20 lipca 2016

Dlaczego "NIE"?

Ech...hej
Z racji tego, że nie chciałam wam truć ani o ll, ani o kopiowaniu mnie [w sumie, na razie ze strony kopiującej nie ma ruchu, więc i tak nie miałabym o czym wam pisać], i postanowiłam zrobić post o...kilku rzeczach, których ja nie robię, i których wy nie powinniście mi robić ;-; to wyjdzie nudne...

Widzicie, postarałam się, strzeliłam wam taki bjuti uobrozek z tłem bloga...ech, to zdjęcie jest takie śliczne...

Szkoły Rysunku
Tak...ja rozumiem [no dobra nie rozumiem], chcecie żebym wam pokazała, jak coś rysuję, jak coś zrobić...ale ja tego nie zrobię.
Czemu?
W sumie...z kilku powodów ;-;
1. używam kredek, jakich używam, i doskonale wiem, że sprzęt to nie wszystko, ale po prostu jakoś źle bym się czuła, jakbym wam pisała, jakie kolory do czego, mając świadomość, że mało osób ma Polychromosy, i czułabym jakbym jakoś się wywyższała, a tego nie chcę robić...a SR nie Polychromosami, to nie to, bo mam do każdych kredek inną technikę [wiem dziwna jestem]
2. praktycznie zawsze jak coś rysuję, czy to w ll czy nie, mam włączoną muzykę [zapodam wam pod koniec posta], i denerwuje mnie fakt, że na moim telefonie nijak nie mogę sobie tej muzy zminimalizować, więc nie mam jak wam robić zdjęć do poszczególnych etapów pracy
3. styl rysowania. To jest najgorsze ~ mój styl rysowania, a w każdym razie ten do Polychromosów, wypracowywałam sobie ponad pół roku [kredki mam od początku czerwca 2015], i nie dość, że najprostszy do wykonania to on nie jest, to po prostu nie chcę wam jego pokazywać od tej technicznej strony...bo, chcąc nie chcąc, trzeba jednak przyznać, że SR to nic innego jak próba nauczenia innych swojego stylu rysowania....
Więc, jeśli to czytacie, to byłoby mi bardzo miło, jeśli przestalibyście mnie wypytywać czy zrobię SR czy nie...

Czym tworzę
To w sumie wam już zrobiłam, trochę z braku pomysłu na post, a trochę bo takie 'czym rysujesz???? zrób o tym post, plisss!!!' serio wkurza ;-;
No ale...
Może pomyślcie, że ja mogę przecież nie chcieć wam wszystkiego pokazywać...bo, niestety, wiele rzeczy ja podświadomie biorę za przechwałki, a nie lubię się przechwalać i pokazywać 'ile to ja tego mam'...

Prace w szkicownikach
Tak, DOSTAŁAM tą propozycję, ale odmówiłam.
Niestety, nie mam zamiaru udostępniać moich prac niczemu i nikomu w formie innej niż dodawanie ich na ll, bloga czy fb lub wattpada.
Nie chcę, żeby powstały jakiekolwiek kopie [bo się jakoś kopii brzydzę, nie naprawicie tego], dlatego nie mam najmniejszego zamiaru kiedykolwiek pracy wysłać do archiwum, więc czekanie, aż jakaś się pojawi, jest z waszej strony niestety stratą czasu i energii ;-;

Prowadzenie bloga ll
[Taka ciekawostka, propozycję otrzymałam będąc na stronce miesiąc, pierwszy konek wygrałam będąc trzy miechy, a MP zostałam będąc pół roku ;-; ech...to i tak głupie przechwałki]
Tutaj też odmówiłam, bo po 1. mam chrysi, i nie zamierzam jej zaniedbywać, Mirrora też, po 2. nie chcę robić recenzji czegoś czy SR, po 3. jakoś mnie to nie pociąga ;-;

Recenzje
Tu znowu, chwalenie się że mam to i to ;-;
Nie chcę robić recenzji, częściowo bo nie umiem, częściowo bo recenzji szkicowników jest w necie pełno, i po 'kiego grzyba mam się powtarzać...a tak trochę z innej paki, to ja nie mam ulubionego szkicownika, tylko ulubione obrysy [szkice/pozy, jak kto woli]

Współprowadzenie blogów
Tutaj bardzo zależy mi, żebyście mnie źle nie zrozumieli. Współtworzę [a, zapodam wam link, co mi tam] Mirror of talent razem z +Ayris XD i +xcvbnqp, i nie zamierzam z tego rezygnować, ale to, że coś współtworzę, nie oznacza w żadnym wypadku, że jestem taka 'hepi' jak mnie zapytacie czy nie chcę czegoś z wami prowadzić...słuchajcie, ja wiem, że wy myślicie, że ja jestem nie wiadomo jaka super, że sobie ze wszystkim poradzę, że nie mam żadnych problemów, że mnie moi rówieśnicy niemal na rękach noszą...[no chyba żeby mnie przez okno wyrzucić to by mnie nieśli] i że sobie ze wszystkim poradzę, że skoro tak super [wyjaśni mi ktoś czemu wam się chrysi tak podoba? Bo w sumie ciekawa jestem] prowadzę chrysiridię, to przez samo to, że będę z wami coś współtworzyć, to staniecie się popularne, wasze blogi będą ciekawe itp...no ale nie ma tak łatwo ;-;
Też chodzi o to, że nie jestem po prostu zainteresowana współtworzeniem połowy blogów, jak pewnie parę osób by chciało żeby było...

Przyjmowanie do znajomych na ll
Ech. Myślę, że warto poinformować parę osób, że dla mnie to, kogo mam w 'przyjaciołach' znaczy bardzo mało ;-; mam tam przeważnie osoby, z którymi piszę na czacie, ale też tych, którzy, bez obrazy, 'załapali się' kiedy dopiero zaczynałam na ll i nie miałam spamu na poczcie ;-;
Bo o spam też chodzi...wiecie, jest link, http://www.lillalou.pl/messages/new/, który pozwala nam nie czekając na łaskawe otwarcie się skrzynki przejść do poczty, tylko że nie zawsze działa...no, tylko jest jeden problem, serwer zaproszenia do znajomych traktuje jakoś inaczej, i jeśli masz samo zapro, to nie wejdzie z linkiem, jak zapro i wiad albo same wiady, to zależy od kaprysu...
A tak w ogóle, co wam tak zależy żeby być w tych 'przyjaciołach' na ll? Przecież to że jesteś na tej głupiej liście nic a nic nie znaczy, serio, myślałam, że niektórzy wiedzą, że 'przyjaciel' to coś więcej niż zakładka na ll...


Ech...jest jeszcze kilka spraw, ale nie chce mi się o nich pisać...wymieniłam najważniejsze i to powinno wystarczyć. Miałam zapodać trochę fajnych kawałków, więc już, macie ~

[a, żeby nie było, one są fajne dla mnie, a dla was...nie mam pojęcia]




Chyba wam to zamiast speedpaintu wystarczy ;-; nie mam pod ręką żadnego fajnego...

PS. was też czasem denerwuje, jak znacie jakichś bloggerów, i prywatnie są inni niż jak blogują...? Albo na swoim blogu udają inteligentniejszych?

8 komentarzy:

  1. Supi post ninełku
    W sumie ja zaczęłam blogowanie właśnie na blogu LL i właśnie dzięki niemu założyłam swój blog :V Ale wtedy to pisanie na blogu bylo czymś "wow" a teraz każdy jest przyjmowany...
    A pytania o współprowadzenie blogów często irytują xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ninełku,a wiesz,że ja od początku wiedziałam o tym? A to ,że nie robisz takich rzeczy sprawia,że jesteś oryginalna :3
    A wiesz czemu JA chcę Cię mieć w znaj?Żeby nie spamić pod pracami ani na poczcie czy blogu tylko normalnie z Tobą pisać
    ~Choco M

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie widać, jak wejdzie się na blog ll, że mało jest osób, o których, bez obrazy, można powiedzieć, że na to zasługują...
    Ech, no dobra, przyjmę cię ;-; mam chyba 98 znaj...wiem, ktoś pisał że mam 98 i zwykle mam 99 i czy mogę go przyjąć, ale nie raczył dać nicku, więc...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Nie które osoby tego nie rozumieją... Tak mi się wydaje, że " spamiary " najczęściej zapraszają do znaj wszystkich najpopularniejszych użytkowników. Ja na razie nie biorę się za blogowanie, bo jest dużo różnych blogów. A my lubimy Chrysię za orginalność, za to, że nie jest jak wiekszość blogów, ciągle o tym samym... ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Karusiem.Ja nigdy nie znajdę TAKIEGO bloga.Jest jedyny w swoim rodzaju,oryginalny,koffany <3
    ~Choco M

    OdpowiedzUsuń
  6. No...
    Ja rozumiem czemu nie chcesz robić SR...
    Ja na przykład bym miała.. Jak wytłumaczyć niektóre rzeczy.. Ja wiem, że tu ma być lżej a tam mocniej... ale jak to wytłumaczyć? ^^
    ~Flo

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję