26 czerwca 2016

Wasze odpowiedzi na wasze pytania + ankietka

Hej ^^
W ostatniej [no wiem, nie ostatniej] ankiecie poprosiłam was o propozycje pytań, na jakie chcielibyście odpowiedzieć. W ankiecie z tego  posta, starałam się zadać kilka waszych pytań, oraz kilka swoich.

Teraz macie okazję zobaczyć, jakich odpowiedzi udzielili inni [oraz wy] na te...no, powiedzmy to wprost ~ 'dziwne' pytania ;-;

[wiecie, to tak przy okazji...nie lubię robić pytań zamkniętych także dlatego, że musze robić waszym odp screeny, bo inaczej się nie wczytują...nie wiem czemu]

Ta...kilka osób faktycznie pisało głupoty ;-;

Nieźle, powiem [wiem, napiszę] wam

Czytałaś Harry'ego Pottera? Którą część lubisz najbardziej? Dlaczego? (26 odpowiedzi)

Nie czytałam.

Nie czytałam.

Tak, czytałam kilka razy całą serię! Chyba najbardziej lubię `Czarę Ognia`, bez żadnego powodu, po prostu mi się ona podoba.

Nie czytałam,więc się nie wypowiem

Tak,niezbyt mi się podobał,ale najlepszy tom to harry potter i kamień filozoficzny

Nienawidzę Harrego od 1 strony

Czytałam wszytkie, przeze mnie wszyscy w klasie zaczęli czytać. Najbardziej lubię chyba 3... bat Aj dont noł łaj.

Nie czytałam, ale zamierzam :3

Nie lubię go ;-;

Niestety nie czytałam.

Nee :P

Nie czytałam ale w wakacje pożyczę książkę od koleżanki i przeczytam pierwszą część C:

Nie czytałam. Ale mam zamiar ...

Czytałam tylko 2 części i bardziej podobała mi się 1.

Czytałam niestety dawno, więc dokładnie nie pamiętam mojej ulubionej

Tak. Nie pamiętam jak tamata część się nazywała.....coś o jakiejś mapie....ludziach wilkach....

Nie czytałam, ale oglądałam i lubię wszystkie [ech... żadnej nie pooglądałam od początku do końca bo się bałam xD]... Dlaczego lubię? Bo są inne niż reszta filmów/opowieści/itd mają mnóstwo nie stworzonych, magicznych przedmiotów ^-^

Czytałam :3 (Moje pytanie!!!!!!!!!!!!!!!!!!) I chyba... Zakon Feniksa... najdłuższa... !!!!!!!!!!!!!!!!!!
nie ale oglondałam wszystkie częsci najbardziej potobałami się wiezień askabanu ponieważ harry ma mape i widać że się kocha w hermionie

Nie

Uwielbiam wszystkie :D Chyba najbardziej Insygnia Śmierci, Zakon Feniksa i Więzień Azkabanu.

Lubię wszystkie części!!!

Komnata tajemnic, taki trochę kryminał w Hogwarcie XD, a poza tym bardziej wolę te młodsze lata.

Nie czytałam!Harry jest debilny

Tak Więzień Azkabanu

Nie czytałam,więc nie wiem czy go lubię,ale dostałam 1 tom w prezencie na koniec roku i mam nadzieję że uda nam się zawrzeć przyjaźń


Bardzo mi miło, że wiele osób wchodzi tu po kilka razy dziennie ^^ ciekawe też jest, że nikt nie wchodzi co tydzień...

Masz zwierzęta? Jakie? (27 odpowiedzi)

Nie mam :(

Nie mam :(

Nie mam, ale bym chciała.

Mam świnkę morską i psa :)

Mam szczurki i 2 psy noi 6 kotletów(kotów)

Nope ;-; Ale bym chciała...

Mam chomika

Mrówki z ogródka się liczą xD

Pewnie że się liczą xD

Nie mam zwierząt.

Sciuleła >.< A dokładniej 4 <:3)~~

Nie mam.

Rybki i żółwia.. Ej, nigdy nie kupujcie żółwia.. nie ma się jak z nim bawić ;-;

Wiem coś o tym...miałam w domu żółwia, jedyne co robił to żarł i się tłukł

3 rybki,psa i chomiczka ^-^

Obecnie nie mam. Miałam psa, i rybki ...

Chomika o imieniu Tinny

Tak, Mam rybki

Psa kota.

Mam... koniki, pieski, kotecki... [wymieniłam 3 ulubione ^-^]

Nie :'( Ale pragnę kota...

psa

Kota

Rybki ;D

Kota, 2 psy, myszkę, papugę i 4 króliki... i żyrafę XD

Kot, królik

1 psa i 9 świnek morskich

Nie mam

Mam.3 króliki Emmę i Ann i wykastrowanego kawalera do kobitek Jacksona.Mam też miliony much mrówek i innych robactw w ogródku


Co lubisz jeść? (26 odpowiedzi)

Co podadzą to zjem xd Ale lubię słodycze, a szczególnie czekoladę. Wiem, bardzo oryginalnie.

sphaghetti i arbuzy

Pierniczki <3

Cuksy <3

Naleśniki.... i żarcie z restauracji w ikei.

Nigdy tam nie jadłam...cóż, kiedyś trzeba będzie spróbować

Spaghetti

pizze <3

Naleśniki, pierogi i spaghetti, oraz lody.

Jagody, truskawki.

Uwielbiam dania azjatyckie <3 A ze słodyczy to pianki i polewy czekoladowe (te do lodów, ciast itp.). (wiem, dziwne upodobania.. ehh.. po co było to pytanie?! Teraz jestem głodna ;-;)

Białą czekoladę, barszcz czerwony, ryż, zapiekanki

Jedzonko z KfC XD

Kejefsi...uwielbiam

Wszystkiego to ja wyliczać nie będę. Bo za dużo by było, ale z tych głównych, to sernik [ każdy ], tiramisu, pizzę, placki ziemniaczane, spaghetti, lody czekoladowe i czereśnie *-*... xD

Pizza, lody, frytki

Placki, naleśniki

Cukierki toffi

*-* N U T E L L Ę *-*naleśniki, gofry, chyba wszystkie owoce [oprócz ananasów, mango, granat...]

Lody :3

pizza

Widzę, że wiele osób [tak jak ja] lubi pizzę ♥

Lody :)

Owoce, słodycze, fast-foody, niektóre warzywa, niektóre zupy, ogólnie lubię PRAWIE wszystko.

Dużo by wymieniać... słodycze XD

Makaron we wszystkich postaciach.

Wszystko

Pizze

Ja?Hmm...pizzę,koniecznie ostrą!!!Lubię też a nawet kocham arbuzy.To jest coś co mogę jeść godzinami.Chętnie zjem lody o smaku nutelli.Innych nie akceptuję


Twoja ulubiona piosenka? Dlaczego ona? (26 odpowiedzi)

Cały czas się ona zmienia, ale na tę chwilę mam 2 ulubione: `Don't Go` i `Drown`, obie od Bring Me The Horizon. Są to dla mnie dość ważne utwory. Podoba mi się w nich wszystko, tekst, wokal, melodia, przekaz...

Coldplay UP&UP.Kocham zespół coldplay i wszystkie ich piosenki,ale gdy tą usłyszałam po raz pierwszy to się zakochałam,po przetłumaczeniu na język polski jest jeszcze lepsza.A ten teledysk *.*

Muszę w końcu UP&UP posłuchać

Coldplay-Hymn of the weekend.Kocham ją bo wpada w ucho i jest super!!!

Gang Albani-Marihuana.Podoba mi się

Chyba... Fight Song... jest jakaś taka fajna... lubiem jom.

Też jom lubiem

Her Last Word~Courtney Parker ____________ Ma piękny tekst, piosenkarka, według mnie, pięknie śpiewa i ta melodia *-* Ale z tego wszystkiego słowa piosenki są najlepsze :3

Apologize~ ponieważ...

Ma być jedna? Jeśli tak, to Możesz wszystko ~`tabb & sound'n'grace. Ogólnie ich lubię, ponieważ te piosenki mnie motywują. A jeśli nie jedna, to jeszcze Tamta dziewczyna ~` Sylwii Grzeszczak. Ta piosenka ma taki przyjemny (jak dla mnie) dźwięk. Fajne brzmienie.

Nie mam

Nie mam ulubionej piosenki.. Różne rzeczy wpadają mi do ucha.

Nie posiadam :D

Ain't your mama. Jest taka energiczna i ma fajny rytm C;

Blind Guardian - Battlefield - bo słucham Power Metalu i ona jest "nietypowa" mało osób ją zna ... [xd]

Mad Hatter, bo jest szalona, jak ja

Ja tam lubię i szalone piosenki, i te spokojne...i każdą co ma coś z Alicji muszę przynajmniej raz posłuchać

Verba-Choroba. Jest taka wzruszająca dlatego wybrałam właśnie ją:)

Sofia. kocham hiszpański a ta piosenka <3

Chyba nie posiadam ulubionej...

Natalia Szroeder :) Ogólnie fajna... i ślicznie śpiewa :3

sylwia lipka zobacz ponieważ niesie przesłanie

Adele hello uwielbiam przy niej rysować bardzo mi się podoba ogólnie kocham wszystkie piosenki

Adele lubie jeszcze sigh no more (mało znane )

Nie mam ulubionej. Lubię dużo piosenek i nie umiem wybrać najlepszej...

Nie mam... lubię wszystkie

Upon a dream - Lana del Rey, ma w sobie magię *,*

Adventure of lifetime-Coldplay.Kocham Coldplay

Nie mam ulubionej. Słucham tego co mi się akurat podoba

Moją ulubiona piosenka to odkąd usłyszałam Coldplay Up&Up Tekst jest genialny,wpada w ucho,teledysk bardzo inspirujący i oczywiście głos Chrisa Martina ,który jest cudowny



A twoja ulubiona książka?(28 odpowiedzi)

Nie mam jednej... Uwielbiam wszystkie książki Ricka Riordana, a szczególnie te o Percy'm, całą serię `Zwiadowców` oraz `Osobliwy Dom Pani Peregrine` i `Miasto Cieni`.

uOczywiście Koalicja szpiegów ,,Luminariusz"

Tajemniczy Ogród!!!!<3

Wiedza bezużyteczna

A mogę podać kilka? Harry Potter, Percy Jackson, Nacja, Skrzydła Ognia, Tylko w mojej głowie, Zwiadowcy... i duuuużo więcej.... Ale te chyba najbardziej

Książka? Czyli jedna? Tylko jedna? Jedna, jedyna książka? Okropność... Nie umiem wybrać! I to jeszcze, gdy czytam całe serie książek i trylogie... -_-# Ech... No dobra, może dam radę. Ostatnio urzekła mnie trzecia część cyklu Szklany Tron: ,,Dziedzictwo ognia" ~Sarah J. Mass...

Dopiero po opublikowaniu ankiety dotarło do mnie, że często nie można wybrać jednej...ale było...było za późno...

MATKA WSZYSTKICH LALEK [przepraszam caps lock] Moniki Szwaji

Na pewno seria Baśniobór ~` Brandona Mulla i seria Akademia Canterwood ~` (idę sprawdzić autora) Jessica Burkhat.

Szczury domowe

Nie czytam

Za dużo tego.Wymienię te, które lubię najbardziej. ,,Tajemniczy ogród" , ,,Uroczysko", ,,Pożyczalscy", ,,Opiekunowie tajemnic".

Nie czytam książek.

"Las Zębów i Rąk"

Nie lubię za bardzo czytać i nie mam ulubionej ale lubię komiksy ^^

Smoki Jesiennego Zmierzchu - Margaret Weis i Tracy Hickman [...] I James Dashner - Trylogia Więzień Labiryntu, Próby Ognia i Lek na Śmierć.

Rywalki

Rywalki...ostatnio przeczytałam 'Koronę'...kocham tą serię

Babcia na jabłoni

Nwm , mało czytam.

Nie czytam za dużo, ale z tych co czytałam to "Opowieści z Narnii" , "Ten Obcy" , "Bracia Lwie Serce" [ nie umiem wybrać jednej]

Harry Potter!!!!!!!!!!!!!!!

Igrzyska śmierci cała seria

Baśniobór Percy Jackson akademia dobra i zła i Felix net i nika nie mam 1 ulubionej ;)

Percy Jackson, Harry Potter, Akademia Dobra i Zła, Olimpijscy Herosi.

Nie mam... też lubię wszystkie

Trudno jest wybrać jedną ale chyba "saga o Wiedźmine"

Most do Therabithi

Percy Jackson

Moją ulubioną książką jest aktualnie Złodziejka książek.Mimo jej kariery zaprzyjaźniłyśmy się.Ma super tekst i mimo iż jest długa przeczytałam ją w 2 dni <3

Czytałam chyba też coś koło dwóch dni...jest świetna, mi tam pasują długie książki


Ile ważysz? [wiem, psychiczne pytanie, ale aż dwie osoby chciały, żeby je zadać](27 odpowiedzi)

Według mnie za dużo xd

48 kg :(

39 kg :)

38.8

Ech... może lepiej nie odpowiem....

47 kg

38 [wyglądam dziwnie , bo mam 13. nie odchudzam się, nawet jem więcej niż moja mama xD]

Lepiej nie mówić ( znów idę sprawdzić xD) 46 kg ( nie, to niemożliwe!).

Dużo :P

61kg

Nie wiem, nie mam w domu wagi..

Nadal nie wiem po co takie pytanie ale ważę coś pomiędzy 60 a 70 kg :D

Z 40 kg....

Nie ważyłam się ostatnio, ale ok. 40 kg... [ xD dziwne pytanie, seriooo D: ]

28 kg

26

24 kg.

Na pewno nie tyle ile chcę xD

No więc... mam niedowagę... nie przestrasz się... mam prawie 13 lat a ważę 28.6 kg XD I to nie jest fajne... specjalnie zajadam się lodami (XD) a to i tak nie działą!!!! Jestem chuda jak patyk :(

nieodpowiem

Aha ok 40 kg

Coś około 40.

34 kg.

56

39

chyba 39

Ważę dokładnie 41.1 kg.Myślę iż to spoko waga jak na mój wiek.Choć może nie?A bo ja wiem?XDA ty ile ważysz?

Tego lepiej nie wiedzieć ;-;


Twój ulubiony kolor? Czemu akurat ten?(28 odpowiedzi)

Czarny. Nie potrafię stwierdzić czemu, po prostu go lubię.

miętowy.Po prostu się zakochałam <3

[Moje pierwsze skojarzenie ~ chrysi ma miętowe tło...]

Czarny,bo jestę ponura i kocham te klimaty <3

Granatowy,bo go koffam<3Chyba dlatego że mnie on otacza (mam takie ściany i większość spodni)

Taki taki jasny fioletowy... bo jest fajny

Niebieski, czarny... Nie wiem czemu :/ Mam większość ubrań w tych kolorach, pokój ♥

Szary~lubię na niego patrzeć jest jednocześnie spokojny, ale nie do końca

Wszystkie odcienie niebieskiego. Od miętowego do granatowego. W sumie to nie wiem dlaczego, ale taki przyjemny ten kolorek.

Zgadzam się ^^ chociaż ja go lubię też dlatego, że jest zimny, a kocham zimno

Czarny, bo go lubiem :P

Czerwony, bo jest fajny ^^

Fiolet.Nie wiem czemu.

Kocham pastelowe kolory ♥ Są lekkie, delikatne i urocze..

Niebieski, bo to taki "spokojny" kolor ^^ Tak jak ja :P

Niebieski.Jest wesoły i kojarzy mi się z wakacjami ^^

4 - Fioletowy, [ bo lubię fioletowe lilie ], Niebieski i Turkusowy [ ot tak ;-; ] oraz Czarny [ po prostu go lubię, bo jest neutralny ]

Granatowy, bo tak

Czerń, jest taki mroczny:)

Niebieski <3 bo nwm.

Gdy byłam mała to fioletowy = od fioletowych kwiatów, potem niebieski = od takiej jakby
delikatności, nieba... wody, teraz pudrowy róż ^-^ = delikatny słodki i wgl ^-^

Niebieski :3 Ni ewiem :3

czarnybponiewAż wyszczupla i jest fajny

Biały ponieważ mi się podoba no nam czemu poprostu...

Fioletowy :3 Nwm dlaczego, ale poprostu go lubię ;D

Żółty... bo jest promienny i radosny...

Niebieski, kojarzy mi się z wodą i wolnością...

Niebieski,bo tak

Niebieski bo tak mi sie podoba

Jest nim Brązowy<3 najlepszy to jasny aczkolwiek każdy dopuszczalny.Mam mnóstwo rzeczy w tym kolorze.M.in piórnik, długopisy,zeszyty itd. Po prostu mi się podoba


Z jakiej kreskówki/filmu/książki/czegoś innego postać mogłabym narysować? Dlaczego?(28 odpowiedzi)

Może coś z Percy'ego Jackson'a?

Fineasz i ferb i może świnkę morską z komiksów kakazumy.
https://www.facebook.com/kakazumastudio

Narysuj proszę Smerfa lub sponge boba <3Bo są łatwe do narysowania a zarazem z efektem wow

Narysuj doodle Miraculum

Może.... narysuj Glorię ze skrzydeł ognia w wersji ludzkiej ;-;... Nie no... pewnie i tak nie czytałaś... może kogoś.. ze Zwiadowców? Ech... banana ;-;

No, racja, nie czytałam...'Zwiadowców' próbowałam czytać, ale jakoś nie przypadli mi zbytnio do gustu

Jace Wayland z filmu ,,Dary Anioła: Miasto Kości". Dlaczego? Ech... Znowu nie wiem xD

Narysuj Rose z Tytanica. Chciałabym zobaczyć jak bys ją narysowała

Z kreskówki to nie wiem, z filmu Alicja w Krainie Czarów Białą Królową ( ciekawe, jakbyś sobie poradziła), a z książki np. z Harry'ego Poterra, powiedzmy Hermionę.

Białą Królową kiedyś zaczęłam rysować [może skończę...może zacznę od nowa...]...Hermionę? W sumie czemu nie

NWM

Remy'ego z Ratatuja, bo koffam sciuleły!

Z ,,Uroczyska", ekh jak zwykle nie wiem czemu.Po prostu mi to do Ciebie pasuje.Zwłaszcza Wdowa Regentka.

[Chyba to sprawdzę w necie, skoro do mnie pasuje]

Nie wiem.. miałam unikać tego typu odpowiedzi, ale na serio nic szczególnego nie przychodzi mi do głowy...

Z Miraculum: Biedronka i Czarny Kot :D Bo jest moją ulubioną kreskówką ^^

Może Anię z Zielonego wzgórza ? XDDD Jestem ciekawa jakby ci wyszła.

Hmm, może ... [wiem, że nie przepadasz za anime, i nie musisz pomysłu akceptować, ale jest takie pytanie, no więc ... ] może Sagae Haruki z Akuma no Riddle ^^ Lubię tę postać, i anime też jest fajne (polecam obejrzeć ) (:

Może Mer z Rywalek, bo fajna jest jakby co

Wiem że jest fajna ^^

Elsa. To piękna, delikatna z wyglądu postać, którą narysujesz 100 razy lepiej ode mnie xD

E tam...znając mnie to polegnę przy czymś

Nie wiem co mogłabyś narysować.

Nie mam DOBREGO pomysłu.... może GARGAMELA w wersji żeńskiej :''D - tego w ll, przypuszczam że jeszcze nikt nie zrobił xD będziesz pierwsza xD

Świetny pomysł! Tylko nie mam na razie zbytnio w czym rysować ;-;

Harrego Pottera!!! Bo jest fajny i... ma... fajną... bliznę (?)

z wszystkiego ponieważ rysuje zajebiście

Np agatę z akademii dobra i zła postacie z Persjego Jackson :) Kendre z baśnioboru

Może coś z HP? Albo z Miraculum?

Z Krainy Lodu... Bo jest fajna XD

Teen Titans (starsza wersja), moja ulubiona kreskówka.

Spongeboba bo jest fajny

Dużo osób chce Spongeboba...nie przepadam za nim ostatnio, ale mogę spróbować

Serio nie wiem. Rysuj co chcesz i tak będzie super^^

Sponge boba albo Patryka Rozgwiazdę.Są ekstra i chyba dlatego.Myślę że super wyglądaliby w twoim wydaniu,i mam nadzieję że się nie mylę.


Podoba ci się pomysł dodawania przeze mnie speedpaintu pod każdym postem?(28 odpowiedzi)

Tak

Tak

Tak

Tak

Tak

Jak najbardziej!

Nie,ciut mnie to denerwuje,ale to moje zdanie

Nom

Tak, kocham speedpainty *-*

Jest ok

No nawet tak.

Nie, nie interesują mnie one i przez to blog wygląda tandetnie

Może powiesz, czemu tandetnie?

Nie, wygląda to mega tandetnie

Tak.

Jasne~

Jasne, że tak :D

Jasne że tak ^^

Speedpaint'y ~~ Fajnie, że je dodajesz, bo to "urozmaica" te posty ^^ Wgl, świetny pomysł (:

Tak, ale tylko niektóre mi się podobają

Nie wiem co to speedpaint :C

Takie wideo, które pokazuje proces tworzenia danej pracy [w kompie albo tradycyjnie]

Nom... jest spoko, zawsze można się czegoś nauczyć ;)

Tak :)

nie

Bardzo :)

Tak :D

Obojętne mi to...

Nie!

Niezbyt,w sumie nie wiem czemu,ale jakoś mi nie pasuje i nigdy nie spasuje lecz TO MA TObie się podobać(TOMATO XD) a nie czytelnikom i jak coś nie pasi to Ał fidersein (nie wiem jak to się pisze)

Ten komentarz mi się bardzo podoba ^^ ludu, nie zapominajcie, że ja też jestem na tym blogu, i też mam prawo coś robić...to nie jest tak, że wam się coś nie podoba, to ja to od razu usuwam bo się boję że was stracę...wiem, że prawdziwi czytelnicy przez takie błahostki nie odejdą



Kocham zimę ^^ cieszę się, że dałam to pytanie


Który post [lub posty] na chrysi najbardziej ci się podoba? Czemu?(28 odpowiedzi)

Wszystkie czyta mi się dobrze!

Najbardziej podoba mi się post Life together die alone.Piękna praca<3

Dziękuję ^^

Najbardziej mi się podoba post o Hejterach <3

Szczerze????Ten :)

Nie wiem... fajne są te o lilla lou... ale lubię wszystkie.

Najbardziej podobają mi się posty z Animorphii. Kocham patrzeć jak ktoś koloruje. Dokumentacje projektów również są super ♥

Lubię podsumowania ankiet. Można zobaczyć co ludzie serio myślą.

Na pewno ten post ( wklejam linka ) :http://chrysiridiariphearia.blogspot.com/2016/06/duzo-sie-dziejeczyli-dugasny-post.html i post o tytule ( nie chcę mi się kopiować linka. Tak jest dużo łatwiej) "Znowu prace". Ten pierwszy, dlatego, iż lubię czytać dłuuugaśne posty i podsumowania ankiet, a ten drugi z tego powodu, że Twoje prace są piękne.

Ankiety

Te w których opieprzasz ludu^^

Te w stylu postu ,,Kończę z tym, nic nie umiem!", bo zawierają Twoje przemyślenia/zdanie.

Wszystkie są świetne!

Oj trudno wybrać :/ Wszystko jest takie zacne, że nie umiem zdecydować :D

Dokumantacje bo są ciekawe

Podobają mi się quizy, najbardziej, ten ze zgadywaniem do jakiej pracy należy dany fragment. Ciekawe to było ... ^^

Wszystkie dokumentacje, bo je lubię

Style... był bardzo pomysłowy

Dzięki ^^

Każe są fajne.

Chyba te o pracach... Czemu? Bo mogę się dokładniej przyjrzeć wszystkim elementom twoich rysunków

I właśnie po to są te posty ~ na ll nie zawsze mogę wam pokazać wszystko, bo czasem strona twierdzi, że 'plik jest za duży', i praca od razu ma słabszą jakość...na szczęście na razie blogger nie ma takich ograniczeń

Nie wiem... ale bardzo lubię ankiety :) Przyjemnie się je wypełnia =)

manga

?

Wszystkie mi się podobają xd poprostu nwm który wybrać

Lubię wszystkie ;D

Wszystkie lubię!!!!!!!

Te w których mówisz to co czujesz i to co myślisz.

Dzięki...też je lubię

Ten :-: bo to mój pierfszy tu

Więc witaj na chrysiridii ^^

Dokumentacje rysunków

Najbardziej podoba mi się podsumowanie tej 2 ankiety :)Dużo pisałaś i meeeeeeeeeeeeeeega się starałaś,a po za tym dużo tam jest ciekawych rzeczy i czytania

Starałam się to fakt, i dzięki że to widzisz ^^ musiałam zmieścić w jednym poście tak dużo spraw...i zrobiłam to w aż 2 godziny


Jakie masz hobby?(28 odpowiedzi)

Zdecydowanie czytanie, rysunek, słuchanie muzyki.

Granie na nerwach,świnki morskie i oczywiście rysowanie

Rysowanie,projektowanie i granie na ....akordeonie :D

Kocham śpiewać,tańczyć i rysować

Jeżdżę konno, rysuję, czytam, ...

Rysowanie, projektowanie, granie w siatkówkę, jazda na rolkach, spanie, marudzenie [To jak ktoś mnie obudzi xD] i pisanie opowiadań na sameQuizy.

rysowanie, spanie,

Na pewno projektowanie, rysowanie akwarelami (choć samych rysunków się wstydzę ), fotografowanie, czytanie książek, pisanie opowiadań i pewnie coś by się jeszcze znalazło.

SCIULEŁYYY!

Hejtowanie

...aha

Rysowanie, czytanie, zanudzanie na śmierć.....

Rysowanie, siatkówka... To te główne.

Nom :D Wpisywanie wszędzie gdzie się da słowa "zacne" xD i rysowanie :P

Rysowanie,pływanie,lepienie z modeliny,zbieranie minerałów i...chyba to wszystko ^^

Rysowanie, fotografowanie, czytanie blogów [ tego też i to dość często ] gra na laptopie, gra w siatkę i [ w mniejszym stopniu ] gra w nogę ...

sporty, rysowanie

Rysowanie

Zabawa ze zwierzętami , śpiewanie , taniec.

Rysowanie ^-^ i granie... na nerwach xD

Rysowanie (odp. tak)

taniec śpiew ryowanie pisanie bloga nagrywanie filmów

Rysowanie czy czytanie to hobby ?czytać też lubie

Rysowanie, czytanie, strzelanie z łuku, kolorowanie

Sport i... tyle

Śpiew, rysowanie, taniec.

Rysowanie

Lilla Lou

Oczywiście rysowanie,tulenie królików,malowanie,blogowanie itp.


Jeśli nie lubisz tego bloga/mnie, w takim razie czemu tu jesteś?(20 odpowiedzi)

Ponieważ lubię tego bloga :*

Lubię!!

A kto tak powiedział?

Lubiem ciem! No Nin... ^^

Trudno mi Cię oceniać, nie znam Cię. W internecie to nie to samo gdy możesz zobaczyć co dana osoba czuję. Jak na razie wszystko jest "uokej"

Niestety, nin, ale Cię lubię.

Bo jestę hejterę

;-; wiedziałam że będzie taka odp

Lubię tego bloga :v

Lubię ;-;

Lubię, to jestem. Też dziwne pytanieeee... ;-;

Przecież to mój ulubiony blog, jak mogłabym go nie lubić!

Lubię Twój blog:)

Lubię Cię.

Lubię!!!

Lubię cię...

Ja lubię cię Nin

Lubię i Ciebie i bloga...

Głupie pytanie... lubię go... ale ok...

Jeszcze nie wiem czy lubie

Bo go i cię uwielbiam!Zrozum to! XD




Chcesz coś o sobie napisać, kogoś pozdrowić, etc.?(28 odpowiedzi)

W sumie to nie.

Chocolate Monster pozdrawia wszystkich właścicieli świnek morskich,osoby które znają SPŚM,MC i osoby,które chcą mieć świnki morskie

Pozdrawiam MadCalanchoe ,Monikę (Moją BFF),Julę LOU i Sarę (my sister)

Też cię pozdrawiam

Mam na imię Grażyna,ale wszyscy mówią na mnie Gruszka.Mam 16 lat.Pozdrawiam MC.Ja czyli Gruszka

O, hej ^^

Już pisałam coś o sobie... Nom Aj Em FloRainly... I pozdrawiam ciem.

Jestem Lusia ;-; I pozdrawiam Natika xD, Ciebie też pozdrowię: Pozdrawiam Cię Nin :3

Pozdro

Pozdrawiam jednorożca Stefana i hipopotama Hipcia

Tak. Pozdrawiam Ciebie i truskawkę13.

Ciebie też pozdrawiam

Nom - pozdrawiam wszystkie sciuleły świata ^^

Tak pozdrawiam mój klop

Nie.

Pozdrawiam mamę, tatę, babcię, dziadka, wujka, ciocię, drugą ciocię drugiego wujka, siostry, braci... Ehh, a tak na serio to pozdrawiam wszystkich z LL i oczywiście ciebie Nina!

Dzięki, wzajemnie ^^ [w sensie też cię pozdrawiam]

Napiszę tylko tyle, że ten holenderski nie jest taki trudny jak mi się wydawało :')

Pozdrawiam ciebie i Loganę i kitty333 i Caroline Lou~~~~~~jestem stworek ;)

^^

Hmm, mam 12 lat [ jaki oryginalny początek ;-; ] na imię Karolina, urodziny mam 23. 04., mam młodszą siostrę, rysuję odkąd pamiętam, projektuję od stycznia 2016 roku... i Lubię z Tobą pisać ^^ [ xD ]

^^ hej [jaka oryginalna odp]

Tak, Ciebie i RDS z okazji urodzin, pozdrawiam :*

Też was pozdrawiam

Jestem Marlen Kisel:) Pozdrawiam Cię serdecznie xD

[nie wiedziałam, że odpowiadanie na pozdrowienia tak męczy] hej

Nie mam pomysłów.

Tak, chcę xD ja = logana, pozdrawiam = ciebie nina i wszystkich, którzy wypełnili tą ankietę xD

Pozdro, Loguś

Jestem Ania (Aganka) i już coś Ci o sobie pisałam... Ale jakby co to moje hasło przewodnie- BASEN TO ZŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No i nie mam żadnego zwierzaka... a chcę mieć kiciusia... bardzo chcę... kotu są taki słodkie i miłe... Kupcie mi kota, ale tak jakoś dyskretnie :'(

Dyskretnie...może da się zrobić

siebie iciebie pozdrowić

To hej ^^

Pozdrawiam cb Nin

Jej ^^ też cię pozdrawiam

Pozdrawiam wszystkich czytelników bloga oraz Ciebie ^.^

Fajnie ^^ pozdro

Nie chcę... albo wiesz co? Jestem miłośniczką kotów :3

Ja też ^^

Meve

Pozdrawiam mojego psa i świnki!

Pozdrawiam z Księżyca

Mam na imię Karina i mam 14 lat.Pozdrawiam Ninę i każdego kto to czyta(w tym Ninę XD)

Hej ^^


Masz konto na ll?(28 odpowiedzi)

Tak

Tak

Tak

Tak

Owszem.

Niestety nie,ale w najbliższym czasie założę

Ano mom

Mam

No... ~ FloRainly

Tiak: _Lusia_

Tak, a mój nick to Karuś.

usunęłam

nie, to dziadoski portal i meeeega dołujący

Faktycznie, czasem mega dołuje

Tak.~AriaArt

Tak ^^

Tak nazywam się stworek

Tak : Caroline Lou

Tak, jestem Chomiczki.art.

Oczywiście, że tak:)

kitty333

Tak!!! I nie żałuję, że go założyłam :D

Tak =) Jam Aganka =)

tak majka2015k

Tak MarysART

HermDraw :*

Tak, "Meve"

Co to jest ll?

LillaLou, strona gdzie dodaje się prace wykonane na obrysach

Nie,ale planuję założyć


Jeśli mogłabyś mieć jedno życzenie, czego byś sobie życzyła?(25 odpowiedzi)

Nie wykażę się oryginalnością, ale chciałabym spotkać swoich idoli/ulubionych bohaterów książkowych i zostać mistrzem w sporcie, który uprawiam.

Abym dostała 2 świnkę morską,lub żebym mogła latać

Oddychania pod wodą

Przedmiotu spełniającego życzenia

Mądrze

Żeby mieć kolejnych 10 życzeń... a jeśli bym nie mogła... by świat był lepszym miejscem, bez zła...

Spotkać mojego lamorożca Eugeniusza *-*

Zdrowia dla wszystkich lub pokoju na świecie

Żeby spełniały się wszystkie moje dobre marzenia xD.

Za bardzo prywatne.

Moc zatrzymywania czasu.. aby dłużej poleżeć w łóżku przed wstaniem do szkoły ^^

Lot balonem ^^

Mieć rodzeństwo

Hm, jedno ... trzeba to rozważyć, chyba ... nauczyć się jeździć konno (?) Nie mam głowy do życzeń... xD

Więcej dokumentacji!

Żeby pięknie rysować jak Ty:)

Żeby mój brat nie istniał , lub rzebym wygrała chociaż raz konkurs na ll.....

:''l nie wiem...taki trudny wybór... poznać i spotykać się w dowolnym czasie z osobami, które poznałam przez ll ^-^ [lub spełnić swoje marzenia]

Ach... nieważne...

być niewidoczna i niesmiertelna

Dedykacja na ll a tam n serio nwm może żeby nie było lud,i którzy wszystko i wszystkich krytykóją krzywdzą

W sensie...ode mnie? No...podaj nick, może zrobię

Serio, nwm ;-;

Wielu rzeczy...

Aby jakaaś z moich OC była realna.

Też tak chcę ;-;

Dostać coś co czaruje jak np. czerwone kszesło

Czegoś co spełnia życzenia <3


Jaką czekoladę najbardziej lubisz?(28 odpowiedzi)

Białą

Białą

Białą

Zdecydowanie milkę oreo!

CHOCOLATE monster kocha z orzechami a ogólnie to wszystkie

Nie nawidzę czekolady...

Gorzką.

Mleczną i Gorzką...

Białą ♥♥♥

Gorzka <3

Mleczną.

Białom

Z orzechami.

Mleczną z ryżem preparowanym ♥ bo fajnie chrupie! (wspominałam już o dziwnych upodobaniach..)

Białą :D

Mleczną, z tryskawkami i karmelową ...

Nie wiem

Gorzką i mleczną xD

truskawkową

Hymm...Nutella też się zalicza xD ???

Gożką :3 Żarłabym ją godzinami... nie no- może minutami XD No bo bez przesady XD

białom

Milkę oreo

Lubię wszystkie xD

Biała

Żadną

Mleczną

Gorzką a najlepiej żadną


W jakim stylu się ubierasz? (26 odpowiedzi)

Wydaje mi się, że mam własny styl, nie kieruję się innymi, wkładam to, co mi się podoba.

Własnym,luźnym

Pastelowo,dziewczęco

Pastel Goth

Nie wiem.

Chyba nie mam stylu ubioru :/ Ubieram się w to, co mam ochotę: czasami jestem ubrana cała na czarno, innym razem mam miętowe spodenki i tęczową koszulkę... Ale chyba najczęściej są to jeansy, dłuższa koszulka, bluza i trampki.

Nie wiem jak to określić . Jak jest zimno to t-shirt, jeansy, sweter i conversy[ jedyne buty, które mnie nie ocierają]

Nie mam pojęcia. Serio. Nie wiem jak nazwać ten styl.

Luźnym.

Trudne pytanie... preferuję spudniczki z pastelowymi dodatkami ^^

A takim luźnym :P

Lużnym

Raczej dziewczęco (?) xd

Normalnie

Najczęściej po prostu bluzka i getry:)

Różnie.

Yyy... dziewczęcy, wygodny, lekki... [?]

W miarę elegancko, ale nie jakieś sukienki, czy spódniczki, jak jakaś modnisia, ale też nie dresy...

punk emo

Młodzieżowy sportowo raczej jasno

Nie mam stylu... Ubieram to na co zawsze mam ochotę...

Luźny...

Modnie i wygodnie XD

Luźno

Swoim własnym

Dziewczęco ,lecz przy tym luźno


Masz bloga/fanpage/stronę [lub coś innego] w necie? Jeśli chcesz, podaj nazwę/link(23 odpowiedzi)

Nie mam.

Nie mam.

Kiedyś miałam bloga, ale obecnie już nie.

Chcem bloga ale nie mam.Dam link to stronki SPŚM http://swinkimorskie.eu/SPSM/

Mam prywatnego fejsa,więc nie podam(sorry)

Mam bloga i fejsa

mam wattpada, którego używam rzadko, i nie publikuję tam niczego... Nazywam się tam FloRainly... i konto na lilla lou...



Mam.

NIe :c

Ni mom ... ;-;

Nie

Nie mam:C

nie.

blog [ostatnio zaniedbany...~~http://loganabloguje.blogspot.com~~

No więc- LL (Aganka) KONIEC!!!!!!!!!!!!!!!! A nie! Jeszcze poczta na wp....

majcia2015 blog kanał na yt majcia 2015 i strone nafb glammajcia kturom dopiero zaczynam a yt odpalam po powrocie z obozuale kanał jest

ll


Mam tylko konto na LL

Brak

Nope ;-;


Jak wrażenia po wypełnieniu ankiety?(28 odpowiedzi)

Fajna

Fajna

Przyjemnie mi się ją wypełniało!

Fajna,rób więcej

Fajniutka

ok

Fajniem

Super ^^

Kocham ankiety <3 xD

"Kolejna cudna ankieta! Ja chcieć więcej!" Sorki, musiałam to wpisać!

Takie se...

Dziadoskie

Oh, to ty...witaj w mniejszości

Najlepsza ankieta na tej stronce.

Wrażenia? Bardzo dobre!

Cała się spociłam... A tak na serio to zacniutkie (co ty Mart robisz ze swoim życiem...) te pytanka ^^

Bardzo fajna miło mi się ją wypełniało ^^

Ciekawie było, ale te pytania niektóre to przeszły same siebie ... xD

Fajna była

Podoba mi się pomysł na ankiety xD

Dobre :) jak mówiłam ~ kitty333

Świetna ankieta...

Fajna była :3 Lubię słowo 'fajna' :3 Polonistki zabraniają nam go używać... A to takie FAJNE słowo...

fajne

Była bciekawa i super jak zresztą wszystkie Twoje ankiety Nin

Była fajna :3

Ok

:)

Całkiem fajna,lecz za mało pytanek

Coś trzeba na następne ankietki zostawić



Wreszcie...koniec...to jednak męczy, uwierzcie...kopiuj-wklej, enter, bolt, ;-;

Na koniec...'tandetny' pewnie speedpaint Miya Melon


Tak, nadal Gravity Falls





[PS. wiem, ze dodałam ankietę później...]



7 komentarzy:

  1. Super !!!!pierwsza jak zawsze fajny post pisałam ankietę :) MarysART

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :"D uśmiałam się czytając niektóre odpowiedzi :"D :"D :"D Mogę jeszcze kogoś pozdrowić? Mogę, prawda? Więc POZDRO DLA cb Ty co jesteś hejterką [nie do nin]. Jeżeli uważasz, że speedpaint 'utandetnia' ten blog to sama jesteś jakaś 'tandetna'...FAJNE hobby xD - hejtowanie xD też mi się podoba XD. Szczególnie hejtowanie hejterów.../ ..."W takim razie czemu tu jesteś [pytanie niny]" Bo jestę hejterę [odp hejtera]" --> tak jesteŚ hejterEM i analfabetą chyba też ;) Dziadoska ankieta? Jak taka 'dziadoska' to ty wcale nie lepsza ;) Jesteś hejterem w necie, to frajerem w świecie [dzięki googlle] ~~skończyłam przemowę do hejtera~~ a więc ankieta super :D od odpowiedzi CO NIEKTÓRYCH można czytając płakać ze śmiechu :"D speedpaint świetny [zaraz pooglądam]

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwaliło mnie pytanie co to jest ll ;-;
    Fajna ankietka
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pozdrawiałam truskawesię i Ciebie. Dzięki za pozdro. Ja chcieć więcej! Nie mam pojęcia, po co hejterzy robią te ankiety. Jak widać znów jest ich 2. Jest wodę widać! Tak, jadę nad jeziorko! Pa! ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak napisać komentarz rano i wysłać wieczorem xD.
    Nie no, jak dojeżdżałam to napisałam, ale nie było zasięgu, więc wysłałam gdy już wróciliśmy. Mądra ja. ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy zrobisz podsumowanie?

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję