14 lipca 2016

Ciekawe/dziwne strony...i nie tylko

Hej ^^
Dziś...trochę mojego standardowego gadulstwa, ale to pod koniec [chyba], i...sami zobaczycie, co oprócz tego


Wczoraj Kasia stwierdziła, że "marnuję super blog na takie sprawy", czyli na ankiety o ll ;-;
Ech, mogę zacząć robić wykład o tym, że to mój blog, że ll jest dla mnie ważne, że to Mafia mnie o to poprosiła, itp...ale mi się nie chce, więc daruję ;-;

Dlatego postarałam się, i znalazłam wam [no, nie sama, kilka stron znam dzięki Mafii, pozdro dla was] kilka...dziwnych/ciekawych stron lub aplikacji. Po 'kiego grzyba wam to? Szczerze, to przerywnik od ll, a poza tym...te stronki są ciekawe, czasami fajne, śmieszne...na nudę dobre, o, to jest powód.


Okej, nie przedłużam...kolejność jest przypadkowa, pojawiają się i strony, i apki...




Strona, gdzie po kliknięciu 'PLEASE' [tak przy okazji, ładną ma czcionkę] zostaniecie przeniesieni...do strony z dziwną ofertą handlową...można się przy tym fajnie bawić i obstawiać, co wylosuje strona



Pewnie wielu z was znana strona, blogerzy dość często ją chyba podają...jest to stronka, gdzie możecie stworzyć ciekawe obrazy takim 'światłem', jest opcja, ile osi symetrii chcecie, można zmieniać kolory



Strona, która zawiera...jedne bardziej, drugie mniej śmieszne obrazki/gify, dostępne też w formie aplikacji na telefon



Co do tego...jeśli ktoś z was ma epilepsję [padaczkę], to...radziłabym nie wchodzić [chociaż pewnie niektórzy i tak wejdą, ale żeby nie było, że nie ostrzegałam]...na komputerze należy ruszać myszką, na fonie - palcem po ekranie



Aplikacja oraz strona z różnymi jednymi bardziej, drugimi mniej ciekawymi artykułami na różne tematy


Fajna strona/aplikacja...można oglądać cudne prace wielu artystów, ale nie tylko



Dobrze...w tym przypadku miałam problem z linkiem, bo...na telefonie jakoś fajniej działa, a na laptopie nie mogę dać linka do samej strony, jedynie do jakiegoś miejsca...nie wiem czemu, zawsze przekierowywuje mnie to w Tatry



Strona, gdzie można pisać i czytać opowiadania...lub publikować artbooki, co robi wiele osób, w tym ja



Okej, to nie do końca ogarniam, ale...łapię ogólny sens, czyli...to strona z inspiracjami...chyba...


Hangouts

Teraz aplikacje, chociaż ta działa i na komputerze...i chyba nie ogarnia, że mam inne profi na gogle, ale to nie ważne...służy do komunikowania się z ludźmi posiadającymi konto google


MediBang Paint

Tak, apki do rysowania...ma więcej funkcji od Autodeska, ale trudniej go ogarnąć


1Weather

Tak, mam genialną czcionkę na fonie, bez komentarza ;-; aplikacja do sprawdzania pogody, co pewnie widać po tytule


Lidow

Jedna z kilku aplikacji do edycji zdjęć, jakie mam i miałam...lubię ją, zwykle po obróbce w PIP Camera właśnie w Lidow dodaję teksturę itp., i tworzę tym samym avatar na ll i g+


PIP Camera

Bardzo ją lubię, zwłaszcza przez możliwość zamazywania zdjęć




Mam nadzieję, że kogoś ten post zainteresował, bo najdziwniejszą stronkę zostawiłam na koniec...a jest nią...mój blog xD


Nie no, żart był...

Ech, speedpaint iraville



Hm, co sądzicie o tym poście?

8 komentarzy:

  1. Hehe XD
    Fajne apki :) Jo tyż ni rozumim pinteresta....
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tobie dowiedziałam się,że mam padaczkę xD
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Supi stronki, najlepsza ta pierwsza XD I świetny speedpaint *O*

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba ogarnę sobie kilka tych apek i stron...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jacie *-*, super post :D bardzo mi się podoba ^-^ ta 2 jest świetna z tym 'światłem' "mam się czym bawić" xD,

    a ta 3.... i moja mina na pierwszy rzut oka 0.o .....a druga gdy zaczęłam szybko ruszać tą myszką.... :') nie da się opisać ;-;

    Też baaardzo lubię PIP Camerę ^^ niemal, że z tych samych powodów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to padaczka? ~ kitty333

    OdpowiedzUsuń
  7. masz tam link...taka choroba w skrócie

    OdpowiedzUsuń
  8. Staggering Beauty - gibająca się czarna kiełbasa xd
    Nie no, fajne strony ^^
    Tak btw,założyłam Instagram'a :v Wyszukasz mnie jako "isunna.art", ale na razie wstawiłam tam jeden rysunek..

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję