13 czerwca 2016

Podsumowanie Ankiety Google Docs #1

Hej...jak wiecie [a przynajmniej większość z was zapewne wie], na chrysi ostatnio pojawiła się ankieta. Teraz, razem z wami, zapoznam się z tym co...a zresztą, zaraz zobaczycie [i TAK, będę komentować wasze odpowiedzi, nie myślcie sobie ;-;



32 odpowiedzi

Podsumowanie

Twoja płeć?

Kobieta3093.8%
Mężczyzna26.3%

Czy podoba ci się obecny design bloga?

Tak1961.3%
Nie39.7%
Jest mi to obojętne929%

Co mogłabym zmienić w designie bloga?

Nie wiem
Jest świetny, nie zmieniaj go ;-;
Moim zdaniem nic...
Nic nie zmieniaj :D Świetny jest, taki delikatny i nie przesadzony (jak w niektórych blogach)
Taki jest dobry.
Nic :)
Jak dla mnie desing jest bardzo ładny i nie potrzebuje zmian :D
w sumie nie wiem...może szerokość b trochę zmniejszyć? aczkolwiek ta mi nie przeszkadza '-'
Fajnie by było jakby był bardziej kololowy:3 Ciągle jest taki sam,fajnie by było zmienić motyla:3
Nic.
Po co zmieniać? Ładnie jest ... ^^
m się podoba i sądzę że nie powinnaś nic zmieniać C:
A nie wiem... tło możesz jakoś urozmaicić... I motylków dużo daj :3 Będzie wesoło i kolorowo XD
Nie wiem... dla mnie jest świetny :D
nwm niw znam sie
Kolor
Nwm, mejbi kolor
Jest ślicznie.. ale jakoś ten zielony motylek przy myszce mi średnio pasuje... gdyby był niebieski... taki w kolorze tych napisów

Czy posty i poruszane przeze mnie tematy są dla ciebie interesujące?

Tak2993.5%
Nie26.5%

O czym mogłabym napisać/jaki temat poruszyć?

Mogłaś zrobić szkole rysowania skóry
[Może być brak odpowiedzi? Wszystko przeczytam XD]
Nie wiem.
Nie mam weny na wymyślanie xD
To co poruszasz mi wystarczy.
SR *-*
No...e...niewiem...
To nie do mnie z tym pytaniem x)
Jakieś DIY :3
O ,,odważnych" pracach.Przykład: użytkownik ll Zoe praca Hawaii #2
Zrób serię włosów ... *-* ^^ xd
Hmmmm....może jakaś dokumentacja ? 'v' nie no...może....nie mam pomysłu ;-; cenię cię za to że masz pomysły na posty ^^
Jak rysować skórę... i nie dlatego, że ja nie umiem... nie... wcale...
Szkoły rysunku
nie wiem... *brak mi weny na nowe posty u siebie, a co dopiero u kogoś...*
Nie masz nic do roboty tylko takie pytania zadawać??
O psach
O tym, że wkurza cie jak kromka, która spada masłem w dół
Porady rysownicze, tutoriale
Nie wiem ^^
Nwm

Czy posty są motywujące?

Tak2271%
Nie929%

Należysz do satyridae/obserwujesz chrysiridię?

Jestem tylko obserwatorem826.7%
Jestem tylko satyridae413.3%
Obserwuję, oraz jestem satyridae620%
Ani jedno, ani drugie1240%

Czy nick "MadCalanchoe" jest dla Ciebie łatwiejszy do napisania, czy może bardziej podobała ci się "ninaleksandra"? Dlaczego?

Ninaleksandra łatwiej było mi napisać, ale MadCalanchoe jest taki... fajny? Uroczy ^^? Nie wiem XD Ale mi się podoba :D
Chyba jest mi to obojętne.
Bardziej podoba mi się nick MadCalanchoe. Jak i ninaleksandra jest łatwy do napisania :P Ja tam nie mam trudności z napisaniem nicku, bo to dla mnie jak imię.
Mi pasuje bardziej ninaleksandra , nie wiem czemu , mi łatwiej się to pisze.
ninaleksandra, bo... nie wiem xD
MC jes ok, tak samo jak ninaleksandra, jednak przez dłuższy czas było ninaleksandra i trochę trudniej się odzwyczaić.
ninaleksandra, bo już się przyzwyczaiłam [i tak pędę na ciebie mówić nina]
ninaleksandra ,bo łatwiej napisać:3
Dla mnie to obojętne, ale jako ninaleksandra byłaś bardziej rozpoznawalna.
MadCalanchoe.Bo ładniej brzmi.
Z innej beczki, co to satyridae? Bo nwm,... ;-;~~ Podobają mi się oba ... ^^
dla mnie MadCalanchoe bo dla mnie to taki magiczny (?) nick ^^
Ninaleksandra. Zdecydowanie!!! Tu masz dwa imiona- "Nina" i "Aleksandra" tylko "a" jest jedno, a tamto to takie nie wiadomo co!!!
Ninaleksandra , łatwiejszy do zapamiętania i pisania
MadCalanchoe ładniejszy, ale ninaleksandra łatwiejszy [ Joł joł jestem raperem]
Mi bardziej podobała się ninaleksandra, ponieważ była łatwiejsza do wymówienia i napisania.
Nie tyle łatwiwjszy, co zawsze zwracam się do ciebie Mad, Nina, MC itd. Bardziej podoba mi się twój nowy nick, jest bardziej oryginalny (?) :)
Jeden i drugi łatwy do napisania, tylko trzeba go dobrze przeczytać... gdybym miała wybierać to wolę ninaleksandra ^^ nie wiem dlaczego... jakoś tak bardziej do gustu mi przypadł....
Ninaleksandra, bo tak
ninaleksandra.Ładniejszy
Nam, z jednej strony można napisać MC, a tamto to trudny do zapamiętania... Ninaleksandra było fajne, więc... Lol nwm, nie oczekuj ode mnie
MC lepsze
Ech... już przyzwyczaiłam się do MadCalanchoe... a nie wiem...
Żaden z nich

Co sądzisz o zdjęciach na blogu?

Są ładne
ok
Nin fotograf robi ładne zdjęcia...
Bardzo ładne. :>
Są zacne i świetne. Widać, że masz talent i potencjał. Ja właśnie lubię takie zdjęcia otoczenia, niż jak ktoś sobie robi samojebki xD Co pięć sekund (wiem, że trochu przesadzam :P)
Są super. Dobra jakość , czego chcieć więcej?
Śliczne, profesjonalne i w ogóle ;)
Są bardzo fajne :D Oraz dobrej jakośći i ciekawe.
fajne są, lubię je^^
Są sweetaśne i piękne:3
Według mnie dobrze, że zaczęłaś je dodawać i nawet nieźle Ci wychodzą.
Są ok.
Zdjęcia fajne, i ciekawe. ^^ ~~
ładne dobrej jakości ^^
Są dobrej jakości.
Fajne.
Większość jest spoko... w sumie to wszystkie są spoko...
Podobają mi się
Są ok
Są bardzo fajne i w dobrej jakości :)
Podobają mi się ^^
Fajne, ciekawe...
Nie robią mi różnicy
Spk są
Są śliczne. Masz talent do fotografi
Brzydkie

Czy gadżet z odmianą nicku "ninaleksandra" jest przydatny?

Tak2374.2%
Nie825.8%

Co sądzisz o moim stylu rysowania, pracach na ll i rysunkach?

Masz śliczny styl rysowania. Gdy wstawiasz pracę na ll od razu wiem, że to twoja ;-; Prace na ll i ogólnie wszystkie rysunki też są cudowne ^^
Klawe.
Jest unikatowy. Dzięki temu, że do każdej pracy dodajesz jakąś fantastyczną rzecz, twoje prace są niezwykłe. Uwielbiam twój styl rysowania. Zawsze jak przeglądam galerię LillaLou wiem która praca jest twoja. Dużo można tu napisać :D
Twój styl jest oryginalny. Masz super pomysły , a wykonanie jeszcze lepsze.
Powiem tak: ZAZDROSZCZĘ TALENTU !!
Nie umiem tego ich opisać, są po prostu cudowne <3
bardzo mi się podobają, czasem nawet inspirują ^^
Są cudne,twój styl też,ja mam swój ,ale twój jest WOW.Twoje prace na LL są sweetaśne i przecudowne :3
Twoje rysunki są... no cóż, jak dla mnie trochę ostre, ale piękne. Podoba/ją mi się.
Twój styl jest...twój.I tyle.Ślicznie rysujesz.
Styl - oryginalny, umiesz dopracować prace, starasz się, i to widać. ^^
twój styl jest bardzo estetyczny ^^ prace masz świetne a co do rysunków to dużo ich nie widziałam ale jak patrzyłam dokumentację rysunku Life together , die alone *mam nadzieje że dobrze napisałam* widzę że też są świetne ^^
Styl masz oryginalny, ale naprawdę piękny :) Kiedy wchodzę do galerii LL to od razu wiem, która to Twoja praca ;) A Twoje prace i rysunki są kreatywne, estetyczne i... niektóre mnie przerażają...
Oryginalny
Jest ok
Moim zdaniem rysujesz CUDOWNIE! *-*
Styl rysowania - wyjątkowy, prace na ll - rozpoznawalne od pierwszego wejrzenia, gdy pojawiają się w galerii nie da się ich pomylić z kimś innym niż ty, rysunki - trudno uwierzyć że człowiek w tak młodym wieku jest w stanie zrobić *coś takiego* *-*
ok
Spoko,ale nie jest jakiś cudowny
Są zajebiste
Są śliczne!
Bardzo mi się podoba... nie tylko ślicznie rysujesz... ale prace są też oryginalne, pełne szczegółów...^^
Nie podoba mi się

Czy częstotliwość, z jaką pojawiają się posty na chrysi, jest dla ciebie odpowiednia?

Tak
Tak.
jest ok
Tak [Lakoniczna odpowiedź ;-;]
Oczywiście, że tak! Codziennie jeden post (albo nawet czasami dwa) to jest coś czego niektórym blogom braknie. I jeszcze te posty są świetnie wykonane i zawsze wiem o co w nich chodzi :D
Tak ;)
Nie przeszkadza mi to.
nom
Oczywiście! Im częściej tym lepiej! :)
Zdecydowanie tak.
Częstotliwość ..Tak, myślę, że odpowiednia. ;]
i to bardzo C;
Oczywiście!!! Za każdym razem jak tu jestem jest jakiś nowy post...
Raczej, tak.
Jak najbardziej ^^ Są prawie codziennie.
Tak, lubię czytać twojego bloga, fajnie piszesz, opowiadasz i wgl...miło to czytać... z przyjemnością ^^
hmmmm
Nom
tak
Tak. Stanowczo tak... nie za rzadko, ale też nie wstawiasz codziennie byle by było.

Czy mój styl pisania postów ci odpowiada?

Tak2993.5%
Nie26.5%

Czy komentujesz regularnie posty na chrysi?

Tak825.8%
Niezbyt1032.3%
Nie komentuję1341.9%

Czy możesz nazwać się "stałym czytelnikiem" chrysiridii? Dlaczego?

Raczej tak, ponieważ czytam twojego bloga ;-; [Jaka głupia odpowiedź XD] [Nie potrafię uzasadniać... ;-;]
Tak.Staram się komentować każdy post.
Mogłam bym się tak nazwać. Może nie komentuje każdego posta ale czytam każde zdanie nie przewijam i zawsze jak dostaje info, że jest nowy post to od razu wchodzę :D
Nie mogę , ale często tu zaglądam.
Nie wiem xD
Mogę, ponieważ wchodzę prawie codziennie i czytam każdy post.
Całkiem możliwe...odkąd obserwuję tego bloga nie olałam żadnego posta...
Tak,bo wchodzę tu codziennie,jaram się nowymi postami,koffam chrysiridię,często komentuje i jaram się Tobą Nin :D
No nie jestem do końca pewna. Może dlatego, że codziennie wchodzę na Twojego bloga i czytam każdego posta, jaki się pojawi.
Raczej tak.Na bloga wchodzę codziennie.
Mogę. Prawie co dzień tu "wchodzę" i komentuję. W sumie, jak coś ciekawe, to komentuje zawsze. ^^ A zawsze jest ciekawe, więc mówi to samo za siebie ...
Moim zdaniem tak dlatego że hmmm...no nie wiem..przeczytałam wszystkie twoje posty *wiem nie pokomentowałam...* i w najczęściej wybieranych mam twój blog ^^
Mogę ^-^ Gdyż codziennie (prawie...) zaglądam na Chrysi i CZYTAM posty :)
Tak, wchodzę często przez co trafiam na nowe posty.
To zależy jakie mamy ciśnienie
Raczej nie mogę, ponieważ nie wchodzę tu super często, ale raz na jakiś czas się zdarzy.. Sorry, jak coś :|
[głupio to zabrzmi - jestem tego świadoma] ponieważ odkąd dowiedziałam się o tym blogu to czytam wszystkie posty. Tak,,, nie komentuję każdego posta, bo nie raz po prostu nie wiem co napisać...albo jak już dużo osób skomentuje [i mam takie samo zdanie o *czymś* ] to mam się powtarzać...?
moge bo codziennie wbijam ci z 5 wyświetleń
Tak.Wchodzę tu codziennie.No bo YOLO
Czy ja wiem
Raczej nie
No chyba tak... czytam wszystkie posty... większość komentuję...
Niie

Co myślisz o postach z gatunku "Dokumentacja projektu"?

Lubię je2580.6%
Nie czytam516.1%
Inne13.2%

Czy strona "GPS" jest przydatna?

Tak1961.3%
Nie1238.7%

Co myślisz o hejtowaniu?

Jest głupie
Głupie... I na dodatek pisane z anonima ;-; Nie przejmują się, że kogoś obrażą nie pisząc prawdy, ale boją się napisać ze swojego prawdziwego konta [Czy te uzasadnienie ma sens?]
zło. ;-;
Co myślę? Trudno mi powiedzieć. To jest ble, fuj i w ogóle. I na pewno nie jest zacne.
To tylko zazdrosne osoby chcące zarazić innych.
Żal...
Nie mam zdania na ten temat. Po prostu tego nie lubię.
nie jestem w temacie, aczkolwiek wydaje mi się to dość wredne
Jest złe!Nie wiem jak ludzie mogą to robić bez wyrzutów sumienia!:(
Myślę, że jest to wredne. Ktoś po prostu chce się dowartościować kosztem innych.
Hejt stosują osoby, które nie mają czym się pochwalić.Jednak ,,co cię nie zabije, to cię wzmocni" na hejterów trzeba się uodpornić.
Dziwni ludzie, nudzi im się [ o hejterach tu mówię] ~~ Komentują, oczerniaj itd. a sami lepsi nie są, nawet czasem nie łaska się podpisać. pod komentarzem... ;-;
Po prostu obraźliwość i zazdroszczenie talentu *jeśli chodzi o rysunki*
Jest zue
Hejterzy są głupi i nie mają serca!!! Może anty fani będą coś do mnie mieli, ale wejdźcie tu -----> https://www.youtube.com/watch?v=ahjvUH19Zwk Ci z kamieni to hejterzy XD
Nie rozumiem. Jeśli myślę cos złego, coś mi się nie podoba to nie mówię
Jest nie ok
Nie toleruję hejtowania!
Nienawidzę tego
hejty to ZŁO
Sam to robię XD
W dupie mam hejty
Jest głupie C;
No hmm.... Po prostu to uwielbiam!!! -.-.. A tak serio... nie wiem jak to powiedzieć nawet... ech...

Czy obraziłam kiedykolwiek swoich czytelników?

Nie wiem
Według mnie, raczej nie obraziłaś... Chociaż te wojny: może wtedy? Ale czy byli tam twoi czytelnicy-nie wiem.
Nope.
Nigdy do takowej sytuacji nie doszło (albo o czymś nie wiem xD)
Myślę że nie.
Chyba nie ;)
Chyba nie...
mnie nie '-' a tak to nie wiem
Nie,a przynajmniej mnie nic nie obraziło
Nie mam pojęcia, ale według mnie nie. Czasami piszesz nieprzyjemne rzeczy, ale starasz się nikogo nie obrazić ( chyba )
Nie pamiętam.
Nie sądzę. Mnie co najmniej nie, ale uprzedzasz, gdyby ktoś jakieś wąty miał, więc spoko.
Nie,nie widziałam żebyś coś takiego zrobiła ^^
Nope
Nie.
Yyyy... No za mojej ery na tym blogu to nie.
Nie
Nie pomiętom
Chyba nie..
Nie wiem czy kiedykolwiek, bo nie czytam twojego bloga od początku. Wydaje mi się, że nie... no chyba, że hejterów, kopiarzy itp.
Nie wiem. Mnie raczej nie...
nope
Nie...raczej
Nwm
Trochę...
Nie!! chyba, że obraziłaś, a nie widziałam, ale szczerze wątpię...
Tak

Zrobiłam ci kiedykolwiek pracę z dedykacją?

Tak1032.3%
Nie1548.4%
Nie pamiętam39.7%
Inne39.7%

Lubisz mnie? Dlaczego?

Lubię ^^ Fajnie się z tobą piszę na ll, potrafisz stanąć w obronie innych...
Jesteś szczera.
Lubię cię zacna koleżanko. Bo jesteś wspaniałą, kreatywną i otwartą osobą i szkoda, że niektórzy nie potrafią tego dostrzec.
Lubię Cię....no jesteś miła.
Lubię, bo jesteś fajna i już :D
Fajnie piszesz posty i miło się je czyta. Podobnie jest z twoimi rysunkami, które fajnie się ogląda.
Nie wiem, czy cię lubię, bo praktycznie cię nie znam x)
Nie lubię Cię!Ja Cię uwielbiam:)Jesteś super i piszesz super posty Nin
Tak, lubię Cię :-) A to dlatego, iż no, jesteś inna. Wyróżniasz się. I... no i mniej więcej dlatego.
Tak.Nie wiem dlaczego.
Lubię, bo dążysz do celu. Nie mazgaisz się, bo "nie umiesz rysować", nie hejtujesz. Starasz się udzielać wskazówek innym, robisz super posty, i masz ciekawe prace. Wgl, to fajnie się z Tobą pisze. ^^
Dlatego że jesteś miłą osobą i dlatego że poruszasz te tematy które inne blogi nie poruszaja i tak jakby podnosisz na duchu te osoby które sądzą że na przykład nie potrafią malować tak jakby pomagasz im *chyba sensownie nie potrafię zebrać tego w całość ;-;*
Dobre podejście do życia
Lubię, bo Ty mnie lubisz, jesteś dla mnie miła :)
Lubię. Jesteś miłą, kreatywną i pomocną dziewczyną.
Jesteś ok
Lubię Cię, ponieważ jesteś dla mnie miła i piszesz bardzo miłe i motywujące komki pod moimi pracami, na lillalou :))
Lubię, [hymmm...] bo ty też mnie [chyba] lubisz xD, bo jesteś, bo mogłam cię poznać... mogę cię także podziwiać w -rysowaniu, malowaniu, pisaniu tak często postów, tej [nie wiem jak to ująć] szczerości? Nie skrywaniu się ze swoim zdaniem? Nie wiele jest takich ludzi jak ty :)
Chyba naprawde Ci sie nudzi
Nie znam Cię
Bo jesteś moją sis
BO jesteś fajna xd
No, tak ^^ Jesteś miła... fajna... Chętnie gadasz z nami w komentarzach XD
Nie

Hejtujesz mnie? Dlaczego?

Nie.
Bom mnie sie tak potopa! A czo szapronicz mi? Beka z błędów najlepsza xD Oczywiście, że Cię nie hejtuję. Jak bym śmiała.
Nie , nie hejtuje Cię.
Nie ;)
Nie hejtuję cię.
Nie, bo nie mam ku temu żadnych powodów
Nie,bo Cię uwielbiam!
Nie, nie hejtuję Cię.
Ja Cię nie hejtuję. ;-;
nie hejtuję i nie rozumiem osób które cię hejtują...
Nie...
Nie hejtuję.
Ja nie hejtuję.
Nie hejtuję Cię, jak wcześniej wspomniałam nie toleruję hejtowania.
Nie, nie hejtuję, bo jesteś spoko i cię lubię ;)
nope
Ciebie akurat nie bo fajnie piszesz XD
Bo cię kocham
nie hejtuje C:
Nie... Jak dałam nie, to też muszę powiedzieć dlaczego? XD

Przyjemnie ci się wypełniało tę [tą?] ankietę?

Tak2580.6%
Nie26.5%
Inne412.9%

Masz jakieś uwagi?

Odblokuj mnie na LL Marii ja ci nic nie zrobiłam
Nie.
Uwagi mam do tego, że... Żartuję nie mam żadnych uwag :D
No cóż....nic :) a jakby co to jestem kitty333
Nie
Jesteś super
Nope. ~Caroline Lou
no może...kolejna dokumentacja ? "v" ?
Nie wiem XD
Nie mam.
Nie mam uwag, jest ok
Nie mam.
nope
Nie
Nwm
nie
Hmmm... Nie - FR




PŁEĆ
Przeważają dziewczyny [co mnie nie dziwi], ale...dwóch przedstawicieli płci przeciwnej [widzicie, jakie to głupie, jak zapomni się dać pytania o wiek czytelników?] też się pojawiło [co mnie zaskoczyło, ale że mniej więcej wiem, która odpowiedź jest czyja, po liczbie odpowiedzi patrząc, {bo serio to jak była jakaś nowa odp to zaraz musiałam ją obczaić ;-;} nie było to miłe zaskoczenie]

DESIGN I ZMIANY W NIM
Większości osób się wygląd chrysi podoba, co mnie cieszy, bo nie znam [albo, jak niektórzy pewnie by woleli ~ nie znałam] się na robieniu designu do jakiegokolwiek bloga czy stronki...co do waszych uwag, powiem tyle: nie wiem, o co chodzi z szerokością, więc wyjaśnijcie mi to dokładniej, motylki i urozmaicanie tła ~ nie mogę tego zrobić głównie przez transparentny [tj. przezroczysty] nagłówek, poza tym otrzymałam kiedyś prośbę o usunięcia [czy też zmniejszenia] ilości motylków w tle, bo...na telefonie to razi w oczy, kolor...próbowałam już coś z tym zrobić, ale po pierwsze mi się blog też ma podobać [bo jak zaczynałam, pisałam go dla siebie], i serio, próbowałam zrobić inny kolor, ale...to do chrysi najzwyczajniej nie pasuje. Jeszcze motylek...kursor niedawno dodałam, i niestety, nie było pasującego [tak btw, "niebieskie" te napisy nie są ~ zauważyliście, ale może i nie, że kolor chrysi to "teal", czyli...morski, takie coś pomiędzy zielonym i niebieskim, a tło musiało być miętowe, bo inne nie pasowało]. Ale kursor i tak planuję zmienić.

TEMATY POSTÓW I PROPOZYCJE
29/32 ankietowanych sądzi, że poruszane przeze mnie tematy są interesujące [dla nich]. SR, głównie [chyba że coś źle widzę] tego chcecie...ale, jak powtarzam, magik nie zdradza swoich tajemnic, więc nie zrobię wam żadnej SR [serio, ja nie lubię pokazywać jak coś rysuję, już te SR-y oczu mnie wykończyły ;-; psychicznie w sensie] [+5784248646565 do enemy]. DIY...nigdy tego nie robiłam...mam zakorzenione od podstawówki [w której robiliśmy ręcznie różne rzeczy] mniemanie, że DIY to nic innego jak tworzenie "kurzołapów", ale...nie wiem, pomyślę ;-; Odważne prace...w sumie, jak sama nie znajdę tematu na post lub coś mnie natchni do tego, to chętnie napiszę...Serie włosów...rozwińcie temat, bo to może mieć naprawdę wiele znaczeń ;-; Dokumentacje będą, o to się nie martwcie...psy...powiem wam od razu ~ ja naprawdę szczerze NIENAWIDZĘ psów...jesli was interesuje, dlaczego, to w sumie mogę zrobić, ale coś o opiece nad nimi...ech, wolę nekosie ^^ 'O tym, że wkurza cie jak kromka, która spada masłem w dół' ~ byłbyś/byłabyś tak łaskawa i mi to przetłumaczyła na nasze? 'Nie masz nic do roboty tylko takie pytania zadawać??' ~ nie wiem, po co ci było robić tą ankietę, skoro tak pytasz ;-;

MOTYWACJE W POSTACH
No, tutaj nie muszę chyba komentować ;-;

SATYRIDAE I OBSERWATORZY
Zaskoczyło mnie, że parę osób pytało, co to satyridae ;-; cóż, to moi tak zwani "zwolennicy", fani, itp...no i szok, że tak duża część z was [pomijam tych nie posiadających konta Google] nie jest ani zwolennikiem, ani obserwatorem...nasuwa się pytanie ~ to po 'kiego czorta robisz ankietę?

NICK
11 osób wprost napisało, że woli ninaleksandrę ;-; no sorki, teraz to tylko nazwa konta na g+ [chociaż zastanawiam się nad zmianą jej na MC ;-;] nie wiadomo co...cóż, to chciałam zachować na wywiad do PM [ale co mi tam, i tak nią nie zostanę, bądźmy realistami ;-;], no ale w zaistniałej sytuacji...Mad ~ po angielsku "szalona", ale miało nawiązywać do mojej ulubionej postaci z ulubionego filmu, czyli...Szalonego Kapelusznika [angl. Mad Hatter], a Calanchoe...cóż, mój ulubiony kwiatek ;-; ten nick użyłam pierwszy raz przy zakładaniu konta na wattpadzie, gdy okazało się, że ninaleksandra jest zajęte [ten mój szok na twarzy...]

ZDJĘCIA
Większość zastrzeżeń nie ma...a co to tego "Brzydkie" ~ powiesz mi, co ci się nie podoba? Chętnie to poprawię, tylko muszę wiedzieć, co robię źle

GADŻET Z ODMIANĄ NICKU
Cieszy mnie to, że nie jest całkowicie nieprzydatny...

STYL RYSOWANIA, PRACE
Dziękuję za miłe słowa ^^ ostre są, bo...nie wiem, czemu ;-; rysuję to, co wymyślę, więc...;-; "nie podoba mi się" ~ może łaskawie mnie oświeć, co jest nie tak? Bardzo chętnie to poprawię

CZĘSTOTLIWOŚĆ POJAWIANIA SIĘ POSTÓW
Cóż...nie wiem, czy komukolwiek się ta czestotliwość nie podoba ;-;

STYL PISANIA POSTÓW
Tylko dwie osoby mają coś do tego...może powiecie, co? Ja nie chcę być niemiła, czy jak, ale...

KOMENTOWANIE
Chyba każdego bloggera czy wkurza, czy wytrąca z równowagi, jak ktoś czyta jego bloga, ale w ogóle nie komentuje postów...mam z tym problem już od czasów WC...nie wiem, wy mi na pewno nie powiecie, co jest nie tak, ale...ja was nie ugryzę, jak raz czy dwa coś skomentujecie, serio, nawet będę szczęśliwa...no bo co ja wam zrobiłam, że nie komentujecie? [hejterów pomijam ;-; poza tym, czy wy kiedykolwiek, nie tylko hejterzy z neta, zastanowiliście się, czy gdy ja wam powtarzam, że nic a nic nie robię bez konkretnej przyczyny, to mogę mówić prawdę?]

STALI CZYTELNICY
Ja nie wiem, jak to skomentować ;-;

DOKUMENTACJA PROJEKTU
Nie czytacie...to zostaje nadzieja, że na zdjęcia chociaż rzucicie okiem ;-;

GPS
Nie wiem, czy to jest potrzebne ;-; wyświetlenia tej strony mówią, że jednak ktoś korzysta...

WASZE ZDANIE O HEJTOWANIU
Ktoś sam to robi ;-; ciekawe czemu

OBRAŻANIE CZYTELNIKÓW
Według większości nie...ale mam pytanie do osoby twierdzącej, że tak ~ możesz mnie oświecić, w którym momencie? [bo zakładam, że hejterzy nie chcą być nazywani moimi czytelnikami...chociaż, zważywszy na fakt, że hejtują, to znaczy, że jednak czytają ;-; ale, znając ich, na to miano nie liczą ;-;]

DEDYKACJE
Tu sprawa jest raczej jasna...i przypominam, po raz kolejny...ja nie robię już dedyków "bo wy chcecie", tylko to ja wybieram, komu i co zrobię ;-;

LUBISZ MNIE?
Jej, ile z was jednak mnie lubi...to takie fajne uczucie, jak wy mnie lubicie ^^ acha...nie zmuszę was do tego lubienia, serio ;-; i jak najbardziej rozumiem, że można mnie nie lubić ;-;

HEJTUJESZ MNIE?
Większość deklaruje, że nie...

WYPEŁNIANIE ANKIETY
Jej, podobała się kilku osobom! [mi na początku, bo potem się zorientowałam, ilu pytań zapomniałam zadać...ale spoko, zrobię kolejną ankietę, o to się nie martwcie]

UWAGI
Odblokować...wiesz, odblokowałam, ale niestety nie na długo, bo znowu popatrzyłam, jak się zachowujesz...i to nie jest tak, że ja blokuję "bo mnie się tak podoba"...[radzę obczaić pytanie o komentarzach]
Wiele osób się podpisało w uwagach ~ pozdrowionka dla was wszystkich ^^
Przyznam, że uwaga "Jesteś super" mnie rozbroiła xD

Ta, znowu was zanudziłam...
Ale, mam speedpaint ^^ Szopwmeloniku, którą naprawdę podziwiam ^^



12 komentarzy:

  1. Ale dużo czytania... Ale przeczytałam wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ^^ Dobra, Ninuś, już ni mom zaległości ;D ~~ Ankieta była fajna ^widzisz, to potrzebne jednak jest^ ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie miło Ci się czyta te wyniki/odpowiedzi z ankiet ^^ [zazdro] też bym chciała [chyba każdy by chciał xD] aby o nim i o tym jak się poświęca/ile trudu w to wszystko wkłada, tyle ludzi napisało coś takiego *-* tyle miłych odpowiedzi [pomijając te...mniej miłe? Hejty?] ciekawy speedpaint ^^ ps: rozpoznałaś mnie i jakiejś mojej odpowiedź? Wiem że nie łatwo...wtapiam się w tłum.....i się nie podpisywałam [na początku na końcu miałam to robić, ale jakoś nie byłam pewna czy tak, czy nie...]

    OdpowiedzUsuń
  4. kogo rozpoznałam...[nie patrząc na kolejność] chyba Agankę, zacną koleżankę xcvbnqp, kitty333 w niektórych pytaniach, Kejtisia [w tym "bo cię kocham" i "bo jesteś moją sis" szczególnie ;-; ciekawe, jeśli to ni ty....}], wiesz Loguś, ciebie nawet też czasami

    OdpowiedzUsuń
  5. ^-^ [a jednak się wyróżniam...^^]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadnij kto napisał w uwagach jesteś super XD
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam...
    Miał być komentarz, to jest komentarz.
    ~A.A.

    OdpowiedzUsuń
  8. No... Lin przeczytał XD. Czy tylko ja zauważyłam wśród ankietowanych jednego hejtera? "Brzydkie""Żaden z nich""Sam to robię" ( o hejtowaniu) Jak widać jest to chłopak XD. No ale cóż... Co tu powiedzieć. XD
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
  9. +MW Hmmm...Może ty?XD.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ankieta super,ale nie zdążyłam wziąć udziału;(.(do mnie pasuje ta uwaga co jest przy ankiecie ,,wchsnoc wita , spóźniony węrowcze ~ankiety nie możn a już wypełniać";-;)
    Kiedy następna ankieta Nin?Chcem wypełnić.Daj więcej czasu.Np.tydzień
    Pozdrawiam Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ten. Skoro chcesz, mogę pisać komentarze. Z tą ostrością prac, to chodzi o to, że nie są takie delikatne, pastelowe, itd. Że po prostu Twoje prace mają taki pazur. I podoba mi się to. ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  11. nom, to wkurza jak wyświetleń jest Bóg jeden wie ile, a komów...0000000

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję