8 czerwca 2016

NIE-prace ;-;

Hej...o ten post poprosiła mnie Aganka [pozdro]

Sprawa wygląda tak: wiele osób dodaje na ll nie tyle nie projekty, co...zdjęcia, np. z google, we heart it czy czegoś innego.



Nie mam pojęcia, jaki jest cel dodawania zdjęć takich rzeczy na stronkę, na której WIDAĆ, że umieszcza się rysunki. Może, nie wiem, to jest tak jak z kopiarami? [Bo, jeśli dodasz jakąś informację czy coś przy zdjęciu z googla, to można to jakoś usprawiedliwić, ale najczęściej nie ma nic ~ ot, ktoś znalazł coś w google i postanowił to dodać na ll]

Teraz wprowadzam coś nowego ~ spróbuję...wcielić się w jedną z osób, o których piszę ;-;

Więc...specjalnie poszukałam jakiejś fajnej grafiki w skarbnicy wujka google [no, i cioci chrome też]

[źródło: google grafika]

Więc, jak mam już moją grafikę, to zostaje mi ją zamieścić na ll

[tak prezentowała się w mej zacnej galerii]

[tak zaśmieciła galerię wszystkich prac ;-; nie wiedziałam, czy zamazywać wasze prace, czy nie, bo to by dziwnie wyglądało, jakbym zostawiła tylko swoją pracę i grafikę, z dodatku pracę na hawaii]

[a tu praca na podglądzie ~ ten opis...długo nad nim myślałam ;-; w sumie, nie było zbytniego ruchu, jak to dodawałam, ale wolałam wspomnieć w opisie na wszelki wypadek o tym, że nie robię się jak te...no...ech.]



I...wiem, nie umiem zrobić tak one ;-; ale, pomyślcie, co mi to dało? Wrzuciłam zdjęcie, które każdy może sobie wyszukać w google grafice, i zrobić z nim co tylko chce.
 Pytanie: po co?
No, ja w celach naukowych xD


Nie wiem, czy to coś dało ;-; znając życie, nie, ale kilka osób [nie mam pojęcia czym] zainspirowałam...


Na koniec, jak zawsze speedpaint ~ tym razem sarehkee ~ ten styl rysowania strasznie mi się podoba ^^
[z tylu wspaniałych speedpaintów trudno wybrać jeden na każdy post ;-; i na razie staram się za każdym razem innego artystę wam zaprezentować, doceńcie może ;-; ech, zaczynam marudzić...]



7 komentarzy:

  1. Doceniam to co robisz, bo to naprawdę zacna robota ^-^ Kolejny świetny post zacna koleżanko xD :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie rozumiem sensu wstawiania zdjęć, na stronę z RYSUNKAMI, ale cóż. Jak mówiłaś, coś tp. kopiarstwo ... ALe okej, podsumowałam to co wiedzą wszyscy, którzy to przeczytali... ALe spk, to moja cecha ... ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak najlepsze było jak ktoś wstawił zdjęcie klamki XD.
    Też nie rozumiem,czemu oni tak robią
    ~ FloRainly (o, nowa nazwa XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem wstawiania zdjęć z neta na LL, za to mnie coraz bardziej korci wstanienie moich rysunków (nie z LL) >;D Ej, kiedy było to zdjęcie klamki? :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Och... Dziękuję in XD Też mogłabyś być takim... kimś... *o* Inteligentny komentarz -,- ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez sensu wstawiać do galerii takie zdjęcia. Ja myślę, że to pewnie dlatego, że te osobą chcą pokazać, że to niby narysowały, chociaż to nie trudno odróżnić, że zdjęcie jest ukradzione xd. Dobrze, że admin czuwa i karze usuwać te prace :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam zdjęcia psa na ll pewnie z google

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję