5 czerwca 2016

Podsumujmy ten rok...i trochę

Hej...[tym razem sprawdziłam, ale pewności i tak nie mam...] wychodzi na to, że chrysi istnieje od...kwietnia roku 2015. To, jak na moje blogi, dość dużo czasu, więc...postaram się go jakoś względnie czytelnie i ciekawie podsumować ^^


Zacznijmy [i znowu, ja zacznę, wy to przeczytacie lub nope ;-;] może od [prawdopodobnie] najnudniejszej sprawy, czyli...statystyk [no, teraz raczej wiem, że nie przeczytacie]

[screeny, prowizorka totalna x2 combo]

POSTY
  • opublikowanych na chrysi: 73 [wszystkich 76, w tym trzy wersje robocze]
  • najpopularniejszy post: [macie wyżej, tu zresztą chyba nie ma co tłumaczyć]

STRONY
  • 8 stron [razem ze stroną główną, oraz nieopublikowaną stroną]
  • najczęściej korzystaliście ze stronki GPS [tak, mówmy o rzeczach oczywistych i widocznych powyżej, świetnie, nin, oni nie są ślepi]
  • najwięcej komentarzy pojawiło się [i teraz, jakiego spójnika użyć?] w [?] PYTANKACH

ODWIEDZINY
  • [prawdopodobnie najciekawsza statystyka]
  • do teraz [I know, ta godzina się zmieni za moment], 12.30, dnia 5 czerwca Anno Domini 2016, zdołaliście nabić [dziwne określenie, wiem] aż 10639 wyświetleń! Nie myślałam, że uda się aż tyle...zważywszy na fakt, iż dopiero od marca/lutego mam jakichś stałych czytelników ^^
  • najwięcej [rzecz oczywista] wyświetleń jest w Polski, na drugim miejscu USA [btw, ja o dziwo na każdym blogu mam w takiej statystyce Stany...więc thank you so much! {pewnie źle napisałam, znając mnie ;-;}], a na trzecim Holandia [bedankt] [dla ciekawych, na PAD statystyka wygląda tak: Polska - 1381 Stany Zjednoczone - 106 Portugalia - 20, itd.]
  • napisaliście [no, ja też, więc znowu coś źle ujęłam] 388 komentarzy! Nie wiem jak wam się odwdzięczyć...
[hm, screeny z fona się bardziej od tych z kompa rozmazują]

ODWIEDZINY CD.
  • większość z was używa przeglądarki Chrome...
  • ...i systemu operacyjnego Windows
  • [największy screen, a tak mało tekstu ;-; to w moim stylu chyba]


RESZTA 
  • [ten nagłówek chyba dyskryminuje te informacje]
  • ze wszystkich blogów, które tworzę [i współtworzę] najwięcej obserwatorów ma chrysi [22]...dziękuję wam <3 
  • tak, jak to było w quizie, usunęłam WC, a ta usunięta chrysi...to jest...ten...no...kiedy wkurzyłam się na szablon, chciałam przenieść bloga tam...ale zostałam jednak tu, gdzie teraz
  • piszę na chrysi najczęściej, jak się [w moim mniemaniu] da ~ czyli...często codziennie 
A teraz...chaos w najczystszej postaci, czyli sprawy "chyba" ciekawe, ale nie wiem jak je zakwalifikować ;-; więc macie to:

W CIĄGU TEGO ROKU...
  • założyłam [15.01.2016] sobie konto na ll
  • założyłam [ej, nin, nie powtarzaj wyrazów] dwie strony na fejsie ~ Paper Art Dimension [teraz ART by ninaleksandra, bo fb miał wąty do samej nazwy "ninaleksandra"] w styczniu i 20 maja MadCalanchoe
  • zmieniłam nick na ll z ninaleksandra na MadCalanchoe
  • założyłam sobie profil na wattpadzie z nickiem MadCalanchoe [bo, o dziwo, ninaleksandra było już zajęte ;-;], i to właśnie tam pierwszy raz użyłam tej nazwy 
  • dodałam 112 prac do swojej galerii na ll [ale ta liczba się szybko zmienia]
  • zdobyłam I miejsce w konkursie na ll [JAPANstyle] i III [Spring]
  • moją najwyżej ocenioną pracą została praca na Vintage Marine
  • poznałam mnóstwo nowych osób [jednych milszych, drugich wręcz przeciwnie]
Nie wiem, czy to było...hmm..."ciekawe", czy nie...ale dziękuję tym, co przeczytali ^^


[dzisiaj speedpaint autorstwa champignon vermillon]



9 komentarzy:

  1. Mam do ciebie pytanie: Czy tylko mi nie działa strona lillalou.pl?
    ~Linelle~

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, wszystkim których znam z ll nie działa ;-; mam tylko nadzieję, ze to przez to, że w końcu jakiś lepszy serwer dodają czy co ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. No, możliwe, że chcą to jakoś naprawić, żeby działało i już się nie psuło to dodawanie... Spytałam sie akurat ciebie, bo wiem, że zwykle jesteś ^^
    ~Linelle~

    OdpowiedzUsuń
  4. miło że wiesz, że jestem ^^ [akurat próbowałam na kompie rysować, więc momencik mnie nie było]

    oby, no chyba ze po prostu stronka aż tak się pokićkała, że będzie jeszcze gorzej...

    btw, co sądzisz o zacnych statystykach?

    OdpowiedzUsuń
  5. No są hmm... zacne XD
    Aż 160 wyświetleń z Holandii... Nin będzie sławny wśród Holendrów XD
    73 posty... to sporo...
    Co tu powiedzieć...
    ^^
    ~Linelle~

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ale WIEEElkie liczby... Nina robisz się coraz sławniejsza ;) już jakaś 1/3 1/2 świata o tobie wie. PS: U mnie LL już działa, wczoraj myślałam że komputer mi się popsuł czy coś xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam xD
    I ty się pytasz, czy to jest ciekawe? Oczywiście, że jest :3
    Ale dużo czyferek *-* Super!
    Jesteś sławna w Stanach Zjednoczonych ~(^-^)~ <--- Ludzik się cieszy XD

    OdpowiedzUsuń
  8. To z innych krajów też czytają chrysi???!!!!! Z Chin???!!! Zaczynam się bać... ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nin, ciebie to nawet w Rosji czytajo xD
    Ale statystyki są ogromne..
    Aż się prosi, by napisać :
    NIN POWEEEEEEER!
    CHRYSI POWER!
    COŚTAM POWER!

    Vix ^^

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję