18 czerwca 2016

Znowu prace

Hej, szanowny ludu! [tak, coraz dziwnej zaczynam posty]
Znalazłam tak genialny speedpaint [ale o nim na końcu] że po prostu MUSIAŁAM jak najszybciej zrobić posta, by wam go pokazać. I oto, przedstawiam wam...pokaz prac




Nowa OC Between [angl. pomiędzy] na konek u +Natalia Pożoga 
W realu dół sukni trochę bardziej jaskrawy, listki, ogień i włosy też [no, w sumie cała praca jest bardziej jaskrawa]


Też bardziej jaskrawe w realu...praca przedstawia 四糸乃...nie wiem, kim ona jest, ale design postaci tak mi się spodobał, że musiałam ją narysować [chyba już to gdzieś pisałam]


Blogger mnie nie lubi i nie odwraca prac ;-; różyczka...krwawa...chyba już ją pokazywałam...sklerozo, why


Niby ja ;-; włosy wyszły fajnie, bluzka zresztą też...


Mam dla was coś jeszcze...

BABECZKI ^^









Tak, nie ma to jak używać książek jako tła do zdjęć ;-; tak przy okazji, miałam jeszcze przepyszną babeczkę z popcornem, ale...była taka pyszna...i jej żywot był krótki ;-;

A na koniec...
WIP rysunku Sophie Turner [gra Sansę Stark w Grze o Tron ;-; sorki za błędy, to tak jak z Yoshino - wygląd mi się spodobał...]


[no comment moich śmieci na biurku ;-;]
To...wychodzi...dziwne...trochę za żółte niż zdjęcie...hm, chyba wyjdzie na to że narysuję ją jakoś inaczej

I, w końcu...TEN speedpaint.

 

Tak samo jak w przypadku Picture perfect, znalazłam go kompletnie przypadkiem. Wpisałam w YouTube "frozen speedpaint", chcąc wam znaleźć coś z "Krainy Lodu", ale to...to jest tak niesamowite...ja kompletnie nie umiem akwareli...
Byłabym zapomniała ~ speedpaint autorstwa Laovaan 
[polecam obczaić cały kanał, bo te speedpainty są po prostu boskie]





19 komentarzy:

  1. Ten drugi rysunek <3
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka babeczka ^-^, ślicznie rysujesz i jestem pewna, że rysunek nawet jeśli nie będzie taki sam to i tak będzie cudny ^-^ i speedpaint <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super bloga!Ten post jest super.Twoje prace straaaasznie mi się podobają.Te babeczki musiały być smaczne:)
    A ten speedpaint *.*
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę taką babeczkę O.O DAJ!!!!! A prace świetne, szczególnie ta pierwsza ;))) ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę...ty też masz bajzel w miejscu pracy...ja już mam jeden akwarelowy malunek na koncie ^^ dziś może jeszcze jeden zacznę...

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie nazywa się "śmieci na biurku" tylko "artystyczny nieład" B) Ten speedpaint jest niesamowity ♥ Te oczy, te motyle *-* Nie no! Nie do określenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 1 miejsca Nin :)
    Będziesz mieć własny szkicownik?Jak tak to kupuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę mieć ;-; i się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA iwęcej o tym na moim blogu Laurkappart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To tylko ja mam wieczny porządek?Nie pasuję tu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasujesz, tu każdy pasuje na swój sposób...I ja mam porządek przez Góra tydzień ;-: potem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej.Mam ochotę na babeczki. ;-; Rysunki boskie. *-*
    ~Marcel dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty TO nazywasz bałaganem?Ciekawe jakbyś nazwała moje biurko...
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozwal jusz ankietę i zrób podsumowanko.PLS

    OdpowiedzUsuń
  15. [...ale wy wiecie, że to nie takie hop siup?]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nadrabiamy zaległości [ xd] ;-; ~~suuuuper prace Ninu ^^ I ten speedpaint serio fajny *-* ~~ CrL

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję