21 lipca 2016

Czego NIE robić na ll?

Hej ^^
Dzisiaj wreszcie zebrałam się na post, o który parę osób prosiło po Jak korzystać z portalu ll?, więc mam nadzieję, że post przypadnie wam do gustu...i wyjdzie choć trochę taki, jak go sobie wyobrażaliście ;-;


[na odmianę gif z Melanie Martinez]

Ech...nie wiem, czy jest sens robić jakikolwiek wstęp, więc przejdę do sedna ~

KOPIOWANIE PRAC
To powinno pozostać bez komentarza...chociaż, akurat w tym podpunkcie chodzi mi o kopiowanie i w sensie 'prawy przycisk myszy-zapisz obraz jako-zapisz-wstaw do ll jako swój' i 'zobacz pracę-narysuj ją lepiej lub gorzej-wstaw-upieraj się że nie widziałaś pracy na której się wzorowałaś'...kopiowanie metodą pierwszą jest o tyle bardziej żałosne, że edytor ll znany jest z tego, że prace wychodzą z niego nie zawsze w lepszej jakości...więc praca, którą zapiszecie na kompie i wstawicie na ll jako swoją, przeszła przez edytor dwa razy, co oznacza...pikseliki, pikseliki...poza tym podpis prawdziwej autorki się czasami rozmazuje, i kopiara tym bardziej upiera się ze to jej praca ;-; [o kopiowaniu robiłam wcześniej posty, chcecie to obczajcie]

DODAWANIE NIE LL
Hm. Nie ll, czyli własne rysunki, TOPModel [em, helou, oni mają własną, co z tego że prawie martwą, stronkę...]...a jedna użytkowniczka była bardzo zaabsorbowana dodawaniem prac TM i swoich rysunków, pewnie ją pamiętacie, fiona123...mam dla was chyba nawet parę screenów...







Jeśli ktoś nie wie, to laska wstawiła te prace już co najmniej 4 raz, nie reagowała na żadne upomnienia, a wczoraj, gdy jej konto zostało usunięte, kiralous nadal mnie obrażała...więc nie wiem, może to jakieś nowe zasady dobrego wychowania...

Prace nie ll są usuwane w większości przypadków [chyba że użyjecie magicznego 'jutro usunę', wtedy wasza praca zostanie na wieki ;-;], dlatego serio nie warto...

IGNOROWANIE INNYCH
To się tyczy wielu przypadków...ale mi tym razem chodzi o ignorowanie komentarzy i opisów pod pracami innych. Już kiedyś o tym pisałam, wiem, ale czasem trzeba coś powtórzyć ;-; no więc...nie wiem, jakich ogromnych liter czy czegoś trzeba użyć, żeby do niektórych, powtarzam, niektórych, dotarło, że opis pracy jednak czasem warto przeczytać...

ODCHODZENIE
No serio...jeśli chcesz tak naprawdę odejść, to robisz to raczej po kryjomu, nie informujesz połowy neta, że odchodzisz, chyba, że wcale nie masz zamiaru sobie pójść. Już pisałam, że ci 'odchodzący' zazwyczaj czekają na kilkadziesiąt komentarzy typu 'nie masz prawa odejść beze mnie!' lub aż ich idol nie wstawi się za ich pozostaniem na stronie [chyba to źle ujęłam...]

FAWORYZOWANIE
To jest o tyle dziwne, że...mi wcale o konkursy i pisanie 'najlepsza praca' nie chodzi...tylko o to, że np. ktoś nie lubi spamu u siebie, ale za to komuś kogo lubi pozwoli spamić, lub u kogoś innego sam pospami ;-; ludzie...

WYGRYWANIE
To się nie tyczy wszystkich...ale, jak pewnie wiecie, są na stronie użytkownicy czy nielubiani, czy po prostu o opinii 'nie należy się' [którą, tak między nami, robią inni użytkownicy, jak np. droga i większości z was znana Maniusia stwierdziła, że I miejsce w JapanStyle mi się nie należało, z czym się nawet zgadzam, ale żeby od razu protest robić i nazywać mnie 'debilką' za to, że nie pozwoliłam się obrażać...]...o co chodzi? Podam klasyczny już chyba przykład z mojego cudownego [khe khem, sarkazm] życia, czyli że droga Ginny Blue stwierdziła, że 'MadCalanchoe się nie należało', 'kurczę nie wiem czemu ona cały czas wygrywa (prawie co miesiąc)' [nadal śmieję się jak to czytam, ludu, jakim trzeba być za przeproszeniem tępakiem, żeby komuś, kto jest na stronie PÓŁ ROKU, i wygrał przed MP DWA razy, a nie dwadzieścia, pisać, że wygrywam prawie co miesiąc...sorry, ale jak mnie hejtujesz to przynajmniej myśl co piszesz] ;-;

POSIADANIE RACJI
I tutaj muszę się na chwilę zatrzymać. Rozumiem, Admin to ważna funkcja, należy go szanować, ale to nie znaczy, że jest nieomylny...kiedy na przykład? [wiem, tu bardziej chodzi o szefostwo i jury] No to spójrzmy na wyniki On The Beach, gdzie żadna zwyciężczyni, chociaż w teorii 12+ to osoby równie dobrze 15 letnie, nie osiągnęła wieku 14 lat...nie wiem, czy ktoś z góry [czy jak to się mówi] to czyta, ale...no serio, nie łaska było dać komuś 14-letniemu chociaż wyróżnienie? Nie wiem, może należało napisać do was, żeby dać już wyróżnienie komukolwiek starszemu, a byłby spokój? Tak trudno się domyśleć? Czy może po prostu ktoś nas olał i już...
A to, że nasz admin pisze jak pisze, to już inna sprawa ;-; nie wiem, potrzeba poczucia się młodym czy jak...




[tak przy okazji, jeśli kogoś to obchodzi, to ja będę Rebcię popierać, administracja powinna wiedzieć, że to, że na portalu są osoby młode, nie znaczy, że każda z nich ma 10 lat i można do nich pisać jak do koleżanek...]


Oki, chyba skończyłam ;-;

Speedpaint hope.hokulani


5 komentarzy:

  1. a najciszej to odeszłam z LL ja xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptysiu nie przypominaj mi ;-;
    Ogółem rzecz biorąc do wszystkiego mogę podać min.2 osoby ;-;
    Najlepsze to są kopiary :,,Podpisałam się Dampirka,bo kiedyś ją lubiłam " xD
    Super speedzik ;)
    ~Choco M

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, niektórzy ludzie myślą, że mogą się zachowywać jak chcą.
    A czy może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym adminem(te podpisy RDS z przekleństwami)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post ^-^ może mało przyjemne sprawy, ale fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ghe ghe ghe, ci hejterzy i kopiary to już mnie śmieszą xDD Dziwni lubdzie D: Ech ... Fajny speedpaint ^^ ~~ CRL

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję