7 czerwca 2016

Zdjęcia i posty o niczym

Hejo ^^

To jest...post parodia, że tak się wyrażę ;-;

[czołg ;-; kiedyś chyba wam obiecałam zdj...ktoś zgaduje, z czego zrobiony?]



UWAGA...
ten post będzie...no, inny niż reszta w tym znaczeniu, że parodiuję ciekawą [w moim mniemaniu] grupę osób...ja was nie chcę obrażać, czy coś, po prostu mnie naszło na akurat taki post [po zacnej sugestii od +Betty M, by zrobić post ze zdjęciami]

Więc...
Tolerancja jest ważna w życiu. Często spotykam się z bla bla bla bla bla bla, asertywność, bla bla bla, bo ja taka biedna, bla bla bla, ...


[to nie brud na gatkach ;-; po prostu, robiłam zdj do góry nogami...i fon się odbił, w sensie jego cień...]

Ech, możecie zgadywać, czego to jest parodia [uprzedzam, wyszła tak kiepsko, że nie wiem czy ktokolwiek się domyśli]










[btw, na takich zdj...zwykle są osoby, ale ja siem nie fotografujem w ten sposób]

Hmm...ktoś wie, do czego zmierzam?

Ostatnio zauważyłam, że...ludu, od razu mówię, że ja ROZUMIEM, możecie sobie pisać, co tam chcecie, nie zamierzam was też krytykować ani nic z tych rzeczy [chociaż akurat wy tego nie czytacie, tak jak widzę...]
W internecie jest pełno blogów o dziwnych [i serio fajnie często brzmiących] nazwach, gdzie znajdziecie...posty o asertywności, tolerancji, itp...ale to pierwsza część...bo, jeśli przesuniecie w dół, zobaczycie...zdjęcia. Mnóstwo zdjęć. Nie powiem, ładnych zdjęć...[znowu manewrowanie, bo osoby z takich blogów mnie znają ;-; ale, i tak pewnie tego nie przeczytacie...]

I pod tym komentarze...w liczbie...? Kilku? Kilkunastu? Nope, częściej jest ich kilkadziesiąt czy nawet kilkaset ;-;
Jedno mnie trafia...może se taki nin siąść, pisać posta o ważnych [w moim mniemaniu] rzeczach, często na prośbę innych osób...i co? Nie oszukujmy się, komentarzy mam tyle, ile niektóre osoby pod jednym postem na takim blogu ;-;

Ja naprawdę nie chcę was urazić, i NIE PISZĘ o każdym takim blogu ;-; ale...te teksty z początku są mądre, szkoda tylko, że [NIE WSZYSCY] często osoby, które piszą [dajmy na to] o obgadywaniu, i jakie to jest złe i wgl, potem...obsmarowują cię za plecami ;-; 



TEN POST NIE MA NA CELU WAS OBRAŻAĆ, [bo w sumie nawet fajne te blogi]
I NIE PISZĘ O WSZYSTKICH BLOGGERACH TEGO TYPU, WIĘC NIE BIERZ TEGO ZA WSZELKĄ CENĘ DO SIEBIE!

A teraz...
[najnowszy rysunek, wykonany...uratowanym z grilla węgielkiem]

I, jak wam obiecałam, speedpaint na końcu każdego posta ^^ tym razem autorstwa Kiwi Byrd


Co sądzicie o...zdjęciach, poście, takich blogach [sorry, nie znam ich jakiejś ogólnej nazwy czy czegoś ;-;], rysunku, speedpaintcie?




9 komentarzy:

  1. Jak zawsze zacny post :D Te zdjęcia są świetne no i zacne *^* Ja nic nie sądzę o tych innych blogach, bo żadnego oprócz twojego nie czytam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, zacna koleżanko ^^ czuję się...hmm...wyróżniona ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal uważam, że Nin to fotograf ;-;
    Śliczne zdjątka i paczadełka węgielkowej dziewczyny *-*
    Oczywiście cały rysunek też jest piękny, ale oczka spodobały mi się najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia fajne [taki ze mnie mentor xD], posta jakoś nie ogarniam, w speedpaintcie się zakochałam *U*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjątka ^^ i ten rysunek węgielkiem :) ~~ Co do blogów, to Twój jest jednym z ciekawszych, moim zdaniem. A tak to się nie znam (xd) ~~ Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czołg to z takich klocków... kiedyś były chyba za konkurs z matematyki... chyba... ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, nawet w tym roku takie były ~ brawo i dzięki

    OdpowiedzUsuń
  8. Te klocki to *stara sobie przypomnieć jak się nazywały* Tetris, tak? Tak to się nazywało? Ehhh.. Pjona Betty, też nie za bardzo ogarniam o co chodzi z "tymi blogami".. Co do zdjęć to.. cudowne *-* na serio. Przez chwilę zastanawiałam się czy nie są z neta. Nie to, że twierdzę, że takich nie potrafisz zrobić! *jak zwykle nie potrafi się wysłowić -.-"* Chodzi mi o to, że są naprawdę ładne i takie.. nastrojowe *-* *dalej Isu, baw się epitetami*

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję