15 lipca 2016

Ankieta +info

Hej...
Zapraszam was na...[no kto się spodziewał] podsumowanie ankiety o ll ^^



 Przeważają osoby powyżej 11 roku życia...chociaż dane byłyby bardziej wiarygodne, jeśli by przebadać wszystkich użytkowników...


 Większość osób [w tym ja, bo, nie wiem czy was tym zaskoczę, czy nie, ale postanowiłam wypełnić swoją ankietę ;-;] uważa, że stronie potrzebne są zmiany...



...ale oczywiście mało kto o tym pisał ;-;

Wiem, zmiany na ll są...no...ech...i odpowiedzi admina...sorry, jakaś poprawność gramatyczna ludzi po 18-stce obowiązuje ;-;

Jeśli tak, co się poprawiło/zmieniło?(1 odpowiedź)

Powstały wyzwania lilla lou na facebooku

Ta odpowiedź jest o tyle ciekawa, że w powyższym pytaniu NIKT nie zakreślił, że odpowiedź byłą satysfakcjonująca, a tutaj jednak wszystko wskazuje, że była...

Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Jeśli nie, jak wyglądała odpowiedź admina?(4 odpowiedzi)

Była... jakby wklejona z innego pytania.. No.. pokazałam odpowiedź na mafii. O, i to ja, isu (°v°)/"

Wiem, widziałam...i do teraz rozkminam, o co chodziło ;-;można było po prostu odnieść wrażenie, że admin albo przez przypadek czy z lenistwa wkleił odpowiedź taką samą do wszystkich, którzy pytali, lub po prostu miał nas za przeproszeniem gdzieś, i walił z automatu ten sam tekst każdemu ;-;

To było dziwne...chodziło o kategorię 14+, i wszystko wskazywało, ze admin się zgadza, że nie fair ją usuwać, ale ostatecznie kategoria została, ale z jedną wygraną. Chyba bardziej fair byłoby bez 14+, ale z uwzględnieniem osób starszych w 12+, jak dawniej

;-; właśnie, jak już usuwać kategorię 14+, to uwzględniać nas w 12+...pomyślcie, że całe to zamieszanie z kategoriami jest, bo w On The Beach nawet po naszej prośbie o wyróżnienia czy porozmawianie z jury nie łaska wyróżnić osoby np. 14-letniej...no jury, ja przepraszam, moja wina że mam jakieś głupie 15 lat?!

Napisałam o niesprawiedliwych wynikach na lilla lou a admin odpisał tylko że wie że jest problem

;-; cud by był, jakby nie wiedział o problemie...

Admin nie przywrócił kategori 14+ w konkursie ON THE BEACH

Wiem, nawet wyróżnić osoby 14 czy 15, 16 letniej się nie dało ;-; no świat by się zawalił chyba...


Według danych, największym problemem są konkursy, z czym się zgodzę, oraz kopiarstwo i kłótnie


Inne:(7 odpowiedzi)

WSZYSTKO z podanych

niektórzy użytkownicy nie znają regulaminu, poza tym poczta działa BARDZO wolno, jeśli posiada się określoną ilość wiadomości w skrzynce

Nie znają regulaminu...ech, np. jak zwracam komuś uwagę, gdy dodaje pracę nie ll, a inni żebym się nie czepiała bo praca jest śliczna i w ogóle czemu ja się śmiałam czepić, i ll to mogę sobie sama dodawać ;-; porażka...a co do poczty, to wiem, nie zawsze działa, ale warto spróbować wpisać 'www.lillalou.pl/messages/new', akurat może zadziałać

+Żebranie o głosy

Tak...to ból naszych czasów na ll ;-;

może blokowanie ludzi bez powodu...

Hm, zależy jakiego 'bez powodu' ;-; nie chcę nic sugerować, ale czasem się trafią na ll osoby, które żebrzą, spamią ci pocztę itp., a gdy je zablokujesz to mają wielkie pretensje

Niesprawiedliwe ocenianie

No, to się z żebraniem wiąże ;-; jest strona korzystna takiego postępowania, ale korzystna dla żebrzących, i niekorzystna, czyli dawanie np. 1, 2 bez powodu

nieuzupełnianie sklepu

Fakt, bez zadbania o firmę

Kłótnie, kopiarstwo, prace nie ll (chyba, że są śliczne xD)

Ech...ludzie, co do nie ll...strasznie mnie to denerwuje, jak ktoś pisze, że usunie jutro czy za kilka dni, a tu mija miesiąc i praca nadal jest...rozumiem, chcecie się pochwalić, ale od czego są DeviantArty, czy po prostu strony na rysunki...a dodawanie po prostu grafiki z linkiem do posta, jest już chamskie ;-; nie łaska zrobić pracy i przy niej wkleić link [jak np. ja?]? Z rysunkami to samo, co wam szkodzi dać jakiś projekt i w opisie napisać o rysunku na waszym blogu czy gdzieś... 


Ech, narzekam, wiem, ale to jest straszne, jeśli WIDZISZ problem i nie robisz nic ;-; jak nie widzisz, to pół biedy...


Jeśli tak, jakimi sposobami?(4 odpowiedzi)

pisałam do admina, tłumaczyłam użytkownikom, że ich postępowanie jest wbrew regulaminowi

Tylko, znając ich, nie wszyscy słuchali...

No głòwnie zgłaszanie prac

Więcej komentuje bo z komentowaniem to słabo...

I bardzo dobrze, że komentujesz, czasem widok ll, gdzie ktoś doda ładną pracę, a komentarzy jest pod nią np. dwa czy trzy osłabia

Magicznymi

A pisałam, żeby to wziąć na poważnie ;-;


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Jaki to przyniosło efekt?(4 odpowiedzi)

niektórzy użytkownicy zrozumieli regulamin

Zgłaszane prace są usuwane, lecz i tak zaraz pojawiają się nowe

No, walka z wiatrakami ;-; znam to

Nie do końca...

Nie wiem


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Czy masz pomysł/propozycję na to, jak zwalczyć problemy na ll? Napisz(6 odpowiedzi)

Nakłaniać więcej osób do zakładania kont

To jest myśl, wtedy aktywność się mam nadzieję zwiększy

admini powinni nieco bardziej ufać użytkownikom, np. w sprawie kategorii, każdy powinien znać regulamin strony

Ech, zaufanie ;-; coś, co jakoś chyba straciliśmy...

Blokada kopiowania

Trzeba zmienić adminów

Niech wszyscy usuną konta

Ech...i co, nowe ll stworzysz, czy jak?

Na pewno muszą powrócić wyniki w 14+ tylko, że normalne, czyli takie jak np. 12-13. Inaczej to... nawet nie muszę mówić [pisać], bo wszyscy wiedzą o co chodzi. Prace nie LL powinny być usuwane po czasie podanym przez autora, (jeżeli nic nie napisał od razu, jeżeli napisał ,,obiecuje usunę" następnego dnia). Kopiowane prace powinny być usuwane zaraz po tym gdy ktoś zauważy, że to praca kogoś innego, a konto USUNIĘTE! Wiem, że można założyć nowe, ale na to nic nie poradzimy...

Dobre pomysły...tylko szkoda, że mało kto pilnuje, jaki czas minął od dodania pracy...


Szczerze, to miło zobaczyć, że ktoś odwiedza forum


Jak często?(15 odpowiedzi)

kilka razy na tydzień

raz na miesiąc i tylko patrzę na głosowanie PM.

1 raz w miesiącu

od czasu do czasu

oj...raz na...um...kilka miesięcy

PRAWIE codziennie :-)

Co tydzień

Bardzo rzadko

Powiedzmy, że raz tygodniowo.

bardzo rzadko

raz na miesiąc

Szczerze ,to konta nie mam, ale aby zagłosować przez e-mail na PM :)

no tak ze 2 razy w tygodniu, ale ostatnio rzadziej bo jest taka dziwna atmosfera na ll

Rzadko

Bardzo rzadko, czasmi gdy pojawi się ankieta na PM.


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Dlaczego nie?(15 odpowiedzi)

Bo jest wgl nie aktywne ,to co można tam robić?

Forum umarło. Inni którzy posiadają na nim konta wchodzą na nie chyba tylko aby zagłosować na PM ;-;

adres IP

Hmmm... konto mi nie działa

Nie ma tam nic ciekawego ;-;

Nie mogę się zarejestrować, ponieważ mój adres jest na jakieś liście (Ech... Nie pamiętam)Wcześniej wchodziłam i czytałam ale już nie ma nowych tematów i nawet nie sprawdzam, czy coś jest...

Nie mam konta

Bo mi IP zablokowali

bo nie mogę założyć sobie konta :(

Bo to forum to zbiór idiotów

Bo nie ma tam nic ciekawego i nie mogę mieć konta, więc to w sumie bez sensu..

To dziwne ale jakoś nie umiem z tego korzystać .... próbowałam kilka razy zapoznać się z tym forum, ale jakoś...nie wyszło. Ja nie mogę się tam odnaleźć, dla mnie jest to tj. pomieszane/ trudne do ogarnięcia [?]...nie wiem jak to napisać -_- ...gratuluję jeżeli ktoś 'to' zrozumiał ;-;

bo tam nie ma zbytnio nic ciekawego i zapomniałam hasła

Bo mam problemy z rejestracją od ponad roku...

Ponieważ nie mogę stworzyć tam konta




Nie żaby coś, ale...że coś piszę, to wiem że ja piszę, a w każdym razie próbuję...ech...

Co sądzisz o forum?(32 odpowiedzi)

Ono umarło...

Jak już pisałam - forum umarło. Jest nieaktywne i nieużywane ;-;

jest spoko, tylko...ostatnim postem, jaki był dodany, jest...mój post sprzed kilku dni

Nie wiem

Sądzę, że gdyby ludzie wchodzili na nie częściej mogłoby być całkoem fajnie

durzo tam trzeba zmienić, nawet nie można się zarejestrować :/

Wchodzę na forum jedynie żeby zobaczyć PM, bo niema tam nic ciekawego...

Forum umarło...

Wyskakuje ze IP jest zablokowane, gdy chce się założyć konto :/

jest spoko, pomocne

Nudno tam jest nic nikt nie piszę a w głosach na PM tylko z dwie,trzy osoby oddają głos..
Mogli by mi IP nie blokować

troche tam pusto, jest mało zorganizowane.... itp. ;-;

Idiotyczne i niepotrzebne coś

Nie jest ok, bo wielu użytkowników nie może założyć konta..

Mogliby je naprawić i odnowić...

praktycznie nic się tam nie dzieje

Na stronie startowej jet dosyć normalnie ale jak się wejdzie w komy i wyniki konkursów...

Fajne,szkoda że nie żyje...

Jak dla mnie to trudno z niego korzystać, sama jakoś nie umiem... jest [moim zdaniem] trochę pomieszane [?] trudne do ogarnięcia [?] ech...co za bezsensowna odpowiedź -_- ...

Trudno się tam odnaleźć

Myślę, że jest to fajny pomysł na rozwinięcię ll.

Dobrze, że jest takie coś, bo inni mogą porozmawiać, ale ja nie korzystam

jest trochę niepotrzebne... przecież można stworzyć zakładkę na lilla lou i tam głosować na pm itp.

Nie wchodzę tam, bo jak wspomniałam mam problemy z rejestracją. Nie wiem czy ktoś tam cokolwiek pisze.

Pomimo, że to strona dla dzieci bywały tam kłótnie i i nieszanowanie siebie nawzajem

Słabe...

Mogliby się bardziej postarać

Jest nie potrzebne -,- -Mogli zrobić głosowanie na LL

No chciałabym żeby wróciło downe ll gdzie wstawianie prac było tylko dodatkiem do całej zabawy
Myślę, że jedyne co je przytrzymuje przy życiu to głosowania na PM.

Też tak myślę...a czy dla samego głosowania na PM warto zostawiać i tak już martwe forum?

Jak dla mnie jest strasznie zaniedbane. Forum jak dla mnie powinno być zrobione od nowa, aby ktoś z niego korzystał.




Czy wiesz, czemu forum ll jest zaniedbywane?(18 odpowiedzi)

nie

nie

nie

Bo wchodzi tam mało osób

możliwe, że dawniej aktywni użytkownicy dorośli i im się to znudziło...

Głòwnie dlatego, że ani admini ani użytkownicy się nim nie interesują

A jest zaniedbywane? Chodzi mi oprócz trudności w zakładaniu kont...

Słyszałam o problemach z zalogowaniem i zarejestrowaniem się...

Tak . admini mają wszystko gdzieś ....

Bo nikt go nie lubi...Nie ma o czym pisać,wszyscy wyparowali i głupie tematy.Ale mam pomysł.WSZYSCY ,którzy mają konto i to czytają niech wchodzą CODZIENNIE i piszą nowe tematy lub wznawiają stare.Jak jakaś nowa osoba zauważy,że forum żyje chętnie się zajerestruje

Niestety nie

Nie wiem -_-

Nwm ;-;

Może administrator uważa, że nie opłaca się marnować na nie czasu...

Nikt prawie na nie nie wchodzi, ale szczerze to nie wieem.

nie wiem ale bardzo chciałabym sie dowiedzieć

Wiele osób nie może się też zarejestrować/zalogować. Może to jest problemem?

To na pewno jakaś część problemu...

Myślę, że to głównie dlatego że dużo osób nie może założyć konta.




Jeśli nie odwiedzasz, czemu?(4 odpowiedzi)

Bo posty są nudne i źle opracowane,a SR są prostsze od narysowania kropki...

Znowu, nie ma tam nic ciekawego, jest po części zaniedbywany.

Lilla lou i wszystko co z nim związane mnie dołuje

bo wolę Twój blog


Z jaką grupą wiekową najczęściej zadajesz się na ll?(32 odpowiedzi)

Jeśli nie, czemu?(7 odpowiedzi)

nie interesują mnie

Wali mnie to co w nich jest

Czasem patrzę kto został PM lub tym podobne, ale ogólnie inne rzeczy mnie nie interesują.

Lilla lou i wszystko co z nim związane mnie dołuje

Admin mnie o wszystkim informuje '-'

Po prostu nie interesują mnie, ale nie wszystkie

Dobijają mnie


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Jeśli tak, co cię najbardziej interesuje?(23 odpowiedzi)

Wyniki konkursów

Wyniki konkursów

Wyniki konkursów

PM

PM

PM

Chyba PM..

wyniki konkursów, Projektantka Miesiąca, informacje o tematach konkursów

Wyniki konkursów

przygody lilla lou, projektantka miesiąca

Wyniki konkursów, wcześniej również i wyniki PM

Wyniki konkursów i nowości...

nowe konkursy

Konkursy

wyniki konków, oczewiście :P

Wyniki konkursu xD

PM i konkursy

Nowości [O.o] , PM, wyniki konkursów, nowe konkursy.... i wgl co się poawi

Projektantka miesiąca i wyniki konkursów.

Trudno mi powiedzieć. Po prostu czytam nowe posty

Wyniki konkursów itp.

Wyniki konkursów i wywiady z PM.

Projektantka Miesiąca i zaniedbane już Przygody LL.



Jeśli nie, czemu?(10 odpowiedzi)

Bo mi się nie chce rysować ,chcę robić to dla siebie nie dla kogoś

Nie zawsze podobają mi się tematy..

Każdy mnie zmusza, żebym brała udziały w konkursach, a na ll nie ma takich osób, więc z tego korzystam :)

Walą mnie one

Nie mam w nich żadnych szans

Tematy czasem mi się nie podobają...czasem mam za dużo spraw na głowie, żeby się jeszcze konkursem zajmować..na ogół nie sądzę, żebym miała jakieś szanse...

Bo dziś się zarejestrowałam na LL

Biorę, ale nie w większości. Mam dużo szkicowników niewykorzystanych i nie potrzebuje ich przez wygranie w konkursie

Nie wyrabiam z terminem. Nie podoba mi się temat.

nie mam w nich szans


Na razie nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Chcesz dodać coś jeszcze?(32 odpowiedzi)

nie

nie

Przekaże dalej

Raczej nie..

odkąd jestem na stronce, brałam udział w każdym konkursie, chociaż po zmianie w kategoriach zamierzam przestać

Oki, CattyAri pozdrawia!

chyba nie.

Mafia podbija świat! Uhu!!!

Raczej nie ~ Lusia

Nie

nic nie chcę dodać

Pozdrawiam wszystkich :D

Nie , nie chce

nope ;-;

Ostatnia moja praca na LL była dodana 7 msc temu...Pozdrawiam MC i Vix Fiona1212(TO nie mój nik na LL)

Nie, to tyle, życzę miłego dnia :) I pozdrawiam.. Kogo? ;)

Bettyś pozdrawia ~^
^
Chyba nic :(

Nope~Chocolate Monster

Tak. Ciekawa ankieta ^-^. Pozdrowienia!!! Dla : Niny, Lusi, Stworka, kitty333, i osób które wypełniły tą ankietę ^-^ Log*ś

Pozdro dla wszystkich od Cat

Nie.

NOPE

chyba nie

Chyba nie

Ta odpowiedź jest wymagana ale nie chce nic dodać

;-;

Nie, dzięki

Admini naprawcie LL!!!!

No, może jakiś apel, petycja, zbiorowy list...może nie od razu protest, chociaż akurat my już pisałyśmy o problemach na ll do admina, ale jakoś zmian nie ma

Czekać na kolejną ankieta ja :3 xD Super aknkiety...

nope

Uważam, że rozłam na LL i LLT to był dobry pomysł, ale admini chyba bardziej przyłożyli się do LLT. Na zwykłym komentarze otwierały się 10 min (nie kłamie). Jeśli dopiero zaczynałeś rysować często dostawało się jedynki i niemiłe komentarze (wiem, bo często tak miałam). Dzieciaki przechodziły na LLT i.... był koniec rozłamu.

Tak. Przez nie sprawiedliwe wyniki konkursów bardzo dużo osób odeszło z LL, w szczególności dobre projektantki nie dodają tam prac. Może to też wynikać z tego, że w LL nie ma żadnych nowości i robi się to po jakimś czasie nudne.




Dobra, teraz coś o ankietach...
Zauważyłam, że kilka osób zaczęło je robić u siebie...i tak, WIEM, nie jestem jedyną, która ma do nich prawo, ale mam jakieś wrażenie, że co najmniej jedna z tych osób [a w sumie blogów, gdzie są ankiety w tej chwili, oprócz mojego, naliczyłam trzy] po prostu zabrała mi to. Nie wiem, czy wy chcecie po prostu zbadać opinie o waszych blogach, czy mnie skopiować...ech, wiecie, jeśli to to drugie, to...ja nie wiem, czemu każdą, po prostu KAŻDĄ, nawet NAJDROBNIEJSZĄ radość czy pomysł na coś, co sprawia mi [poniekąd] radość musicie zabrać. Nie ogarniam, co jest takiego super w zwyczajnym kopiowaniu. Wiecie, ja wam często zazdroszczę, np. jeśli widzę, że jakaś blogerka ma fajne pomysły na posty, i czuję, że chętnie zrobiłabym takie u siebie, ale nie robię. To dlatego nie prowadzę 'Ulubieńców'. Nie robię też SR [chociaż...mam mnóstwo powodów, czemu tego nie robię]. Czemu? Bo jednak szukam czegoś swojego.
I tym moim czymś, co mnie wyróżnia [chyba, bo nie jestem pewna] spośród innych blogów, jest wyrażanie opinii, i były [tak, czas przeszły] ankiety. Więc obiecuję wam, że nie zrobię już żadnej ankiety tak od siebie, chyba że kolejną o ll, bo robienie ich dalej nie ma sensu.
Nie wiem, najzwyczajniej nie wiem, jak mam do was gadać, skoro to widocznie też chcecie mi zabrać, a niektórzy już zabierają [ha, tylko że wy nie umiecie tego wkleić do posta].

Także...możecie pewnym osobom, kopiującym mnie nie tylko jeśli chodzi o blog z całego serca podziękować, że nie pozwalają mi się cieszyć czymś swoim. Myślicie, że ja ot tak wpadłam na pomysł z ankietami? Szczerze, to długo nad tym myślałam, zastanawiałam się, jak wzbogacić chrysi, ale co poniektórzy nie mają takich problemów, przecież wystarczy wejść na bloga nina i po prostu coś skopiować, tak samo z pracami na ll ;-;
Mam dla tych, którzy kopiują [nie, nie do wszystkich, którzy sobie jakąś ankietę od czasu do czasu zrobią na blogu itp.], takie ostatnie pytanie, i błagam, odpowiedzcie mi szczerze, nawet nie musicie tej odpowiedzi tu pisać, sami sobie odpowiedzcie: wy serio myślicie, że się nie dowiem, jak mnie kopiujecie?


Ok, następna sprawa...
Jej, nin założyła forum ^^ [to pewnie też zaraz pół ll skopiuje, a mi pozostaje liczyć, że nie umiecie robić forów]
W sumie to nie wiem po co wam ono, no ale...skoro i tak na blogu mam prawie społeczność [hm, sądząc po odpowiedziach to ankiet, zdrowo walniętą czasami], to...pomyślałam, że może chcielibyście się jakoś poznać, porozumiewać? Acha, i szukam moderatorek ;-;
UWAGA. Nie ogarnęłam jeszcze wszystkiego, więc design jest...no...nieco skromny, ale za to ustawiłam wam chyba ciekawe rangi...[ech, nin, kogo to obchodzi]
Więc zapraszam na forum, link macie...

speedpaint hope.hokulani


10 komentarzy:

  1. Miałam pisać o kopiowaniu ankiet;-;
    Ja naliczyłam 2 blogi.
    Co do ankiety to widzę ,że parę osób nie brało tego nna serio
    O,forum,fajnie ^^
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie coś zmieniła w ll, tylko nie wiem, jak się do tego zabrać. Pozdrawiam. ~Chomiczki.art

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha,a tak wgl to ja się za jakieś 10-20 minut zarejestruje
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem, może miały zły dziń lub chciały mi czy ll zrobić na złość...pozdro dla was~
    chcecie, to zakładajcie sobie konta na forum, wgl zapomniałam o tym wspomnieć w poście...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio zauważyłam, że kilka osób robi te ankiety ;-; tak jak ty... i nawet piszą podobne rzeczy o nich np. "ważna ankieta *link* bla, bla, bla......" pytania -co niektóre też wydają się zgapione.....

    Ech...ale co tam, i tak czy siak u nikogo nie będzie takich fajnych ankiet jak był(y) u ciebie ^-^ a ja ich nie zamierzam wypełniać, bo jakoś mi się nie podoba - mam taki kaprys xD....wypełniam tylko na blogach które regularnie czytom - czyli jak na razie to tylko u cb jeśli jeszcze kiedyś jakaś się pojawi...

    pzyklo mi ;-;

    Forum zamiast ankiet? Dobre i to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zdążyłam zrobić ankiety! W sumie, nie wiele bym zmieniła. Forum? Ok, idę ogarniać. LL... chyba zostanie jednak wspomnieniem...
    Współczuję, że kopiują Twoje ankiety. Ty tyle się napracujesz, a tu ktoś wchodzi i kopiuje. To jest chamskie i wredne. Pozdro ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ankiety nigdy nie robiłam...i robić nie zamierzam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanko,t-shirt z lamorożcem może być,czy wolisz co innego??
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię lamorożców ;-; weź coś w moim stylu [czyt. czarnego i z czachą] zrób...jeśli to o tą pracę chodzi

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję