolwiek z komentarzy, które przytoczyłam w tym poście, wymyśliłam sobie, czy jednak one istnieją i każdy może je na własne oczy zobaczyć?
A może po prostu to taka nietypowa zemsta za to, że twój komentarz w 'Bo jej się nie należało' jest, i to bez kompletnie żadnej cenzury?


Ok, zostawiam to wam...a teraz kolejny speedpaint, tym razem przedstawiający Melanie Martinez ^^
Autor: peachgelic


Podobał wam się post?




17 komentarzy:

  1. Dzięki za opublilowanie i za reklamę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest miłe XD (oczywiście to był żart)

    Najlepszy ten z powietrzem i kotem XD

    Fajny speedpaint!

    Masz fiszkę?

    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  3. W sesnie taką jakby deskę? Nope ;-; nie umiem jeździć na deskorolce ani na rolkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jak zawsze memy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 na zachętę ;D Fajnie, że "rozluźniasz" atmosferę ... :') Ta, milion motyli ^^ ~ CrL

    OdpowiedzUsuń
  6. siupi~! ^^ [fajna kolorystyka na tym speedpaincie...]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :D fajne memy :D Super speedpaint :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacne te memy xD (ale jestem zmęczona -_-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat ankietę wypełniałam z Tutinką, i na obowiązkowe pytania, na które nie umiałam odpowiedzieć odowiadała ona, a potem wypełniłyśmy jeszcze raz, zamieniając się.

    OdpowiedzUsuń
  10. A w poście ,,Bo jej się nie należało" akurat moim zdaniem nikogo nie uraziłaś, ani nie jest to zemsta za pokazanie mojego komentarza, ponieważ każdy może go sobie zobaczyć. Chodziło nam o to, że niektórych mogą urazić takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że mogą urazić, ale są głównie po to, że ja nie pozwolę nikomu się tak obrażać, i to jest swego rodzaju forma obrony przed atakami ;-; skomplikowane

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, świetne mimy. Czego chcieć więcej? ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow XD ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś żadne mnie nie rozśmieszyło

    OdpowiedzUsuń
  15. Zronisz więcej memów? Ploszę *.* świetny post :) ~ kitty333

    OdpowiedzUsuń
  16. Więcej memów możecie zobaczyć u naszej drogiej Vixenne, macie w poście link do jej bloga, gdzie są memy

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję