28 czerwca 2016

Moja "kolekcja" LillaLou

Hej ^^
Ten post miał być kiedy indziej, ale...skoro szkicowniki z Mistrzostw przyszły przed chwilą [no dobra, nieco wcześniej], a ja mam już zrobione wszystkie potrzebne zdjęcia...oto jest to, co wiele osób strasznie ciekawi - moje szkicowniki i rzeczy z ll [ja bym tego z wielu względów "kolekcją" nie nazwała]


Najpierw to, co wiele osób [o was, moja Mafio myślę, pisząc to] interesuje...czyli nagroda za MP


[nie wiem, czy to dużo czy mało, bo...to moja pierwsza taka nagroda, ale, jeśli chcecie wiedzieć, największa na razie]

Dostałam to, co widać na zdjęciu [od razu was przepraszam za te zdjęcia, konkretniej za to światło na wielu rzeczach...] powyżej, czyli...
  • segregator LL Collection [szczerze to strasznie mi się jego klimat podoba]
  • szkicownik ROCK&MUSIC [w sumie racja, taki sam jak T-Shirts...]
  • szkicownik RedCarpet [z jednymi z moich ulubionych szkiców]
  • szkicownik ROYAL [strasznie mi się podoba]
  • dyplom
  • dwa plakaty [macie poniżej zdjęcia]
  • naklejki z logiem LL
  • dwie "plansze" [na razie nie mam lepszego określenia] naklejek
  • karteczki do segregatora

Teraz parę zdjynć [tak, specjalnie]



[why, słońce, why]
Plakaty są dwustronne...jak to widać na zdjęciach



Następnie kilka ujęć segregatora i karteczek do niego






[większość tego, co na zdjęciach jest niebieskie, w rzeczywistości ma zielonkawy odcień]


[dyplomik]


[koooooocham ten szkic...może i to dziwne, ale nie mam ulubionego szkicownika, ale mam ulubione obrysy...chcecie kiedyś post o nich?]


[kiedyś prosiliście o pokazanie mojej "kolekcji"...no więc składa się ona ze szkicowników z tego zdjęcia oraz tego, co dostałam dzisiaj + jeszcze jeden szkicownik Romantic, który, jak to ja, zgubiłam...acha, na tym zdjęciu macie szkicowniki ustawione w kolejności chronologicznej, w jakiej je dostałam/kupiłam, a ten drugi Romantic powinien być po T-Shirts]

Ok...w tym poście to chyba na tyle...
A, byłabym zapomniała...speedpaint, nieco inny od tych poprzednich, w wykonaniu iiKiui


Podobał wam się post? Macie jakieś pytanka?




13 komentarzy:

  1. WOW, świetna nagroda :D [no.. po prostu ci zazdroszczę ;)...] No ze szkicem zgadzam się z tobą :) też go bardzo lubię ^-^. I ty te wszystkie szkicowniki [jakby to ująć...] zaszkicowałaś? Dużo ich...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko 2 ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Vix ~ zastanowię się ;-;
    Logana ~ tak, wszystkie z ostatniego zdjęcia
    Anonim ~ ja przez prawie dwa miesiące bycia na ll miałam jeden

    OdpowiedzUsuń
  4. Ninaleksandra~Ja znam LL już od 2 lat...

    Zapomniałam się podpisać

    Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja znam od dawna, szkicowniki i konto na nim mam od pół roku ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, popieram Vixa. Podzielisz się?
    Swietna nagroda za MP. Może zrobisz recenzję? ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak ja też jestem trochę zazdrosna ;) Mega gratulacje! Co do szkicu to też jest mój ulubiony ^^
    Nike Loke
    P.S.
    Te szkicowniki są nowe prawda? (Chodzi o to czy są nowo wydane ;) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe jak nowe...Royal na pewno jest z początku czerwca 2016, reszta starsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Juuhuu ^^" fajny "zbiór" ;D Ja mam ROYAL, od wczoraj, dzięki Liwii xDD Db, nie ważne... ~~ mnie też się ten obrys podoba, [ ten ze zdjęcia ] (:

    CrL

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wszystkie te co ty :)Mam łącznie 34 szkicowniki w tym 2x Pyjama Party i 2xKawaii
    Kredka

    OdpowiedzUsuń
  11. Do niedawna nie wiedziałam, że jest taki szkicownik jak Royal o.o Też uwielbiam tą pozę <3 (nie będę mówic co to oznacza jeśli lubimy ten sam obrys, nie będę..) Fajne te nagrody :> też chciałabym kiedyś zająć jakieś miejsce w konkursie :^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nagrody 😍 bratki. Ja mam z LL ponad 40 szkicowników.

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję