25 lipca 2016

FC Eco VS Koh-I-Noor

Hej.
Dzisiaj przychodzę do was z czymś nieco innym niż zwykle...czyli z [pseudo]recenzją porównawczą kredek Faber-Castell Eco z Koh-I-Noor [nie mają jakiejś specjalnej nazwy, dość popularne u mnie na chrysi jest nazywanie ich 'kledecki z klecikiem']


Wiem, że to może być troszkę [znaczy bardzo] niesprawiedliwe, z racji tego, że kledecek z klecikiem mam 36, a FC [tylko/aż] 24 ;-; mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie...

Na początek takie ogólne gadanie: to jest moja opinia, wy możecie mieć swoją, macie prawo się ze mną nie zgadzać, ale pamiętajcie, że ja nie siedzę wam w głowach i nie wiem, co wy myślicie, dopóki tego nie napiszecie [np. w komentarzu pod tym postem], na robieniu recenzji się zbytnio nie znam [ostatnio zrobiłam jakąś na 'MC's blog', tak, nie umiem nazywać blogów ;-;], i WIEM, pisałam, że nie lubię robić recenzji [co jest prawdą], ale nie mam pomysłu na inny post, więc...cieszcie się tym, co jest xD


Tak prezentują się opakowania tych kredek [co do KIN, wiem, że są jeszcze jakieś wersje obrazków na opakowaniu, ale mi się podobał ten Krecik]


Tył opakowania FC, z informacjami w językach: niemieckim, angielskim, francuskim, i [prawdopodobnie] hiszpańskim [szczerze, nie znam go za dobrze, więc jeśli wiecie, co to za język, to napiszcie w komach, a ja to poprawię w poście], [również chyba] włoskim i nie wiem jakim ;-;


Tył opakowania kredek KIN, z napisanym w różnych językach słowie 'kredek' [polski też jest]


Opakowanie KIN jest większe, ale FC szersze, a jako ciekawostkę mogę dodać że [przynajmniej według mnie] kredki KIN są minimalnie grubsze od FC [chyba że mam zwidy ;-;]


Tutaj pseudo próbnik kolorów FC...światło mi nie sprzyja, ale chyba COŚ widać




Dobrze, próbnik KIN to jakaś masakra, wiem o tym ;-; nie umiem zachować odpowiedniego odstępu między próbą jednej kredki a drugiej, więc trzeba zgadywać który kolor to która kredka...od razu was za to przepraszam ;-;


A tu zrobiłam coś dziwnego, czyli...do próbnika FC próbowałam dobrać jak najbardziej podobny odcień kredki KIN...tutaj można zaobserwować to o czym pisałam, że KIN są nieco grubsze od FC...a niektóre kolory KIN dobrane do FC są niepodobne, ale trochę źle to zrobiłam, wiem ;-; jak dla mnie, KIN mają trochę ciemniejsze odcienie, albo jakoś mocniej je przycisnęłam [tak, nie umiem robić recenzji]



Pseudo gamy kolorystyczne ułożone przeze mnie



CENA
KIN, z tego co może widać na którymś zdjęciu, są tańsze od FC [za 36 kledecek z klecikiem zapłaciłam 28 zł, a za 24 kredki Eco - 27]

ILOŚĆ
Wiem, że one występują w różnych ilościach [mam tylko tyle FC, bo w sklepie było jedynie to opakowanie], więc się raczej nie wypowiem ;-;

KOLORY
Hm. FC mają bardziej naturalne odcienie fioletu, pomarańczy [owocka xD], czerwieni, za to KIN zawierają naturalniejsze od FC błękity [jak poetycko...], zielenie i więcej brązów [tak, wiem, mam ich więcej niż FC ;-;]

KREDKA
[szczerze, nie miałam pojęcia jak to nazwać] Mi osobiście przyjemniej rysuje się kredkami KIN [tak, wiem, FC są fajne itp., ale szczerze to spodziewałam się nieco więcej po nich...], więc jeśli JA [tak, możesz mieć inne zdanie] miałabym wam coś polecić, to bardziej opłacają się KIN'y


Okej, chyba skończyłam...wszelkie pytania [NA TEMAT POSTA] zadawajcie w komentarzach [jeśli takowe pytania macie]

Ech, jeszcze jedna sprawa. Będę wałkować temat ankiet, całkowicie wiem, nie wynalazłam ich, i nie wszystko jest ode mnie zgapione, ale jest mi po prostu przykro, bo widzę [ślepa nie jestem, niestety] teraz [o dziwo akurat teraz, jak się takie, częściowo dzięki mnie, popularne zrobiły] ankiety na co drugim blogu...wiem, fajna sprawa itp., badanie opinii, ale proszę was, nie dało się zaczekać? Miesiąc? Dwa? Albo wcześniej robić tych ankiet? Ja was nie osądzam o zgapianie, ale pomyślcie przez moment, czy jeśli zrobiłybyście [bo raczej dziewczyny to robią] taką ankietę u siebie wcześniej albo za jakiś czas, nie byłoby mniejszego prawdopodobieństwa zgapiania?
Ludu...widzicie, jak to wygląda z perspektywy kogoś, kto nie bardzo wie o co chodzi?
Jakaś Nina robi ankiety, ktoś jej zgapia ankietę, Nina przestaje, i nagle wszyscy robią...[parę osób, pozdro dla was, wie, jak bardzo mnie to bolało]

Speedpaint xXIDeathHoundIXx

[dałabym wam Rotten to the core, ale nie chce mi wleźć ;-;]


6 komentarzy:

  1. Kusisz klecikiem,kusisz ;( Teraz muszę poszukać tych kledecek.Fajna [pseudo] recenzja.Ja zawsze jak idę po szkicownik to widzę Fc i tyż mnie kuszą ;-;.
    ~Choco M

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestań marudzić że nikt ci ni pisze ;-;
    Eh, sama mam FC Eco, i sprawują się całkiem dobrze ._.
    ~Vix po raz któryś tam z anonima bo nie chce się zalogować bo jest leniwa ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam FC ale mam KIN'y, i dobrze się nimi maluje, malowało raczej ... no, ale jak na kogoś, kto recenzji robić nie lubi, to całkiem całkiem ;D [ możesz uznać to za komplement ] ~~

    CeReeL

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacna ta recenzja *^* Jam mam każdego rodzaju kredek po trochu ;^;

    OdpowiedzUsuń
  5. Fana recenzja.
    Ech, mnie też kusi na jakieś nowe kredki..
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie kupuję już kredek. za dużo ich mam. ale recenzja spoko. i fajny speedpaint z Juzkiem

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję