9 czerwca 2016

Style

Hej...zostałam do tego posta "natchniona" już dawno temu, i nie wiem, czemu robię go dopiero teraz...

Styl rysowania...styl rysowania...co to ****** [wstaw ulubione przekleństwo ;-;] jest?
Najprościej powiedzieć, że to sposób, w jaki rysujesz, charakterystyczny dla ciebie...


Od razu przejdę do sedna: NIE GADAJ, ŻE NIEŁADNIE RYSUJESZ, BO ROBISZ TO W INNYM STYLU. Na ll [czy też ogólniej, w necie] można się często spotkać z lamentami użytkowników, którzy nie tyle niespecjalnie rysują, co robią to inaczej. Bo to takie piękne, ja tak nie umiem, itp...wszystko by miało sens, jeśli każdy by rysował w taki sam sposób.
Oczywiście, jedna praca wyjdzie gorzej, druga lepiej, jeden styl się bardziej wszystkim podoba, drugi mniej...

Zależy też, co narysujecie. Jedni mają styl, dzięki któremu rysują piękne prace w stylu [dajmy na to] casual, ale polegają przy fantasy. Inni z kolei są mistrzami w przerabianiu ll na anime [podziwiam was, serio, tu pozdro dla +Natalia Pożoga+Isunna Art+Betty M+Rebecca Scarlet, +inni, których nie wymieniłam ;-;], ale coś innego im nie wyjdzie.

Które style rysowania są fajne, i czemu?
Na to pytanie nie umiem wam odpowiedzieć...ale z tego, co obserwuję na ll, ceni się style przede wszystkim realistyczne [ale nie tylko] ;-; nie wiem czemu

Teraz...za pozwoleniem +xcvbnqp, jedna jej praca, żeby przyjrzeć się, jak wygląda jej styl rysowania


[a, zacna koleżanko, nie pytaj czemu akurat to wzięłam ;-; nie wiem]

Praca +Lusia Art 




...a tu praca osoby wiadomej, czyli [dla jasności] mnie ;-;

Jak widzicie, wszystkie rysujemy inaczej, tworzymy też zupełnie inne prace, na odmienne tematy 


A teraz...taka zabawa, w sensie wpisywałam w google różne hasła typu "******* styl rysowania"...
A jakie są "podstawowe" style rysowania? 
[bo każdy może wypracować własny, ale są też style, które od razu się rozpoznaje]
[i ja tu tylko kilka wymienię, jak coś, i raczej nie z klasyki]
  • mangowy
  • chibi
  • komiksowy
  • [w necie infa nie znalazłam, sorki]
  • etc.
Czy warto mieć swój styl rysowania? Co dzięki temu zyskam? 
Warto, bo ludzie będą rozpoznawać, ze praca jest twoja, jak tylko ją dodasz. Czy nie fajnie byłoby, jakby ktoś napisał ci komentarz w stylu "jej, od razu wiedziałam że to twoja praca", czy "masz taki charakterystyczny styl rysowania"? 

Jakiś czas temu zapytałam was, co sądzicie o moim stylu rysowania i pracach. Zaskoczyło mnie, że choć kilka osób mi odpowiedziało [bo to irytujące, jak o coś pytasz czy w komentarzu, czy opisie, i ktoś ci z grubej rury "ale piękna praca", "cudne", "6/6", kiedy akurat ten jeden raz liczysz na rady czy opinie ;-;

[mam nadzieję, że nikt się nie obrazi, jak tu te właściwe {czytaj: z opinią o stylu} komentarze zamieszczę]

FloRainly
Twój styl jest naprawdę bardzo fajny :D Najbardziej podoba mi się w nim to, że wszystko jest takie... pomysłowe. Jak to powiedzieć. Moje prace są takie proste, o tu ma bluzkę spodnie włosy i tyle. A twoje nie... Mam nadzieję, że rozumiesz ten pokrętny komentarz. Nie napiszę ci super, świetnie i fajnie, no bo choć to prawda to to ci nic nie da. :D No a praca śliczna 6/6

Logana
A ja tam napiszę, że praca wygląda ślicznie. Zazdroszczę Ci tempa w jakim robisz te wszystkie prace, pomysłowość, oryginalność, postacie wyglądają tak realnie, ich włosy ciało...nie odgapiasz od nikogo, wykorzystujesz własne pomysły, takie na które ja bym nigdy nie wpadła...podejmujesz chyba (chyba?) lekkie ryzyko rysując nowe projekty. Wiadomo, nie ma osób, które wszystko od razu potrafią, a ty się nie boisz, że Ci nie wyjdzie...(bo wszyscy wiedzą, że wyjdzie, a suma ocen przekroczy 100) chyba tyle...wyrzuciłam myśli na...na...sama nie wiem jak to nazwać...xD

Logana
Emm...to znaczy nwm czy się boisz....

Marlen Kisel
... cudowne:) masz wspaniały styl rysowania, technikę, super pomysły, jesteś wytrwała i dużo potrafisz:) Życzę Ci więcej sukcesów:3 Wygrywają nasz mistrzu:)))


Marlen Kisel
Wygrywaj*

MarcelineArt
Moim zdaniem twój styl rysowania jest super bo bardzo realistyczny.Masz też własne pomysły przez co te wszystkie pracę są takie pomysłowe. ;)

BettyM
A Betty wyrazi się w jednym prostym zdaniu: I<3 your style~!

kitty333
Ja też jej zazdroszczę. Całego życia , moje to byle co. Masz na marne 100 (około) ocen bez wymuszenia , ja bez miałabym jakieś 23. I ślicznie rysujesz , lecz nie jest to w moim guście, i tak wow

Stworek
Twoje prace są wOw ( ͡° ͜ʖ ͡° ) tak jak powiada pieseł ( ͡° ͜ʖ ͡° )

IgusiaDrawing
To jest cudowne!!! Bardzo zazdroszczę Tobie, że umiesz tak pięknie rysować włosy! Ja tak nie umiem :( . Dla mnie 100/6!!!!!

TokakuChan
Jak szczerze, to najbardziej z Twoich prac i stylu podoba mi się jak robisz włosy i tą bladą skórę ... ~~ Ech, dużo nie napiszę ... kiedy indziej, jak na razie z 3 złamanymi palcami średnio da się pisać dużo ... ;-;

Natali-Style
Moim zdaniem rysujesz PIĘĘĘKNIE *_*

Grzelek
Rysujesz PIĘKNIE , I <3 prace Niny :D



Warto zrobić pracę, i zapytać ludzi, co sądzą o waszym stylu rysowania ~ i warto też zapytać, co możecie jeszcze poprawić w swojej technice, itp...

Mam nadzieję, że ten post coś dał...


A, byłabym zapomniała...nie zmieniajcie się za wszelką cenę. Zanim podejmiecie decyzję, żeby coś zmienić w swoim stylu, przemyślicie na spokojnie, czy warto. Nic na siłę. Nie możesz narysować tego czy innego elementu? Spokojnie, nikt cię nie zmusi.



I...speedpaint LemiaCrescent ^^ 


Post wam się spodobał? Co o nim sądzicie? [pewnie znowu kogoś zmotywowałam ;-;]






9 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się, który projekt weźmiesz ;-;
    Jeej, jak dużo linków :3 [Wszystkie kliknęłam i zobaczyłam]
    Najbardziej podoba mi się mangowy styl rysowania, jest taki fajny. Rysunki chibi są urocze :)
    Speedpaint też uroczy ^^ Wszystko urocze!!! Sekta serduszek, też urocza C: I nowy podpis - uroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze ^^ (nin, ma zly wpływ... Wszyscy wstawiają takie minki ^^ )
    Masz na prawdę (nie, na żarty) genialny i oryginalny styl rysowania. Podziwiam cie ^.^

    #Matrix

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie, to racja. Każdy inaczej rysuje, każdy na swój sposób. I trzeba próbować, a nie poddawać się ... [ piszę dokładną odwrotność, tego co ja robię ... ;-; xd] Ale spoko, filmik fajny. ;] Posty motywujące. ^^ ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Jak dla mnie to jeden z najlepszych na twoim blogu! Taki motywujący... pod wszystkie [albo prawie wszystkie ;)] linki zajrzałam... najbardziej zaciekawił mnie efektowny styl rysowania^^ no i ten chibi taki słodki^^, podpis fajny... i to "nie zmieniajcie się za wszelką cenę. Zanim podejmiecie decyzję, żeby coś zmienić w swoim stylu, przemyślcie na spokojnie, czy warto. Nic na siłę. [...] Spokojnie, nikt cię nie zmusi." może to dziwne, ale te słowa są cudowne <3 szczególnie "Spokojnie, nikt cię nie zmusi". Jeżeli ktoś czegoś nie umie, np cieniować to komentarze typu " Zacznij cieniować będzie lepiej..." są mu zbędne. Każdy uczy i nauczy się kiedy przyjdzie na to czas, gdy będzie gotowy...

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie nie pytałaś... Och... Nin -,- ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  6. zapytałabym...jeśli bym wiedziała, że jesteś, i że zrobię post w takiej formie ;-; w sumie, jak strasznie chcesz to mogę cię tam dodać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podobało mi się jak rysujesz, szczególnie włosy *-* Próbowałam kilka razy zrobić je bardziej realistycznie, ale.. nic z tego xd Lepiej zostanę przy swoim stylu.
    Może zrobisz post o dodawaniu na LL swoich własnych rysunków, ale nie na obrysach? *lub jakoś inaczej..* Sorki, jeśli pisałaś już o tym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Bardzo dziękuję za wstawienie mojego komentarza^^-----> Marlen Kisel _art

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję